گواهینامه بین المللی ISO در کرج

گواهینامه بین المللی ISO در کرج با ایزو دیاکو

هلدینگ بین المللی دیاکو با سابقه طولانی فعالیت در حوزه صدور و اخذ ایزو یکی از برترین و مسئولیت پذیر ترین شرکت های مشاوره ای ایزو در کرج است که علاوه بر متقاضیان کرجی پاسخگوی مشتریان از سرایر کشور نیز است. این مجموعه با در اختیار داشتن گروهی تحت عنوان مشاور ایزو در تمامی مراحل صدور گواهینامه ایزو همراه مشتریان است و در همه فرایندها کمک حال آن هاست. مشاوران و کارشناسان ایزو دیاکو همه روزه با ارائه مشاوره رایگان به درخواست دهندگان در تلاشند تا مشتریان را در اتخاذ تصمیمی مناسب یاری دهند.

همچنین لاین صدور ایزو در دیاکو تحت عنوان ایزو دیاکو علاوه بر مشاوره صدور ایزو، مشاوره های تخصصی در خصوص اخذ ایزو برای مناقصات و همچنین اخذ گواهینامه ایزو فوری را نیز به علاقه مندان ارائه می دهند تا بتوانند هر چه بیشتر در شکوفایی و رشد کسب و کارها و صنایع کشور سهمی داشته باشند.

شما عزیزان همواره می توانید با برقراری ارتباط از طریق تلفن با کارشناسان دپارتمان صدور ایزو، از مشاوره رایگان ایزو دیاکو بهره مند شوید.

اخذ گواهینامه ایزو در کرج چه مراحلی دارد؟

اخذ ایزو نیز مانند هر گواهینامه دیگری مراحل و شرایط خاص خود دارد. به طور کلی برای دریافت گواهینامه ISO در کرج باید مراحل خاصی توسط شرکت صادر کننده و همینطور سازمان درخواست دهنده انجام شود تا گواهینامه ایزو با موفقیت صادر شود. اگر بخواهیم صورت مختصری از این مراحل را توضیح دهیم به شرح زیر است، البته همیشه می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ایزو دیاکو در تماس باشید :

  • متقاضی باید مدارک هویتی خود و سازمانش را برای شرکت صادر کننده ارسال و ضمیمه درخواست ایزو نماید.
  • سازمان درخواست دهنده باید پیش شرط های استاندارد مورد نظر خود را پیاده سازی کرده باشد، این پیش شرط ها اعم از مجوزهای خاص برای گواهینامه های تخصصی و بندهای استاندارد مورد نظر است.
  • مرکز صدور پس از بررسی مدارک واصله از متقاضی در صورت احراز شرایط لازم روند صدور گواهینامه بین المللی ISO در کرج را گام به گام پیش می برد.
  • مرکز صدور گواهینامه بین المللی ایزو در کرج در دومین مرحله از مراحل صدور برنامه های لازم برای پیاده سازی را از طریق یک مشاور در اختیار متقاضی می گذارد.
  • سازمان درخواست دهنده با کمک مشاور این دستورالعمل های مندرج در استاندارد را عملیاتی می کند.
  • پس از استقرار دستورات استاندارد در سازمان، سازمان مراتب را به مرکز صدور ابلاغ کرده و آمادگی خود را برای انجام ممیزی اعلام می دارد.
  • مرکز صدور ممیز را به سازمان اعزام می کند.
  • ممیز با حضور در محل سازمان با بررسی عینی مدارک و مستندات و همینطور بازرسی میدانی نحوه استقرار دستورات استاندارد مورد نظر را بررسی می کند.
  • چنانچه نتیجه ممیزی موید استقرار کامل و صحیح استاندارد باشد، گواهینامه صادر خواهد شد.
  • اگر نتیجه ممیزی تشخیص نقاز عدم انطباق با استاندارد باشد، مراتب به درخواست دهنده ابلاغ می شود و سازمان باید مجددا با یک مشاور ایزو جهت پیاده سازی دوباره و رفع نقاط عدم انطباق همکاری کرده و پس از تکمیل کار دوباره برای ممیزی اعلام آمادگی کند.

می توان گفت این سرتیترهایی برای مراحل صدور گواهینامه بین المللی ISO در کرج است که همگی ان ها لازم الاجراست. اما ایزو دیاکو با فراهم کردن امکان صدور و اخذ گواهینامه بدون ممیزی قادر است صرفه مالی و زمانی این پروسه را کاهش دهد.

گواهینامه ایزو بدون ممیزی چیست؟

این نوع از گواهینامه که به ایزو خود اظهاری و ایزو ارزان نیز شناخته می شود، نوعی از گواهینامه است که مطابق نامش در روند صدور آن از مرحله ممیزی صرف نظر شده است. البته این بدین معنی نیست که این گواهینامه دارای اعتبار نیست بلکه علاوه بر برخورداری از تمام اعتبارات و امتیازات به صورت سریعتر و با هزینه کمتر صادر شده است. از همین رو گواهینامه ابزو بدون ممیزی به گواهینامه ایزو فوری نیز معروف است.

سازمان هایی که برای شرکت در مناقصات نیازمند ارائه گواهینامه ایزو در کرج هستند می توانند با درخواست گواهینامه ایزو به صورت خود اظهاری در مناقصات مشارکت کنند بی آن که متحمل هزینه شوند.

اخذ استاندارد گواهینامه بین المللی ISO در کرج چه شرایطی دارد؟

برخورداری از منافع و مزایای اخذ ایزو مستلزم احراز شرایط خاصی در سازمان متقاضی است که بررسی آن در مراحل صدور از طرف موسسات اخذ ایزو بررسی خواهد شد. اما به طور مختصر شرایط عمومی برای متقاضیان در نظر گرفته شده است که فقدان آن ها موجب می شود که درخواست صدور گواهینامه از جانب آن ها بررسی نشود. شرکت های ارائه دهنده مشاوره و صدور گواهینامه ایزو در کرج با بررسی درخواست مشتریان و ضمیمه آن در مورد احراز این شرایط تحقیق می کنند. این پیش شرط ها به طور گذرا و تیتر وار به این شرح است :

  • سازمان درخواست دهنده باید زاه اندازی شده باشد یا در حال بازگشایی باشد.
  • درخواست دهنده باید از نظر حقوقی موجودیت داشته باشد.
  • سازمان باید منطبق بر قوانین ملی عمل کند.
  • و …

این بخش عمومی و کوچکی از شرایط اخذ گواهینامه بین المللی ISO در کرج بود، شما می توانید برای آگاهی از جزئیات بیشتر با مشاوران و کارشناسان ایزو دیاکو در تماس باشید.

دریافت استاندارد iso در کرج چه مدارکی نیاز دارد؟

به طور کلی برای داشتن گواهینامه بین المللی ISO در کرج مدارکی لازم است که درخواست دهنده باید ارائه دهد. این مدارک در دو دسته فنی و هویتی است که هر کدام از این دو دسته اهمیت خاص خود را در جریان صدور دارند.

مدارک هویتی شامل مجوزهای لازم برای فعالیت از طرف حاکمیت و مدارک قانونی آن است.

مدارک فنی شامل مستنداتی است که دانش و تکنولوژی مورد نیاز برای انجام فعالیت سازمان را گواهی می کند.

برای دریافت گواهینامه بین المللی ISO در کرج به کجا مراجعه کنیم؟

شرکت های ایزو دهنده در کرج معدود هستند که سرآمد آن ها هلدینگ بین المللی دیاکو سالهای زیادی است که در این زمینه فعالیت دارد. این موسسه با ارائه خدمات دریافت ایزو در کرج تا به امروز پشتیبان کسب و کارهای زیادی بوده است. کارشناسان ایزو دیاکو با ارائه مشاوره رایگان همواره در تلاشند تا راه را برای متقاضیان هموار تر کرده و آن ها در مسیر پیشرفت همراهی کنند. ایزو دیاکو مدت هاست که در خدماتی نظیر اخذ فوری گواهینامه ایزو 9001 و همچنین اخذ فوری گواهینامه IMS سرآمد است و تجربیات غنی در این رابطه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی