شرکت های ایزو دهنده در کرج

شرکت های ایزو دهنده در کرج| ایزودیاکو

شرکت های ایزو دهنده در کرج و نحوه کار آن ها

همانطور که ممکن است بدانید اخذ ایزو و برخورداری از مزایای اخذ ایزو منافعی را برای هر کسب و کار به همراه دارد که به سادگی نمی توان از آن چشم پوشی کرد. از همین رو بسیاری از کسب و کارهای نو پا و حتی شرکت ها و سازمان های قدمت دار با اقدام به اخذ و دریافت ایزو، نمی خواهند از این قافله عقب بمانند. اما در این مسیر لازم است تا وقت و منابع مالی خود را در جای درستی هزینه کنند. چرا که با رشد قارچ گونه شرکت های گواهی کننده ایزو در ایران بسیاری از متقاضیان ایزو در دام شیادان و کلاهبرداران این حوزه افتاده و کمترین خسارتی که می بینند هزینه مالی است، زیرا که ممکن است در این راه آبرو و اعتبار خود را در بازار از دست بدهند.

این نکته بهانه ای شد تا تیم پشتیبانی و کارشناسی ایزو دیاکو مطلبی را در این رابطه تهیه و منتشر کند و هم میهنان را از حساسیت این موضوع مطلع گرداند. لازم است مشتریان و متقاضیان ایزو هنگام انتخاب مراکز صدور گواهینامه معتبر ایزو در کرج ابتدا از اعتبار خود مرکز اطمینان حاصل کنند. برای اطلاع از نحوه اعتبار سنجی این مراکز و استعلام گواهینامه ایزو مطلب پیش رو را مطالعه فرمایید.

موسسات صدور گواهینامه ایزو در کرج

مراکز صادر کننده ایزو یا به اختصار CB همان مراکزی هستند که شما به عنوان مشتری گواهینامه ایزو به آن ها مراجعه و درخواست صدور ایزو می نمایید. مراکز صدور یا CBها باید از سازمان ملی استاندارد کشور خود تاییدیه دریافت کنند. سازمان ملی استاندارد ایران خود کرجعی اعتبار دهنده است که به اختصار AB نام می گیرد. ABها عموماً زیر نظر و تحت اعتبار کمیته بین المللی IAF هستند، به این ترتیب مراکز CB که زیر نظر یک مرجع اعتباردهنده معتبر که خود زیر نظر IAF است اقدام به صدور ایزو می کند، گواهی صادره از آن دارای اعتبار بین المللی بوده و معتبر است. به این ترتیب می توان گفت که گواهینامه ایزو صادره از یک مرد CB معتبر در حقیقت زیر نظر کمیته IAF صادر شده است.

بنابراین لازم است مشتریان از اینکه کدام شرکت مشاور ایزو را انتخاب می کنند اطمینان لازم را کسب کنند تا در دام شیادان و کلاهبرداران گرفتار نشوند. هلدینگ بین المللی دیاکو یکی از شرکت های ایزو دهنده در کرج است که اعتبارات لازم را کسب کرده و اقدام به صدور ایزو در سطخ کرج و دیگر نقاط کشور می نماید.

هزینه استقرار ایزو چه قدر است؟

بسیاری از مشتریان گواهینامه بین المللی ایزو در کرج بعد از آن که شرکت مشاوره ای ایزو مد نظر خود را انتخاب و از اعتبار آن مطمئن شدند، می خواهند بدانند هزینه صدور گواهینامه ایزو در کرج چگونه است. در خصوص برآورد هزینه ها باید گفت نرخ دقیقی برای صدور گواهینامه ایزو در نظر گرفته نشده است و هریک از شرکت های ایزو دهنده در کرج که به صورت خصوصی فعالیت می کنند قیمت های مختلفی برای خدمات خود در نظر می گیرند. اما برخی عوامل هستند که در میزان هزینه های نهایی صدور و اخذ ایزو تاثیرگذار هستند. یکی از این عوامل انجام ممیزی است.

انجام ممیزی به دلیل تهیه دستورات ممیزی و حضور شخص ممیز در محل هزینه هایی را برای سازمان متقاضی سبب می شود که در میزان بودجه ای که برای اخذ گواهینامه در نظر گرفته شده است نقش دارد. به همین دلیل برخی از سازمان ها که از اثر این عامل در هزینه ها آگاه هستند ممکن است بسته به گواهینامه درخواستی و شرکت مشاوره ای ایزو در کرج، درخواست گواهینامه ایزو بدون ممیزی دهند.  ممیزی به این دلیل که باید کتابچه راهنما و فرم های ارزشیابی تهیه، چاپ و پس از انجام آزمون ها توسط ممیز تکمیل شوند و بعد از آن نتیجه به سازمان متقاضی اعلام گردد، سبب می شود تا مبالغ بیشتری صرف شود.

عامل دیگری که در میزان هزینه صدور دخیل است زمان لازم برای صدور است. جالب است که بدانید عامل زمان هم در هزینه کلی و هم در انجام یا عدم انجام ممیزی دخالت دارد. به این شکل که مشتریان با اخذ ایزو ارزان و فوری در شرکت های ایزو دهنده در کرجمی توانند هم در زمان صرفه حویی کنند هم با چشم پوشی از انجام ممیزی از میزان هزینه های خود بکاهند.

پس می توان گفت هزینه صدور استاندارد ایزو در کرج بسته به محدوده زمانی و نحوه صدور آن می تواند متفاوت باشد. مدیران ارشد باید نیاز های خو را از دریافت گواهینامه استاندارد ایزو به دقت شناسایی کرده و مطابق آن تصمیم بگیرند که جه کواهینامه هایی و به چه نحوی مورد نیاز ان هاست، در عیر این صورت ممکن است زمان و منابع مالی خود را در مسیر اشتباهی خرج کنند. مدیران ارشد می توانند برای اخذ مشاوره در این رابطه با یکی از معتبر ترین شرکت های ایزو دهنده در کرج یعنی هلدینگ بین المللی دیاکو با شماره های تماس 09120594830 و 09120475112 و همینطور 02632400680 تماس برقرار کنند.

شرکت های ایزو دهنده در کرج چه توصیه هایی دارند؟

اگر به یک شرکت مشاوره ای ایزو در کرج مثل ایزودیاکو که دارای اعتبارات لازم باشد مراجعه کنید، توصیه های مهمی در مورد استانداردهای مورد نیاز کسب و کار شما و نحوه پیاده سازی آن ها به شما دارند. تیم ایزودیاکو اولین توصیه ای که به متقاضیان می کند این است که پس از درایفت مشاوره رایگان این شرکت های ایزو دهنده در کرج، گواهینامه های عمومی را در شرکت خود پیاده سازی کنند.

استانداردهای عمومی همانطور که از نام آن ها برمی آید برای تمام حوزه ها کاربردی هستند. استانداردهای جامع یا عمومی بدون در نظر گرفتن حوزه کاری شرکت و میزان بزرگی و گستردگی آن برای تمام مشاغل مفید است. توصیه شده است کسب و کارها ابتدا این گواهینامه ها را مستقر کرده و بعد به سراغ استانداردهای تخصصی خود بروند. زیرا که این استاندارها پایه ای هستند و زیربنای شرکت را سامان دهی می کنند.

از این گواهینامه های ایزو  عمومی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گواهینامه ایزو 9001 استاندارد ایزو مدیریت کیفیت
  • گواهینامه ایزو 14001 استاندارد ایزو مدیریت زیست محیطی
  • گواهینامه ایزو 45001 استاندارد ایمنی و سلامت
  • گواهینامه IMS سیستم مدیریت یکپارچه

گواهینامه های عمومی در شرکت های ایزو دهنده در کرج

1.ایزو 9001 استاندارد ایزو مدیریت کیفیت

این استاندارد از آن دسته گواهینامه های جامع است که تمام شرکت های ایزو دهنده در کرج آن را توصیه می کنند. ایزو 9001 با کنترل و زیر نظر گرفتن عواملی که در کیفیت نهایی محصولات و خدمات اثر گذار هستند، سبب می شود سازمان به کیفیت خوبی دست پیدا کند. به همین دلیل است که لازم است شرکت ها این استاندارد را ابتدا به ساکن مستقر کنند و بعد به دنبال استانداردهای تخصصی بروند زیرا این گواهینامه می تواند بر تمام اعمال سازمان مسلط شود. نحوه تاثیرگذاری این استاندارد به تفصیل در متن استاندارد ایزو 9001 نسخه 2015 برای علاقه مندان به اطلاعات بیشتر درج شده است.

اگر برای اخذ فوری گواهینامه ایزو 9001 محودیت زمانی دارید با مشاوران ایزو دیاکو تماس بگیرید تا در اسرع وقت این گواهینامه را برای شما صادر کنند.

2.ایزو 14001 استاندارد ایزو زیست محیطی

شرکت های ایزو دهنده در کرج به خوبی برای شما شرح می دهند که هر کسب و کاری اثرات جانبی بر پیرامون خود و بالاخص طبیعت دارد. اخذ فوری ایزو 14001 به منظور مدیریت این اثرات در پی آن است که رد پای انسان و صنایع را از طبیعت پاک و یا به حداقل برساند. شرکت ها و سازمان های دارنده با استقرار این استاندارد در مجموعه خود فرایندها را به گونه ای مدیریت و بازآفرینی می کنند تا کمترین لطمه را به محیط زیست وارد کنند. این نکته زمانی اهمیت پیدا می کند که میبینیم در چوامع امروز لزوم توجه به طبیعت و محیط زیست مورد اهمیت قرار گرفته و صنایع و یا حتی مردم عادی برای خرید یک محصول یا همکاری با یک مجموعه این فاکتو را در نظر می گیرند. پس لازم است کسب و کارها برای جلب نظر مشتریان و کاربران خود این چنین جلوه کنند که د رمورد آسیب ها محط زیستی حساسیت بالایی دارند و ثصد دارند سازمان خود را از آن مبرا کنند. این امر را به خوبی می توان در متن استاندارد ایزو 14001 نسخه 2015 مشاهده کرد.

3.ایزو 45001 استاندارد ایزو ایمنی و سلامت شغلی

اگر شرکت مشاوره ای ایزو شما معتبر بوده باشد، برایتان توضیح خواهد داد که مهمترین سرمایه هر کسب و کاری منابع و نیروی انسانی است. بنابراین لازم است تا با تمهیداتی از آن مراقبت و محافظت کند. در متن فارسی استاندارد ایزو 45001 نسخه 2018 دستورالعمل هایی برای ایجاد محیط کارگاهی امن و مراقبت از سلامت کارکنان ارائه داده شده است، تا کارکنان یا دیگر ذی نفعانی که ممکن است از فعالیت های شرکت متحمل آسیب شوند از این لطمات مصون بمانند.

گفتنی است که این استاندارد در سال 2018 جایگزین استاندارد OHSAS 18001 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای شد که آن نیز به موضوع ایمنی شغلی می پرداخت.

4. گواهینامه IMS سیستم مدیریت یکپارچه

گواهینامه IMS بسته ای است که شامل استانداردهای ایزو 9001، ایزو 14001 و ایزو 45001 است که در قالبی یکپارچه در سازمان پیاده سازی می شود. شرکت های ایزو دهنده در کرج می توانند با استقرار همزمان این استانداردها در قالب IMS به درستی سازمان متقاضی را مدیریت کرده و در مسیر پیشرفت قرار دهند.

هلدینگ بین المللی دیاکو قادر است برای متقاضیانی که نیاز به اخذ فوری گواهینامه IMS دارند، در کمترین زمان ممکن اسن استاندارد را صادر کند. برای این منظور می توانید با مشاوران ما در واتسپ در تماس باشید.

جمع بندی در مورد شرکت های ایزو دهنده در کرج

یکی از معتبر ترین و باتجربه ترین شرکت های ایزو دهنده در کرج هلدینگ بین المللی دیاکو است که در قالب تیم ایزو دیاکو به هموطنان و متقاضیان خدمات رسانی می کند. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص اخذ ایزو می توانید با مشاوران ایزو دیاکو از طریق تماس تلفنی و یا شماره واتسپ در ارتباط باشید.

همچنین متقاضیانی که برای شرکت در مناقصات نیاز به اخذ گواهینامه ایزو دارند می توانند با راهنمایی های ایزو دیاکو از نحوه اخذ ایزو برای مناقصات مطلع شده و اقدام نمایند.

4 دیدگاه در شرکت های ایزو دهنده در کرج

  1. کارخانه نایلون کرج ایستا says:

    سلام
    از شرکت نایلون کرج مزاحم میشم، گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ میخوام، شرکت ما هم در شهرک صنعتی اشتهارد کرج میباشد.
    اما دفتر مرکزی در تهران است، ایا شما میتونید کار صدور گواهینامه ایزو را انجام بدید ؟

    • isodiaku says:

      سلام بزرگوار ، بله قابل اجرا و صدور میباشد
      لطفا جهت تکمیل فرایند صدور و توضیحات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید
      09364422550

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی