اخذ ایزو در رشت

اخذ ایزو در رشت با ایزو دیاکو

اخذ ایزو در رشت با ایزو دیاکو

ایزو دیاکو با ارائه گواهینامه ایزو در تمام نقاط کشور سالهاست که در زمینه صدور گواهینامه های استاندارد بین المللی فعالیت داشته و توانسته است رزومه ای غنی تهیه کند. اغلب کارفرمایانی که با موسسه دیاکو در زمینه گواهینامه های ایزو همکاری داشته اند می توانند تصدیق کنند که با دریافت گواهینامه ایزو مسیر رشد و پیشرفت برای کسب و کارشان هموارتر شده است.

اخذ ایزو در رشت نیز یکی از خدمات ارائه گواهینامه ایزو در شهرستان ها است که ایزو دیاکو در سالهای اخیر با توسعه در این بخش به یکی از قدرتمندترین مجموعه ها در این حوزه بدل شده است. موسسه دیاکو در بخش صدور ایزو با گردآوری برترین کارشناسان این حوزه توانسته است اعتماد متقاضیان را جلب و با ارائه مشاوره رایگان به علاقه مندان از هدر رفت زمان و منابع مالی کارفرمایان جلوگیری نماید. علاقه مندان همواره می توانند با برقراری ارتباط با مشاوران ایزو دیاکو اطلاعات بیشتری در رابطه با اخذ ایزو در رشت کسب نمایند.

موقعیت شناسی

رشت یکی از کلانشهرهای ایران و مرکز استان گیلان در شمال ایران است. همچنین رشت پرجمعیت ترین شهر حاشیه دریای خزر است. شهر رشت با جمعیتی بالغ بر هفتصد هزار نفر میزبان سالانه دو میلیون نفر گردشگر از جای جای ایران است.

رشت از گذشته یکی از مهمترین شهرهای گمرکی ایران بوده است. این منطقه از دیرباز تنها راه ارتباطی ایران بوده است که از طریق بندر انزلی مبادلات صورت می گرفته است.

امروزه ساکنان رشت و شهرستان های اطراف آن عمدتاً فعال در مشاغل خدماتی، تجاری و صنعتی هستند. البته شالیکاری نیز از فعالیت های بارز روستاییان این مناطق به شمار می رود. استان گیلان و به ویژه شهر رشت در بخش کشاورزی در میان دیگر استان های کشور حرف اول را می زند. شهر رشت با توجه شرایط جغرافیایی، اقتصادی،فرهنگی و سیاسی-اداری و همچنین موقعیتی که از لحاظ جغرافیایی با دیگر استانها دارد رونق اقتصادی و صنعتی ویژه ای را به خود دیده است. همچنین به دلیل نزدیکی به بندر انزلی که از گمرکات اصلی کشور محسوب می شود همواره مورد توجه اقتصاد گران بوده است.

حال با آشنایی مختصری که از موقعیت این شهر پیدا کرده ایم وقت ان رسیده است که سوال اصلی را بپرسیم…

چرا اخذ ایزو در رشت اهمیت دارد؟

رشت به دلایل اقتصادی،تجاری و همچنین گردشگری موقعیت ویژه ای در بین شهرهای حاشیه دریای خزر دارد. این موقعیت باعث شده است تا فضایی رقابتی بین کسب و کارهای فعال در این شهر به وجود بیاید. همین نکته باعث شده است تا تجارت پیشگان سعی داشته باشند که برای خود مزایای رقابتی ایجاد کنند تا در میان انبوه محصولات و خدمات مشابه بتوانند خود را مطرح کرده و مشتریان را به سمت خود جذب کنند.

از همین رو می توان گفت یکی از مهمترین مزایای رقابتی اخذ ایزو در رشت است که از طریق آن سازمان ها میتوانند خود را به عنوان یک مجموعه مسئول که به حقوق مشتری و محیط زیست احترام می گذارد معرفی کنند. دارا بودن گواهینامه ایزو به این معنی است که سازمان با حساسیتی در کلاس جهانی نسبت به مشتریان و کارفرمایان و حتی محیط زیست خود را مسئول دانسته و بنا دارد تا بهترین خود را ارائه دهد. بنابراین اخذ ایزو در رشت می تواند تصویری حرفه ای و مسئولانه از یک برند ارائه کند که در نظر مشتری که با انواع تبلیغات هدف گیری شده است اثر گذار باشد.

بنابراین باید در نظر داشت که اخذ ایزو در رشت به عنوان یکی از ایستگاه های مسیر پیشرفت است. پس اخذ ایزو در رشت را نه به عنوان یک هزینه اضافه بلکه باید به چشم سرمایه گذاری ای هدفمند نگاه کرد. این سرمایه گذاری به این معنی است که در آینده ای نه چندان دور با تاثیر بر برند نتایج درخشان خود را بروز می دهد.

اخذ گواهینامه ایزو در رشت به چه مدارکی نیاز دارد؟

اخذ ایزو در رشت مانند اخذ ایزو در لرستان و اخذ ایزو در کرج و سایر شهرها به مدارک مشخصی نیاز دارد. درخواست گواهینامه ایزو در رشت مستلزم ارائه مدارک و مستنداتی از جمله مدارک فنی و تخصصی و مدارک عمومی می شود.

مدارک فنی و تخصصی شامل تمام مدارکی است که تصدیق می کند سازمان از نظر دانش و همچنین تکنولوژی قابلیت فعالیت در زمینه مورد نظر را دارد و به لحاظ علمی صلاحیت دارد. مستندات عمومی نیز شامل جوازها و گواهی هایی است که نشان دهنده فعالیت قانونی سازمان باشد.

برای اخذ ایزو در رشت به کجا مراجعه کنیم؟

ایزو دیاکو با ارائه خدماتی نظیر اخذ ایزو در تبریز و اخذ ایزو در تهران به تازگی در زمینه ارائه و صدور گواهی ایزو در رشت نیز فعال شده است. کارآفرینان و کارفرمایان فعال در رشت می توانند با برقراری ارتباط با کارشناسان و مشاوران ایزو دیاکو برای این موضوع اقدام کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، ایزو دیاکو امکان دریافت مشاوره رایگان را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. برای این منظور می توانید با تلفن های مجموعه در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی