اخذ ایزو ارزان و فوری

اخذ ایزو ارزان

اخذ ایزو ارزان و فوری در ایزودیاکو

اگر از اهمیت و مزایای اخذ ایزو آگاه هستید اما در مورد دریافت آن برای کسب و کار خود به دلیل قیمت ها و هزینه های گزاف آن هنوز مردد هستید، به شما توصیه می کنیم که این مقاله را تا پایان مطالعه نمایید.

اخذ ایزو ارزان

اخذ ایزو ارزان اصلاً به این معنا نیست که گواهینامه ایزو غیر معتبر در اختیار متقاضی قرار می گیرد بلکه به این معنی است که علاوه بر نرخ های منصفانه مرجع صدور، از هزینه های جانبی و اضافی نیز کاسته شده است. این مقاله به کوشش گروه ایزودیاکو و هلدینگ بین المللی دیاکو تدوین شده است تا اطلاعات کاملی در رابطه با گواهینامه ایزو ارزان قیمت و البته معتبر را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

ایزو ارزان و البته فوری خواسته اصلی متقاضیانی است که برای شرکت در مناقصه ها به گواهینامه معتبر ایزو نیاز دارند.همچنین کسب و کارهایی که به دنبال برندینگ و مارکتینگ محصولاتشان هستند معمولاً به سراغ اخذ ایزو ارزان می روند.

اما باید توجه داشت که با وجود مراکزی که عمدتاً جعلی و متقلب هستند اخذ ایزو ارزان به این سادگی نیست. چرا که متقاضیان نا آگاه با یک جست و جو در اینترنت با انبوهی از نام ها و شرکت ها مواجه می شوند که مدعی صدور گواهینامه های معتبر و ارزان هستند. در این شرایط لازم است مشتریان از لزوم و نحوه استعلام گواهینامه ایزو مطلع باشند، تا به دام شیادان گرفتار نشوند.

برخورداری از گواهینامه ایزو از آن جهت اهمیت دارد که سازمان ها و کسب و کارهایی که قصد صادرات و ورود به بازارهای جهانی و منطقه ای نیازمند آن هستند. از همین رو است که ایزو ارزان و فوری متقاضیان زیادی دارد.

مشتریان اخذ ایزو ارزان

همانطور که گفته شد ایزو ارزان متقاضیان بسیاری دارد و مهم است که گواهینامه ایزو غلاوه بر قیمت مناسب اعتبار هم داشته باشد. پیش تر گفتیم که در کنار نرخ مناسب مراکز صدور گواهینامه ایزو، راهکارهایی برای کم تر شدن هزینه های تمام شده نیز وجود دارد. یکی از این راهکارها صدور گواهینامه ایزو بدون ممیزی است. اما مشتریان باید دقت کنند که در این میان گرفتار شرکت های گواهی کننده ایزو در ایران که متقلب هستند نشوند.

عموماً شرکت های پیمانکاری که برای حضور و شرکت در مناقصات نیازمند گواهینامه ایزو هستند، گروه بزرگتری از متقاضیان دریافت ایزو ارزان هستند. این دسته از مشتریان تنها به دنبال مرجعی هستند که بتوانند با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن گواهینامه ایزو دریافت کنند. سازمان هایی که ایزو ارزان دریافت می کنند از اخذ آن هدف پیاده سازی و ممیزی و نوع اعتبار مرجع صدور گواهینامه ندارند، بلکه می خواهند از اعتبار گواهینامه ایزو به صورت فوری بهره مند شوند.

ایزودیاکو به عنوان مرجعی برای صدور گواهینامه ایزو در کرج با تسهیل روند صدور گواهینامه ایزو و برداشتن موانع حسابرسی اقدام به صدور و اخذ ایزو ارزان می نماید. در سالیان گذشته دریافت کنندگان اخذ ایزو باید الزاماتی که در استاندارد مقرر شده است را پیاده سازی کند و توسط نهاد صادر کننده ممیزی شود. این روند مشمول زمان و هزینه کرد زیاد است، هزینه هایی مانند حق مشاوره مشاور ایزو و پیاده سازی است. معمولاً شرکت هایی که متقاضی ایزو هستند به دلیل عدم وجود زیر ساخت های اصلی و همچنین عدم آموزش پذیری کارکنان سازمان، در تلاش هستند تا دریافت ایزو ارزان را برای خود میسر کنند.

متقاضیان گواهینامه ایزو می توانند با دسترسی به سایت های انگلیسی زبان از اعتبار گواهینامه های ایزوی خود اطمینان حاصل کنند. دارندگان گواهینامه های ارزان و بدون ممیزی می توانند به راحتی از روش های مختلف اعتبار آن را بسنجند.

نحوه دریافت ایزو ارزان

با افزایش تعداد مراکزی که گواهینامه ایزو صادر می کنند رقابت برای صدور گواهینامه های استاندارد ایزو و جذب مشتری بسیار داغ است. هر مرکز سعی دارد با تسهیل این روند و برداشتن موانع مشتریان خود را با تجربه بهتری همراه کند.

معمولاً روند صدور و اخذ ایزو ارزان برای مشتریان به این گونه است که مشتری طی تکمیل فرمی اطلاعات سازمان خود را به همراه اساسنامه شرکت و احیاناً لوگو برای مرکز صدور ارسال می کند. بنابراین می توان گفت اخذ ایزو ارزان شرایط خاصی ندارد اما اگر نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد مراحل صدور گواهینامه ایزو  دارید مشاوران ما می توانند در این رابطه راهنمای شما باشند. می توان گفت گواهینامه های ایزو صادره از مراکز مختلف قابل رجیستری است.

هزینه دریافت ایزو ارزان

همانطور که از عنوان این مقاله مشخص است ایزو ارزان هزینه ای به مراتب کمتر دارد و برای همه سازمان ها با هر نوع بودجه ای در دسترس است.مهمترن هدف ایزودیاکو نیز همین نکته است که بتواند همه کسب و کارها را با هر اندازه از بودجه ریزی دارای اعتبار و استاندارد نماید.

از ان جا که همه روزه به تعداد مراکز صدور گواهینامه ایزو جعلی اضافه می شود ایزو دیاکو و هلدینگ بین الامللی با برخورداری از نمایندگب رسمی شرکت کیواگزم آلمان و زیر نظر سازمان استاندارد ایران، نهادی مطمئن برای دریافت گواهینامه ایزو ارزان و فوری است. برای بهره گیری از خدمات ایزودیاکو می توانید با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

6 دیدگاه در اخذ ایزو ارزان و فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی