گواهینامه های ایزو در کرج

گواهینامه های ایزو در کرج در ایزو دیاکو

گواهینامه های ایزو در کرج در ایزو دیاکو

شاید کارآفرینان در استان البرز به ویژه شهر کرج به خوبی از مزایای اخذ ایزو آگاه نباشند. ما در این مقاله بنا داریم تا صاحبان مشاغل را تشویق به اخذ ایزو نموده و آن ها را از امتیازاتی که به همراه دارد مطلع کنیم.

این امتیازات و منافع می تواند در رشد و پیشرفت کسب و کار تاثیر به سزایی داشته و در مدت زمان کوتاهی پس از دریافت گواهینامه ISO در کرج افزایش درآمد و جذب بیشتر مشتریان توسط این گواهینامه آشکار می شود.

صاحبین مشاغل با اخذ گواهی استاندارد در کرج علاوه بر افزایش درآمد می توانند مسیر راه یافتن به بازار های بزرگتر نظیر منطقه خلیج فارس یا حتی اروپا را برای محصولات خود هموار کنند. بنابراین می توان گفت یکی از علل پیشرفت برخی مشاغل دریافت گواهینامه های ایزو در کرج است.

اما اخذ گواهینامه های ایزو در کرج چگونه می تواند به کسب و کارها کمک کند؟

استان البرز و به ویژه شهر کرج با جمعیتی رو به رشد همیشه بستری مناسب برای کارآفرینی و شروع مشاغل جدید بوده است. این کسب و کارها همچنان که بازار بزرگی را در اختیار دارند، اما رقبای زیادی نیز دارند. رقبای زیادی  که برای رقابت با آن ها باید از امتیازات و خصیصه های متمایزی برخوردار بود تا بتوان سهمی از بازار هدف را در اختیار گرفت.

گواهینامه های ایزو در کرج چه مزایایی دارد؟

گواهینامه بین المللی در کرج منافع و امتیازاتی را برای کسب و کار دارد که با  اخذ  آن می تواند در جنبه های مختلف پیشرفت کرده و شکوفا شود. این امتیازات عبارتند از :

  • بهینه سازی مناسبات درون سازمانی
  • ارتقاء عملکرد سازمان در قبال محیط زیست
  • افزایش رضایت مشتری و در نهایت افزایش فروش و درآمد

این نقاط قوت سبب می شود سازمان در مقایسه با رقبای خود امتیازات فنی و وجهه اجتماعی بهتری کسب کرده و در نهایت موجب تصاحب بازار می شود.

گواهینامه های ایزو در کرج  به چند دسته تقسیم می شوند؟

اصولاً گواهینامه های ایزو به لحاظ مورد استفاده و قوانین کاربردی به دو دسته عمومی و تخصصی تقسیم می شوند. گواهینامه های عمومی نظیر ایزو 9001 و گواهینامه IMS  گواهینامه هایی هستند که بدون در نظر گرفتن موضوع فعالیت و ابعاد سازمان برای تمامی مشاغل و صنایع کاربرد دارند و اصول اولیه هر کسب و کاری را در بر میگیرند. ایزو 14001 و گواهینامه HSE نیز از دسته عمومی گواهینامه های ایزو در کرج  هستند.

گواهینامه های ایزو تخصصی اما برای اهداف متفاوتی طراحی شده اند. این گواهینامه ها با تمرکز بر موضوع و حوزه فعالیت کسب و کار، مناسبات تخصصی را در سازمان بهینه و یا اصلاح می کنند. گواهینامه های تخصصی همان طور که از نامشان پیداست، برای حوزه های ویژه ای طراحی شده اند و تنها در همان حیطه کاربرد دارند.

ما در دپارتمان صدور ایزو در هلدینگ بین المللی دیاکو  به عنوانی یکی از برترین شرکت های مشاوره ای ایزو در کرج با صدور انواع گواهینامه های عمومی و تخصصی در خدمت مشاغل و کارآفرینان بوده و هستیم. مشاوران و کارشناسان ما می توانند به عنوان یک مشاور ایزو در پروسه اخذ ایزو شما را همراهی کرده و پاسخ گوی نیازهای حرفه ای شما باشند.

همچنین کارشناسان ما در ایزو دیاکو با فراهم کردن امکان اخذ ایزو ارزان و فوری با هدف جلب نظر مشتریان آماده خدمت رسانی به عزیزان است. از دسته گواهینامه های ایزو فوری می توان به اخذ فوری گواهینامه ایزو 9001 و همچنین اخذ فوری گواهینامه IMS اشاره کرد. برای این منظور می توانید با مشاوران ما در ایزو دیاکو در تماس باشید.

برای اخذ ایزو در تهران و سایر شهرها نظیر یزد و شیراز با ما تماس بگیرید.

قیمت ایزو در کرج  چگونه محاسبه می شود ؟

قیمت ایزو در ایران نرخ ثابت و مشخصی ندارد که در این امر دلایل مختلفی دخیل هستند. یکی از این عوامل اثر گذار نحوه فعالیت شرکت های گواهی کننده ایزو در ایران است. شرکت های ایزو دهنده در کرج و در ایران اغلب به صورت خصوصی و مستقل فعالیت می کنند و به همین دلیل قیمت مشخصی را برای گواهینامه های صادره خود در نظر نمی گیرند. فعالیت مستقل شرکتها در ایران سبب شده است تا هر شرکت با توجه به هزینه های جاری خود قیمت های مختلفی را برای صدور ایزو در نظر بگیرند و سلیقه ای عمل کنند.

نکته دیگری که در قیمت گواهینامه های ایزو در کرج و در ایران موثر است، به کارگیری مشاور است. مشاور ایزو در حقیقت در پیاده سازی و عملیاتی کردن بندهای استاندارد با سازمان همکاری می کند. استخدام مشاور علاوه بر دستمزد هزینه های جانبی ایاب و ذهاب، پذیرایی و اقامت مشاور را نیز به سازمان تحمیل می کند که این هزینه ها در قیمت تمام شده گواهینامه ایزو دخیل است.

عامل دیگر در کاهش یا افزایش هزینه دریافت ایزو، انجام ممیزی است. ممیزی مشمول هزینه اقامت و ایاب و ذهاب و همینطور انجام پروسه ممیزی و سپس برنامه ریزی مجدد در صورت شکست ممیزی خواهد بود. ایزو دیاکو برای سازمان هایی که بودجه ریزی زیادی برای اخذ ایزو ندارند پیشنهاد می کند که گواهینامه ایزو بدون ممیزی را در دستور کار قرار دهند.

گواهینامه ایزو بدون ممیزی از اعتبار گواهینامه های معمولی برخوردار بوده اما به صورت خود اظهاری و بدون ممیزی صادر می شود. به این معنی که متقاضی تعهد می نماید که بندهای استاندارد را پیاده سازی کرده و اصول آن را مد نظر قرار داده است. همچنین این گواهینامه به گواهینامه ایزو برای مناقصات نیز معروف است. زیرا که سازمان ها برای شرکت در مناقصات نیز به گواهینامه های بدون ممیزی روی می آورند، چرا که هم به صورت فوری و با قیمت ارزان تری نسبت به دیگر گواهینامه ها صادر می شوند.

گواهینامه های ایزو در کرج را از کجا بگیریم ؟

هلدینگ بین المللی دیاکو با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه صدور و اخذ استاندارد ایزو در کرج ، با تهیه رزومه ای غنی از گواهینامه های صادره برای کسب وکارهای کوچک و بزرگ مختلف به یکی از قدرتمند ترین موسسات اخذ ایزو در کرج و ایران تبدیل شده است. این مجموعه با هدف تسهیل امکان دریافت ایزو برای همه اقدام به راه اندازی لاین مشاوره رایگان کرده است تا متقاضیان برای اخذ ایزو به راحتی یک کلیک اقدام نمایند. برای بهره مندی از مشاوره رایگان ما می توانید با مشاوران و کارشناسان ایزو دیاکو در تماس باشید.

2 دیدگاه در گواهینامه های ایزو در کرج

  1. اسماعیل خدابنده لو خراسانی اصل says:

    من از شما ایزو 22000 گرقتم برای کارخانه کارشناس شما بسیار خانم مسئولی بود ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی