اخذ ایزو در یزد

اخذ ایزو در یزد با ایزو دیاکو

اخذ ایزو در یزد با ایزو دیاکو

اخذ ایزو یکی از شاخصه های موفقیت در هر کسب و کار است که تفاوتی نمی کند در کدام شهر و استان باشید، به هر حال دریافت گواهینامه ایزو پلی است به سوی رشد و پیشرفت. در شهرهای بزرگ به ویژه مراکز استان ها به دلیل پتانسیل بالا برای کارآفرینی و توسعه یک کسب و کار همیشه تقاضا برای گواهینامه ایزو بیشتر بوده است. همانطور که گفته شد این موضوع از این جا نشات گرفته است که شهرهای بزرگتر جمعیت بیشتری را در خود جای داده اند و به همین جهت بازار پر رونق تر و گروه هدف بزرگتری دارند.
یزد نیز یکی از همین شهر هاست که با وجود توریستی بودن می تواند بستری مناسب برای شروع کسب و کارهای گوناگون و توسعه حرفه های مختلف باشد. به همین دلیل اکیداً توصیه می شود که تجار این شهر و استان حتما نسبت به اخذ ایزو در یزد اقدام کنند.

موقعیت شناسی یزد

استان یزد به خصوص شهر یزد به دلیل موقعیت تاریخی و فرهنگی خود همیشه مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است. این موضوع سبب شده است که بازار این منطقه همیشه پر رونق و پر تلاطم باشد. از طرفی به دلیل موقعیت توریستی این شهر بازار برای تجار این منطقه به شدت رقابتی و ملتهب است. خدمات و محصولات باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا بتوانند در این بازار و میان برندهای گوناگون قد علم کنند.

یزد از آن جا که در مسیر مسافران و گردشگران قرار گرفته است، باید در ارائه خدمات و محصولات در سطح مناسبی از کیفیت باشد تا بتواند خود را به عنوان یکی از قطب های اقتصادی در ایران مطرح کند. از همین رو هر کسب و کاری باید مراحل رشد و ترقی را به صورت اصولی و در ابعاد گسترده طی کند تا بتواند در این بازار نام خود را مطرح کند.

یکی از ابزارهای قدرتمندی که می تواند در ارتقاء کیفیت برندها اثر گذار باشد اخذ گواهینامه ایزو است. کسب و کارهای مستقر در یزد با اخذ ایزو در یزد می توانند در جهت مطرح کردن خود به عنوان برندی با کیفیت و در کلاس جهانی قدم بزرگی بردارند.

اخذ ایزو در یزد چه ضرورتی دارد؟

چنان که گفته شد یزد به دلیل موقعیت گردشگری و فرهنگی خود مقصد بسیاری از مسافران است. این استان و به خصوص شهر یزد دستی بر اتش صنعت نیز دارد و به همین دلیل کارخانجات و کارگاه های زیادی در این منطقه مشغول فعالیت هستند که محصولات و خدمات خود را در سرایر ایران و حتی خارج از مرزها نیز توزیع می کنند. همچنین این استان در صنایع کشاورزی و خشکبار نیز سرآمد بوده و در بسیاری جهات از دیگر استان ها پیشی گرفته است.

به همین دلایل کسب و کارها در این استان باید از فیلترهای زیادی گذر کرده تا بتوانند محصولات و خدمات خود را عرضه کنند. اما کار به اینجا ختم نمی شود. پس از عرضه محصول به بازار باید بتوانند چیزی متفاوت از رقبای خود ارائه دهند و مزایایا رقابتی خود را به نمایش بگذارند.

یکی از مزایای رقابتی اثر گذار اخذ ایزو در یزد است. دارا بودن این گواهینامه به معنی این است که مجموعه در قبال مشتریان خود مسئول بوده و قصد دارد تا کیفیت محصولات و خدمات خود را در سطح دنیا نگاه دارد. این موضوع نیز از دید کاربران و مشتریان پنهان نمانده و اثرات مثبت بعدی را با خود به همراه دارد.

اخذ گواهینامه ایزو در یزد چه مزایایی برای کسب و کارها دارد؟

دارا بودن گواهینامه ایزو می تواند کمک شایانی به رشد یک کسب و کار کرده و منافع غیر قابل تصوری برای مجموعه داشته باشد. این مزایا را می توان به طور خلاصه در چند بند معرفی کرد :

  1. افزایش کیفیت محصولات و خدمات
  2. افزایش رضایت مشتری در نتیجه افزایش کیفیت
  3. یکپارچه شدن فرایندها در شرکت و سازمان
  4. جلوگیری از هدر رفت منابع مالی و انسانی
  5. ارتقا رفتار سازمان با محیط زیست
  6. و …

این تنها بخش کوچکی از منافعی است که اخذ ایزو در یزد برای مشاغل به دنبال خواهد داشت و به طبع نمی توان همه آنها را در یک لیست خلاصه کرد. برای آگاهی بیشتر از مزایای کسب گواهینامه ایزو در یزد می توانید با مشاوران ایزو دیاکو در تماس بوده و اطلاعات تکمیلی را طی یک مشاوره رایگان دریافت کنید.

اخذ گواهی ایزو در یزد نیاز به چه مدارکی دارد؟

برای درخواست کسب گواهینامه ایزو مدارک مشخصی را برای به موسسات اخذ ایزو ارائه کرد. این مدارک عبارتند از مدارک هویتی و مستندات تخصصی. مدارک هویتی مدارکی است شامل مدارک حقوقی سازمان، مجوزهای لازم برای فعالیت، مستندات حاکمیتی و …
مدارک تخصصی نیز مدارکی است شامل مجوزهای و مستندات لازم دال بر دارا بودن تخصص، دانش و تکنولوژی لازم برای انجام فعالیتی خاص.

سازمان با ارائه درخواست خود برای اخذ ایزو در یزد این مدارک را نیز به موسسه ارسال کرده و موسسه صدور ایزو با بررسی آن ها کار صدور را آغاز می کند.

برای اخذ ایزو در اصفهان، اخذ ایزو در شیراز و همچنین اخذ ایزو در تبریز با ما در تماس باشید.

دریافت گواهینامه ایزو در یزد چه مراحلی دارد؟

به طور تیتر وار می توان مراحل اخذ ایزو را در چند گام توضیح داد، دقت کنید که این مراحل در مورد گواهینامه عمومی تعریف شده است و گواهینامه های تخصصی ایزو مراحل بیشتری را شامل می شوند.

  1. سازمان درخواست خود را به موسسه اخذ ایزو ارائه می دهد.
  2. پس از ارائه درخواست سازمان باید با یک مشاور ایزو در مورد نحوه کار و پیاده سازی قواعد استاندارد در ارتباط باشد.
  3. مشاور ایزو با تشکیل جلسات توجیهی و کارگاه های عملی با حضور کارمنان و مدیران سازمان، نحوه عملیاتی کردن دستورالعمل های استاندارد را توضیح داده و گستردگی آن را مشخص می کند.
  4. پس از پشاده سازی قواعد به کمک مشاور، موسسه صادر کننده گواهینامه یک ممیز را برای پایش استقرار استاندارد به سازمان اعزام می کند.
  5. ممیز با بررسی موارد مختلف مطابق با استاندادر مورد نظر تشخیص می دهد که آیا سازمان به درستی استاندارد را پیاده سازی کرده است یا خیر.
  6. چنانچه رای ممیز مثبت بوده باشد مرکز صدور گواهینامه را صادر می کند.
  7. اگر ممیز معتقد باشد که استاندارد به درستی اجرایی نشده است این موضوع را به سازمان ابلاغ کرده و سازمان برای پیاده سازی مجدد و رفع نواقص بر دیگر باید با مشاور ایزو همکاری کند. پس از پیاده سازی دوباره، مرکز صادر کننده ایزو در یزد مجدداً یک ممیز را برای بررسی و ارزیابی سازمان اعزام می کند.

برای اخذ ایزو در یزد به کجا باید مراجعه کنیم؟

هلدینگ بین المللی با سابقه بیش از دو دهه فعالیت در زمینه صدور گواهینامه ایزو در کرج و سراسر ایران مفتخر است که پذیرای هم میهنان گرامی از استان یزد باشد و به کسب و کارهای این منطقه در خصوص اخذ ایزو در یزد یاری رساند. ایزو دیاکو با ارائه مشاوره رایگان و بدون محدودیت به متقاضیان می تواند به درستی کارفرمایان را به سمت گواهینامه ای که مناسب شغل و موقعیت آنان است سوق دهد و از هزینه های بی مورد در این مورد چلوگیری کند.

علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ایزو دیاکو در تماس باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی