شرکت صدور ایزو در کرج

ایزودیاکو شرکت صدور ایزو در کرج

ایزو دیاکو شرکت صدور ایزو در کرج

هلدینگ بین المللی دیاکو یکی از موسسات اخذ ایزو است که همه ساله به عنوان معتبرترین شرکت صدور ایزو در کرج در استان البرز شناخته می شود. این موسسه با بهره گیری از دانش روز دنیا و مجرب ترین مشاوران این حوزه بیش از هزاران گواهینامه بین المللی ایزو را، در این سال ها صادر کرده است. بنابراین اگر قصد اخذ ایزو دارید ایزو دیاکو بهترین انتخاب برای شماست. ایزو دیاکو معتبرترین شرکت صدور ایزو در کرج.

شرکت های گواهی کننده ایزو در ایران

تعداد شرکت صدور ایزو در کرج متغیر است، زیرا که این شرکت ها در ایران به صورت خصوصی فعالیت می کنند بنابراین نمیتوان آمار دقیقی از آن ها به دست آورد. شرکت های ایزو دهنده در کرج اگر به صورت قانونی فعالیت کنند باید تحت نظر سازمان ملی استاندارد ایران باشند. شرکت های صدور ایزو باید اعتبارات و مجوزهای لازم را از سازمان ملی استاندارد دریافت کند تا قادر باشد گواهینامه معتبر ایزو در کرج صادر کند. بنابراین متقاضیان باید ابتدا از اعتبار مرکز صدور اطمینان حاصل نمایند. اما اعتبار مراکز صدور چگونه است؟

مراکز صدور گواهینامه CB و مراجع اعتبار دهی AB

مراکز دریافت گواهینامه بین المللی ISO اصطلاحاً CB نامیده می شوند، CB ها باید زیر نظر و یا تحت اعتبار یکی از مراجع اعتبار دهی فعالیت کنند. مراجع اعتبار دهی مراجعی هستند که باید بر مراکز صدور CB نظارت داشته و اعتبار لازم را به آن ها ارائه دهند تا گواهی های صادره از آن ها دارای اعتبار و وجاهت قانونی باشند.مراکز AB به دو دسته انجمن IAF و کمیته ASCB تقسیم می شوند. سازمان ملی استاندارد در هر کشور عضور کمیته IAF است و نماینده این کمیته در کشور خود است. سازمان های استاندارد در کشور خود مراکز صدوری را که مجوزهای لازم را دارا باشند تایید صلاحیت کرده و گواهینامه های صادره از آن ها را معتبر می شمارند.

شرکت های اخذ گواهی استاندارد در کرج نیز از این قاعده مستثنی نیستند. شرکت صدور ایزو در کرج باید ابتدا از سازمان ملی استاندارد ایران مجوزهای لازم را دریافت گرده و سپس اقدام به صدور و اخذ ایزو در کرج نماید. از آن جا که این شرکت ها در کرج و به طور کل در ایران به صورت خصوصی فعال هستند، این وظیفه بر دوش متقاضی است که اعتبار مرکز را احراز کند. پس از احراز صلاحیت مرکز می توان با خیال راحت از آن گواهینامه ایزو درخواست کرد.

هلدینگ بین اللمللی دیاکو سالهاست که به عنوان یک شرکت صدور ایزو در کرج شناخته می شود که تمام اعتبارات و جوازهای لازم را دارا بوده و همچنین نمایندگی رسمی شرکت کیواگزم آلمان در ایران است. برای آگاهی از اعتبارات ایزودیاکو می توانید با مشاوران ما در این رابطه ارتباط برقرار کنید.

شرکت صدور ایزو در کرج چه مدارکی می خواهد؟

شرکت های اخذ گواهینامه ایزو در کرج مدارکی را از متقاضیان درخواست می کنند تا روند صدور ایزو در کرج را عملی نمایند. این مدارک شامل دو دسته مدارک تخصصی و مدارک جوازنامه هاست.

مدارک تخصصی شامل هر گونه مستندات و مدارکی است که مربوط به حوزه فعالیت و تخصص شرکت است. همچنین جوازنامه ها نیز شامل مدارک و مجوزهای حاکمیتی و دولتی است که سازمان برای فعالیت باید آن ها را دارا باشد.

بهتر است سازمان ها این مدارک را از پیش آماده کرده و سپس اقدام به درخواست اخذ گواهی ایزو در کرج نمایند. اگر در خصوص مدارک سازمان خود ابهاماتی دارید می توانید با مشاوران ما در ایزو دیاکو در ارتباط باشید.

مراحل اخذ ایزو در کرج چیست؟

اخذ ایزو مراحل گوناگونی دارد که می توانید با مشاوران ما در ایزو دیاکو در این مورد مشورت نموده و کسب اطلاع کنید. در ادامه به طور مختصر به بر شمردن مراحل ایزو می پردازیم :

گام اول در مراحل اخذ ایزو :

پس از آن که مدارک هویتی شرکت خود را به مرکز صدور ایزو ارائه دادید، شرکت صدور ایزو در کرج از شما به عنوان متقاضی می خواهد مدارک خود را مبنی بر پیاده سازی بندهای استاندارد مورد نظر در سازمان خود را ارائه نمایید. در این مرحله شما می توانید از یک مشاور ایزو کمک بگیرید. شرکت های مشاوره ای ایزو در کرج با ارائه مشاوره در امر پیاده سازی ایزو می توانند نحوه عملیاتی کردن بندهای استاندارد را به سازمان آموزش داده و در این مورد یاری دهنده باشند.

مشاور ایزو بندهای استاندارد را با جزئیات برای شرکت شرح داده و در پیاده سازی آن ها کمک می کند. ایزو دیاکو می تواند به عنوان مشاور در کنار شرکت های متقاضی ایزو باید، کافیست با ما در تماس باشید.

گام دوم در مراحل اخذ ایزو :

پس از آن که پیاده سازی استاندارد در سازمان به درستی انجام شد، مشاور باید مدارک و مستندات مبنی بر این استقرار را برای سازمان آماده کند. سازمان این مدارک را به همراه مدارک و مجوزهای فعالیتی خود به شرکت صدور ایزو در کرج ارائه داده و برای دریافت ایزو درخواست می دهد.

شرکت صدور ایزو در کرج با بررسی مدارک سازمان در صورت صحت و اعتبار لازم، مراتب را مبنی بر آمادگی برای ممیزی به سازمان اطلاع می دهد.

گام سوم در مراحل اخذ ایزو :

ممیز برای پایش استقرار بندهای مندرج در ایزو به سازمان مراجعه کرده و آزمون هایی را برای سازمان ترتیب می دهد. در این آزمون ها سازمان برای پیاده سازی تمام جنبه های استاندارد مورد آزمایش قرار می گیرد. پس از پایان آزمون ها در صورتی که نقاط عدم انطباق وجود داشت، مییز آن را به شرکت صادر کننده ابلاغ کرده و شرکت به متقاضی اعلام می دارد. در صورتی که سازمان بدون شکست از آزمون ها عبور کند مراتب به صادر کننده اعلام و گواهینامه ایزو صادر می شود.

البته برخی شرکت ها مانند ایزو دیاکو امکان صدور و اخذفوری گواهینامه ایزو را برای مشتریان خود قرار داده است، این گواهینامه به گواهینامه ایزو بدون ممیزی نیز معروف است. می توانید برای انواع گواهینامه فوری نظیر اخذ فوری گواهینامه ایزو 9001 و همچنین اخذ فوری گواهینامه IMS به تیم ایزو دیاکو اعتماد کنید.

ایزو دیاکو برترین شرکت صدور ایزو در کرج

هلدینگ دیاکو با بهترین مشاوران در زمینه صدور ایزو سالهاست که در صدر موسسات صادر کننده ایزو در ایران است. این گروه با به روز ترین دانش در این حوزه پاسخگوی نیاز متقاضیان ایزو است. همواره می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ایزو دیاکو در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی