اخذ گواهینامه ایزو در کرج

اخذ گواهینامه ایزو در کرج در ایزو دیاکو

اخذ گواهینامه ایزو در کرج در ایزو دیاکو

اخذ گواهینامه ایزو در کرج را با ما در ایزو دیاکو تنها با یک تماس تجربه کنید. ما در دپارتمان صدور ایزو در دیاکو همواره در تلاش بوده ایم که مشاغل و کسب و کارها را در رسیدن به آینده ای روشن تر و درآمد بیشتر همراهی کنیم. مشاوران ما در ایزو دیاکو میتوانند با ارائه مشاوره در قالب یک مشاور ایزو عمل کرده و بهترین انتخاب را پیش پای متقاضیان قرار دهند. از همین رو اگر نیاز به اخذ ایزو دارید و یا به دنبال مشاوره گواهینامه ایزو ISO در کرج هستید، ایزو دیاکو بهترین انتخاب برای شماست.

ایزو دیاکو با بهترین مشاوران حال حاضر ایزو در ایران تنها با یک تماس در خدمت شماست.

اخذ گواهینامه ایزو در کرج چه شرایطی دارد؟

سازمان ها برای اخذ گواهی نامه ایزو در کرج بایدشرایط ویژه ای را دارا باشند. این شرایط از آن جمله است :

سازمان یا شرکت باید نظر حقوقی وجود خارجی داشته باشد.

شرکت باید مشغول به کار یا در حال راه اندازی باشد.

همچنین سازمان باید مدارک حاکمیتی و مجوزهای لازم را داشته باشد.

در آخر سازمان باید مطابق قوانین کشور فعالیت کند.

برای اخذ گواهینامه ایزو در کرج چه مدارکی لازم است؟

اخذ استاندارد ایزو در کرج نیاز به مدارک خاصی دارد که برای شروع روند کار باید به مرکز صدور ارائه شود. این مدارک عبارتند از :

  • مدارک حاکمیتی و مجوز : برخی از فعالیت ها نیاز به مجوزهای لازم از طرف دولت دارند که باید ابتدا آن ها را کسب کرده و سپس اقدام به اخذ ایزو نمایند.
  • مدارک فنی و تخصصی : شامل مدارکی می شود که برای حوزه های تخصصی و فعالیت های خاص مورد نیاز است.

هر سازمان باید برای درخواست صدور ایزو در کرج این مدارک را ابتدا جمع آوری کرده باشد و سپس اقدام کند.

قیمت ایزو چگونه محاسبه می شود ؟

از آن جا که شرکت های گواهی کننده ایزو در ایران به صورت خصوصی فعالیت می کنند، ممکن است که قیمت های متفاوتی برای گواهینامه های خود تعیین کنند.به طور کلی عوامل زیادی می تواند در قیمت گواهینامه ایزو اثرگذار باشد که هریک به صورت جداگانه قیمت ایزو را کاهش و افزایش میدهند. این عوامل را به صورت عمده بررسی خواهیم کرد :

یکی از عواملی که در قیمت ایزو موثر است انجام مشاوره است. مشاوره برای این امر است که نحوه برنامه ریزی و پیاده سازی بندهای استاندارد را به سازمان آموزش داده و استاندارد را عملیاتی کند.

مشاور علاوه بر دستمزد، هزینه هایی نظیر ایاب و ذهاب، پذیرایی و اقامت را نیز به شرکت متقاضی تحمیل می کند. بنابراین توصیه می شود که سازمان ها از محلی نزدیک خود مشاور استخدام کنند تا بتوانند در هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

عامل دیگر انجام ممیزی است. انجام ممیزی به معنی پایش استقرار استاندارد در سازمان است. ممیز از طرف شرکت صادر کننده ایزو به سازمان متقاضی فرستانده می شود تا بررسی کند که آیا بندهای مندرج در متن استاندارد به درستی در سازمان پیاده شده است یا خیر. انجام ممیزی به لحاظ ایاب و ذهاب ممبز و دستمزد وی هزینه ها را از جانب شرکت صادر کننده افزایش داده و همچنین در صورت عدم انطباق هزینه های برنامه ریزی ممیزی مجدد را نیز در پی دارد. از همین رو مشاوران ما در دیاکو به متقاضیان اخذ گواهینامه ایزو در کرج گواهینامه ایزو بدون ممیزی را پیشنهاد می کنیم.

گواهینامه ایزو بدون ممیزی چیست؟

گواهینامه ایزو بدون ممیزی به این معنی است که به صورت خود اظهاری درخواست شده است و از این منظر دارای اعتبار است. ایزو بدون ممیزی به ایزو ارزان و یا ایزو فوری نیز معروف است. تیم صدور ایزو در ایزو دیاکو می تواند گواهینامه های خود اظهاری و بدون ممیزی را به صورت فوری و در اولین فرصت صادر کند.

ایزو بدون ممیزی در بین مشتریانی که قصد شرکت در مناقصات را دارند طرفداران خاص خود را دارد. اخذ ایزو برای مناقصات عمدتا به صورت بدون ممیزی و خود اظهاری صورت می گیرد تا سازمان ها در صرف هزینه های خود صرفه جویی کنند.

برای اخذ گواهینامه ایزو در کرج به کجا مراجعه کنیم؟

اگر ضرورت اخذ گواهینامه ایزو در کرج در کسب و کار خود احساس نموده اید می توانید با مشاوران ما در تیم ایزو دیاکو تماس بگیرید. همچنین می توانید با اراسال فرم نسبت به اخذ فوری گواهینامه ایزو 9001 نیز اقدام کنید. همینطور این امکان برای شما متقاضیان عزیز وجود دارد که درخواست اخذ فوری گواهینامه IMS نیز ارسال نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی