اخذ پروانه ایزو در کرج

اخذ پروانه ایزو در کرج با ایزو دیاکو

اخذ پروانه ایزو در کرج با ایزو دیاکو

هلدینگ بین المللی ایزو دیاکو با سابقه ای طولانی در ارائه گواهینامه ایزو در کرج یکی از برترین و قدرتمند ترین موسسات اخذ ایزو است که انواع خدمات مرتبط با گواهینامه های ایزو را ارائه می کند. خدمات این مجموعه از اخذ ایزو گرفته تا استعلام و تمدید گواهینامه ایزو را شامل می شود. مجموعه دیاکو علاوه بر ارائه خدمات مرتبط با ایزو، در لاین آموزشی خود اقدام به راه اندازی دوره های آموزش مدیریت کیفیت در کرج نیز نموده است تا بیش از پیش در کنار متقاضیان ایزو باشد.

اگر تا کنون برای دریافت گواهینامه ISO در کرج تردید دارید، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نموده و طی یک مشاوره رایگان خلاصه ای از منافع و مزایای اخذ ایزو کسب نمایید. برای این منظور با شماره تماس 0263244680 تماس حاصل نمایید.

گواهینامه ایزو چیست؟

سازمان جهانی استاندارد سازی ISO مجموعه ای از دستورالعمل ها را با هدف یک پارچه سازی فرایندها در سازمان ها در کلاس جهانی و مراقبت حداکثری را تهیه و تدوین کرده است. این مجموعه دستورالعمل ها با ارائه اصولی همه جانبه و یکپارچه در تمام زمینه ها به سازمان ها برای هماهنگی بیشتر و بهینه سازی روز افزون کمک می کند.

گواهینامه ایزو در واقع سندی بر پیاده سازی این اصول و قواعد در یک سازمان است. هر سازمانی که این اصول را پیاده سازی می کند در حقیقت موظف می شود که در چارچوب آن عمل کرده و بر اساس دستورات آن برنامه ریزی کند.

اخذ پروانه ایزو در کرج و در سراسر جهان مزایای قابل اتکاری دارد که در ادامه بر تعدادی از مهم ترین موارد آن اشاره خواهیم کرد :

  1. فراهم کردن بستر لازم برای ورود به بازارهای بزرگتر
  2. بهبود فرایندها و هماهنگی بیشتر میان بخش های مختلف سازمان در جهت بهینه سازی
  3. جلب نظر مشتریان جدید و افزایش رضایت مشتریان فعلی
  4. افزایش درآمد در نتیجه افزایش رضایت مشتریان
  5. و …

اخذ پروانه ایزو در کرج به چه مدارکی نیاز دارد؟

هر سازمان برای دریافت ایزو در کرج و ایران باید مدارکی را ارائه دهد تا درخواست وی به رسمیت شناخته شود. این مدارک در دو گروه مدارک هویتی و مجوزها قرار دارند. مدارکی که در زمره هویت قانونی و حقوقی سازمان است در دسته اول و مدارکی که دال بر دانش و تخصص لازم برای فعالیت مورد نظر است در گروه دوم جای می گیرند.

صدور گواهینامه ایزو در کرج چه مراحلی دارد؟

اخذ پروانه ایزو در کرج مراحل صدور گواهینامه ایزو در کرجمانند هر عمل قانونی و اداری دیگر روند و مراحل خود را دارد. اگر قصد آگاهی از را دارد باید با ما همراه باشید:

مرحله 1 : در اولین قدم سازمان درخواست خود را مبنی بر اخذ پروانه ایزو در کرج به انضمام مدارک خود برای مرکز صدور ارسال می کند.

مرحله 2 : مرکز صادر کننده مدارک را بررسی و در صورت تکمیل کار را شروع می کند.

مرحله 3 : شرکت در خواست دهنده باید با کمک یکی از شرکت های مشاوره ای ایزو در کرج مبانی و اصول استاندارد مورد درخواست را پیاده سازی کرده و آن را مستند کند. مشاور ایزو با ارائه نحوه کاربردی کردن موارد استاندارد در سازمان و برای تمام کارکنان مستندات لازم را مبنی بر این نکته آماده می کند.

مرحله 4 : مرکز صدور با اعزام ممیز به سازمان درخواست دهنده در مورد نحوه و میزان استقرار استاندارد و موارد مستثنی شده تحقیق می کند.

مرحله 5 : ممیز با بررسی میزان پیاده سازی و شرایط سازمان تشخیص می دهد که آیا سازمان شایسته اخذ پروانه ایزو در کرج هست یا خیر. در صورتی که همه موارد به درستی اجرایی شده باشند ممیز مراتب را به مرکز ابلاغ و گواهینامه صادر می شود. اگر مواردی از قلم افتاده باشند ممیز به اطلاع سازمان و مرکز رسانده و سازمان باید بار دیگر با یک مشاور برای رفع نواقص همکاری نماید.

آیا اخذ گواهی استاندارد در کرج بدون ممیزی ممکن است؟

ایزو دیاکو به این پرسش پاسخ مثبت می دهد. گواهینامه ایزو بدون ممیزی یکی دیگر از خدمات ایزو دیاکو است که در جهت بهره مندی همه اقشار و اصناف از مزایای این گواهینامه ها راه اندازی شده است. این گواهینامه از تمام اعتبار و مزایای دیگر گواهینامه ها بهره مند بوده و تنها از مرحله ممیزی و هزینه های آن مستثنی شده است. گواهینامه ایزو بدون ممیزی که به گواهینامه ایزو ارزان و فوری نیز شناخته می شود عمدتا برای شرکت هایی کاربرد دارد که می خواهند در بازار برای خود مزیت رقابتی ایجاد کنند و همچنین در مناقصات دولتی و غیر دولتی شرکت کنند. اخذ ایزو برای مناقصات یکی از دلایلی است که متقاضیان و درخواست دهندگان را به سوی گواهینامه بدون ممیزی سوق می دهد.

اخذ پروانه ایزو در کرج چقدر هزینه دارد؟

قیمت ایزو مبحثی است که عومل اثر گذار زیادی در آن دخیل هستند. نمی توان بهای مشخصی برای آن در نظر گرفت. ع.املی مانند انجام مشاوره، انجام یا عدم انجام ممیزی، هزینه های چاپ و ارسال، هزینه های جاری در مرکز صدور همگی ممکن است در قیمت تمام شده ایزو تاثیر داشته باشند. برای کسب اطلاع از قیمت پروانه ها در ایزو دیاکو می توانید با گروه کارشناسان ما در ارتبطا باشید.

برای اخذ پروانه ایزو در کرج باید به کجا مراجعه کرد؟

هلدینگ دیاکو یکی از قوی ترین و قدیمی ترین موسسات صدور گواهینامه ایزو در کرج است که علاوه بر خدمت رسانی به همشهریان کرجی خود از جای جای نقاط ایران پذیرای متقاضیان محترم است. این مجموعه با در اختیار داشتن تجربه ای ارزشمند از سالهای متمادی کار در حوزه ایزو در ایران اکنون به مشاوری دلسوز و کاردان بدل شده است. ضمناً با راه اندازی سرویس مشاوره رایگان خود در تلاش است که تمامی کسب و کارها و با هر میزان بودجه ای را ترغیب به اخذ پروانه ایزو در کرج برای رشد و پیشرفت نماید.

برای بهره گیری از مشاوره رایگان ایزو دیاکو می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی