استاندارد ایزو در کرج

استاندارد ایزو در کرج با ایزو دیاکو

استاندارد ایزو در کرج با ایزو دیاکو

گواهینامه استاندارد ایزو یکی از قابل توجه ترین و تاثیر گذار ترین عوامل در به موفقیت رسیدن یک کسب و کار است. این عامل می تواند نقش تعیین کننده ای در رشد و پیشرفت مشاغل داشته باشد. گواهینامه ایزو علاوه بر وجهه اجتماعی و ویترین جالب توجه یک کسب و کار، راهکارهای عملی نیز برای بهبود عملکرد آن نیز ارائه داده و برنامه مدونی را برای رسیدن به قله های موفقیت فراهم می کند.

برای درک بهتر این موضوع ابتدا باید دانست که گواهینامه ایزو دقیقاً چیست و چه عملکردی دارد. بنابراین تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا به اهمبت اخذ ایزو و مچنین مزایای کسب استاندارد ایزو در کرج پی ببرید.

گواهینامه ایزو چیست؟

ایزو برنامه ای جامع و کامل است که سازمان جهانی استاندارد سازی ISO آن را برای مشاغل و حوزه های کاری مختلف به تفکیک تعبیه کرده است تا اصول و قواعد انجام فرایندها در تمام دنیا به یک صورت مشخص و جهان شمول باشد. اهیمت این موضوع در آن جا مشخص می شود که سازمان ها و صنایع در تمام دنیا با اصول و ساز و کاری مشخص عمل کرده و محصولات و خدمات آن ها از حداقل کیفیت برخوردار است.

می توان استاندارد ایزو را به عنوان کتابی راهنما برای پیاده سازی دستورات یکپارچه سازی و اصول همگام سازی دانست که در بند بند آن به صورت شفاف و گام به گام نحوه عملیاتی کردن قواعد توضیح داده شده است. اما داشتن گواهینامه ایزو چه مزایایی دارد؟

مزایای اخذ ایزو

پیاده سازی و استقرار یک یا چند استاندارد ایزو بی شک منافع غیر قابل انکاری دارد که نمی توان به سادگی آن را نادیده گرفت. برخی از این منافع قابل اندازه گیری و بیان و برخی دیگر تنها به تجربه قابل درک است.

از مهمترین مزایا پیاده سازی استاندارد ایزو در کرج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. داشتن یک یا چند گواهینامه ایزو به شما این امکان را می دهد تا برای ورود به بازارهای بزرگتر پیش قدم شوید.
  2. مشتریان محصولات و خدماتتان شما را به عنوان یک سازمان مسئولیت پذیر در مقابل کیفیت خواهند شناخت.
  3. با داشتن گواهینامه ایزو می توانید مشتریان جدیدی را به گروه مشتریان خود اضافه کنید.
  4. گواهینامه استاندارد ایزو موجب افزایش رضایت مشتریان و در نتیجه افزایش درآمد می شود.

چنانچه می خواهید امکانات و منفع داشتن ایزو را به صورت عمیق تر و ملموس تری درک کنید می توانید با مشاوارن و کارشناسان ما در ایزو دیاکو در تماس باشید تا جزئیات بیشتری را برای شما تشریح کنند.

چطور برای کسب استاندارد ایزو در کرج اقدام کنیم؟

برای اخذ گواهی استاندارد در کرج ابتدا باید یک مرکز صدور قابل اعتماد پیدا کنید. پرا قابل اعتماد؟ زمانی که شما به عنوان یک متقاضی در اینترنت برای پیدا کردن یک مرکز صدور گواهینامه ISO در کرج جست و جو می کنید با فهرستی طولانی از موسسات و شرکت هایی روبرو می شوید که هر کدام مدعی هستند از دیگری برتر و قابل اعتماد تر هستند. در اینجا مهم است که شما چگونه عمل کنید. ابتدا باید مرکز مورد نظرتان را راستی آزمایی کنید و بعد از آن برای دریافت ایزو در کرج اقدام کنید.

برای شروع لازم است که با مراجعه به یکی از شرکت های مشاوره ای ایزو در کرج برای آماده سازی سازمان خود قدم بردارید. شرکت مشاوره ای مستندات و پیش شرط های لازم برای اخذ استاندارد ایزو در کرج را با شما در میان گذاشته و به شما برای مهیا کردن شرایط کمک می کند. مشاور ایزو عملیات پیاده سازی متون و دستورات استاندارد مورد نظرتان را برای شما شرح داده و آن ها را به دقت در سازمان شما پایه ریزی می کند. برای کاربردی تر کردن این دستورات با کارکنان جلسات متعدد توجیهی برقرار کرده و آن ها برای استفاده از این ساز و کارهای جدید آموزش می دهد. پس از پیاده سازی دستورات و بندهای استاندارد در سازمان، شما آماده ارائه درخواست گواهینامه ایزو به یکی از مراکز صادر کننده گواهینامه ایزو در کرج هستید.

چه مدارکی برای گرفتن استاندارد ایزو در کرج لازم است؟

شما برای اخذ استاندارد ایزو در کرج باید دو دسته مدارک در دست داشته باشید. دسته اول مدارکی است که نشان می دهد شما صلاحیت علمی و تخصصی حوزه فعالیت خود را دارید. این مدارک می تواند مدارک تحصیلی، گواهینامه های تخصصی و علمی باشد. دسته دوم مدارکی است که مربوط به جوازهای فعالیت شماست، شما باید از تظر قانونی و حقوقی اجازه فعالیت داشته باشید.

چقدر لازم است برای اخذ ایزو در کرج هزینه کرد؟

نمی توان مبلغ مشخصی را برای دریافت استاندارد ایزو در کرج ذکر کرد، زیرا عوامل زیادی در آن موثر است.اما شاید بتوان مهمترین عامل را خود موسسات اخذ ایزو دانست. موسسات اخذ ایزو به این دلیل که در ایران به صورت خصوصی و مستقلانه عمل می کنند ممکن است در قیمت گذاری سلیقه خود را اعمال کنند و نرخ گواهینامه ها را با توجه به نیازها و هزینه های خود تعیین کنند. برای این منظور می توان نرخ های متفاوتی را برای قیمت ایزو در شرکت های مختلف دید.

یکی دیگر از عواملی که در تعیین قیمت ایزو نقش دارد انجام ممیزی است. ممیزی به معنی پایش و ارزیابی پیاده سازی استاندارد ایزو در سازمان است که توسط ممیز و مرکز صدور ایزو انجام میشود. ممیزی علاوه بر هزینه های انجام، هزینه هایی نظیر ایاب و ذهاب ممیز، اقامت وی و پذیرایی را نیز در بر دارد. شرکت های ایزو دهنده در کرج مانند ایزو دیاکو گواهینامه دیگری را تحت عنوان گواهینامه ایزو بدون ممیزی به مشتریان ارائه می دهد که بسیار ارزان تر و به صرفه ت است. گواهینامه ایزو بدون ممیزی اعتبارات لازم را مانند هر گواهینامه دیگری دارا بوده و تنها از مرحله ممیزی معاف شده است.

فاکتور دیگر در قیمت گذاری ایزو انجام با عدم انجام مشاوره است. انجحام مشاوره نی مانند ممیزی هزینه های جانبی دیگری نیز دارد که در بهای تمام شده گواهینامه استاندارد ایزو در کرج اثر گذار است.

برای دریافت استاندارد ایزو در کرج به کجا مراجعه کنیم؟

هلدینگ دیاکو یکی از شرکت های گواهی کننده ایزو در ایران است که با برپایی سمینارها و وبینارهای مختلف سعی در آگاهی رسانی در مورد اهمیت اخذ ایزو دارد. این موسسه با ارائه مشاوره های تخصصی رایگان به مشاغل بهترین استراتژی را برای ان ها در نظر گرفته و با نیازسنجی هر کسب و کار استاندارد لازم را به ان ها معرفی می کند. شما متقاضیان می توانید با برقراری تماس با کارشناسان ایزو دیاکو از خدمات رایگان این مجموعه آگاه و بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی