شرکت های مشاوره ای ایزو در کرج

ایزو دیاکو یکی از شرکت های مشاوره ای ایزو در کرج

شرکت های مشاوره ای ایزو در کرج و ایزو دیاکو

تیم ایزو دیاکو در این مقاله در مورد نحوه فعالیت شرکت های مشاوره ای ایزو در کرج آگاهی رسانی کرده و متقاضیان را نسبت به ابن شرکت ها مطلع کند. اگر به عنوان دارنده گواهینامه ایزو نیاز به مشاوره گواهینامه ایزو ISO در کرج دارید می توانید با ایزو دیاکو همراه شوید تا کارشناسان ما شما را در این زمینه یاری نمایند.

پیش از اخذ ایزو هر چیز باید بدانید ایزو چیست؟

ایزو چیست؟

سازمان جهانی استاندارد سازی ISO با هدف ارائه یک چارچوب استاندارد برای صنایع و مشاغل اقدام به تدوین و انتشار دستورالعمل هایی برای یکپارچه سازی تحت عنوان ایزو نمود. گواهینامه ایزو در واقع مدرکی معتبر است که گواهی می کند سازمان دارای اصول یکپارچه سازمان جهانی استاندارد سازی است.

گواهینامه ایزو سازمان را در کلاس جهانی به گونه ای معرفی می کند که نشان گر آن است که سازمان اصول اولیه کیفیت را در محصولات و خدمات خود رعایت کرده است. گواهینامه ایزو پلی است برای رسیدن به قله های موفقیت در عرصه جهانی.

مزایای اخذ ایزو چیست؟

دریافت گواهینامه ISO در کرج برای کسب و کارها منافع و مزایایی به همراه دارد که می توان آن را به عنوان نقطه عطفی در نظر گرفت که می تواند به عنوان سکوی پرتاب تلقی شود. گواهینامه ایزو با استقرار استانداردهای جهانی تمام جنبه های یک سازمان را بهینه می کند. اما اگر به طور مختصر بخواهیم منافع و مزایای کسب ایزو را نام ببریم باید به موارد زیر اشاره کنیم :

  • ایجاد بستر مناسب برای توسعه کسب و کار در بازارهای بزرگتر و جهانی
  • افزایش رضایت مشتریان به سبب بهبود کیفیت
  • ارتقاء رفتارهای محیط زیستی

ما به عنوان یکی از شرکت های مشاوره ای ایزو در کرج به کسب و کارها و کارآفرینان توصیه می کنیم که با اخذ گواهی ایزو در کرج به بهتر شدن فروش و درآمد خود کمک کنند. برای بهره گیری از مشاوره رایگان ما می توانید با شماره های تماس ما از طریق تلفن و یا شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

اخذ ایزو برای مناقصات در کرج

برخی از مشاغل تنها برای شرکت در مناقصات دولتی و خصوصی به گواهینامه ایزو نیاز دارند. یکی از خدمات شرکت های مشاوره ای ایزو در کرج صدور ایزو برای مناقصات است. ایزو مناقصات شامل گواهینامه های عمومی و تخصصی می شود که بسته به موضوع مناقصه و فعالیت شرکت قابل دریافت است.

این گواهینامه ها اصطلاحاً به عنوان ایزو ارزان یا گواهینامه ایزو بدن ممیزی نیز شناخته می شوند. این دسته از گواهینامه ها به دلیل چشم پوشی از ممیزی نرخ پایینتری در قیمت ایزو دارند.

اخذ ایزو ارزان در کرج

شرکت های مشاوره ای ایزو در کرج اغلب به صورت خصوصی فعالیت کرده و قیمت های مختلفی برای گواهینامه های صادره در نظر می گیرند. هلدینگ دیاکو با ارائه پیشنهاد اخذ ایزو ارزان به مشاغل، در مورد بهای گواهینامه ها به آن ها اطمینان خاطر می دهند. گواهینامه ارزان به معنی بی اعتبار بودن آن نیست، بلکه صرفاً از هزینه های معمول و غیر ضروری در روند صدور صرف نظر شده است.

یکی از عواملی که در قیمت تمام شده ایزو موثر است، انجام ممیزی است. ممیزی به معنی پایش پیاده سازی قوانین و بندهای استاندارد در سازمان است. ممیز برای اطمینان خاطر از استقرار صحیح و همه جانبه بندهای استاندارد به صورت دوره ای و گاهاً برای تمدید گواهینامه ایزو سازمان را مورد آزمون قرار می دهد. ایزو ارزان و یا اخذ گواهینامه ایزو فوری به منزله آن است که از این ممیزی و پایش صرف نظر شده است.

اخذ گواهینامه ایزو فوری در کرج

همانطور که گفته شد ایزو فوری به دلیل چشم پوشی از ممیزی هم در قیمت تمام شده و هم در زمان لازم برای صدور بسیار به صرفه تر است. سازمان های نیازمند ایزو برای شرکت در مناقصات می توانند بنا بر توصیه شرکت های مشاوره ای ایزو در کرج ایزو فوری دریافت کنند تا علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه ها، از منافع آن بهره مند شوند.

ایزو دیاکو در لاین صدور ایزو هلدینگ بین المللی دیاکو با صدور گواهینامه ایزو فوری در اسرع وقت، پاسخ گوی نیازهای مشتریان است.  کارشناسان ما در زمینه اخذ فوری گواهینامه ایزو 9001 و همچنین اخذ فوری گواهینامه IMS تجربه خاصی داشته و همچنین سابقه قابل توجهی در صدور و اخذ فوری ایزو 14001 دارند. همواره می توانید با ارسال فرم و یا تماس با همکاران ما در این رابطه اقدام نمایید.

در مورد شرکت های مشاوره ای ایزو در کرج

شرکت های صادر کننده ایزو اصطلاحاً CB نام دارند.CBها باید از مرکز AB یا اعتبار بخشی اعتبار لازم را برای دور گواهینامه ایزو دریافت کنند. سازمان ملی استاندارد ایران با عضویت در کمیته IAF که یکی از مراجع اعتبار بخشی است، خود دارای اعتبار است و قادر است مراکز صدور ایزو در ایران را به طور رسمی تایید صلاحیت نماید. بنابراین مراکزی که تحت نظارت سازمان ملی استاندارد ایران فعالیت می کنند گواهینامه های دارای اعتبار جهانی صادر می کنند. بنابراین متقاضیان اخذ ایزو در کرج ابتدا باید در مورد اعتبار مرکز اطمینان حاصل نمایند و سپس اقدام کنند.

ایزودیاکو برترین شرکت های مشاوره ای ایزو در کرج

هلدینگ دیاکو با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه صدور ایزو یکی از مهمترین مراکز صدور گواهینامه های بین المللی در کرج و سراسر ایران است. این مرکز با گردآوری مشاوران مجرب این حوزه رزومه درخشانی را برای خود تهیه کرده است. برای اخذ تمامی گواهینامه های ایزو به قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن می توانید با مجموعه دیاکو در تماس باشید.

2 دیدگاه در شرکت های مشاوره ای ایزو در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی