گواهی iso در کرج،از صدور تا دریافت

اخذ گواهی iso در کرج در ایزودیاکو

گواهی iso در کرج با ایزو دیاکو

ما در تیم پشتیبانی سایت ایزو دیاکو ، بارها از مزایای اخذ ایزو گفته ایم، اگر شما نیز به عنوان یک کارفرما یا مدیرعامل یک مجموعه برای اخذ ایزو انگیزه لازم را دارید و می خواهید از آن به عنوان سکوی پرتاب به سوی پیشرفت استفاده کنید، جای درستی آمده اید!

دیاکو به عنوان یکی از درخشان ترین موسسات اخذ ایزو در سراسر ایران و همچنین یکی از معتبرترین شرکت های ایزو دهنده در کرج، سالهاست در زمینه اخذ و صدور ایزو فعال است. این مجموعه با هدف رشد و ارتقاء سطح کیفی صنعت کشور، سالیان متمادی است که با صدور گواهینامه بین المللی ایزو در خدمت صنعتگران و سازمان هاست.

تیم صدور ایزو در هلدینگ بین المللی دیاکو با تجربه ای که از سال ها فعالیت در این زمینه کسب کرده اند، به یکی از قدرتمندترن گروه های صدور گواهی iso در کرج تبدیل شده اند که با آگاهی از فراز و فرود های مسیر دریافت آن له خوبی می توانند راهنمای متفاضیان باشند.

ایزو چیست؟

گواهینامه بین المللی ایزو در حقیقت یک اعتبار جهانی است که محصولات،تولیدات و فرایندها تعلق می گیرد. سازمان های مختلف می توانند با دریافت گواهینامه ISO در بین سایر شرکت ها، برای خود یک مزیت رقابتی ایجاد کرده و سهم بیشتری از بازار هدف را تصاحب کنند. سازمان های تولید کننده می توانند با پیاده سازی برخی گاهینامه های عمومی و تخصصی برای خود و محصولاتشان، این اطمینان را به خریداران و مشتریان بدهند که محصولا مورد نظر از نظر کیفیت در کلاس چهانی است. بسته به نوع محصول می توان استانداردهای تخصصی ویژه ای را برای آن نام برد.

همچنین افراد نیز می توانند خود دارای گواهینامه ایزو باشند. این به آن معنی است که فرد دارای گواهینامه، از مندرجات آن آگاهی داشته و دوره های تخصصی آن را گذرانده است.

اما اگر بخواهید از تفاوت ایزو عمومی و تخصصی بدانید باید در ادامه همراه ما باشید.

گواهینامه ایزو عمومی چیست؟

برخی از گواهینامه ها برای تمام اصناف و با هر موضوع فعالیت قابل استفاده هستند. این گواهینامه ها صرف نظر از موضوع فعالیت یا اندازه سازمان می توانند کاربردی باشند. گواهینامه های عمومی معمولاً به مناسبات داخلی سازمان ها می پردازند و سعی دارند روبط درون سازمانی را بهینه کنند. از دسته گواهینامه های ایزو عمومی می توان به مهمترین آن ها یعنی گواهینامه ایزو 9001 و گواهینامه بین المللی IMS اشاره کرد.

  • ایزو 9001 (سیستم مدیریت کیفیت) : ایزو 9001 یک سیستم کارا و قدرتمند برای نظارت بر کیفیت محصولات و خدمات در سازمان است. این استاندارد با بندهای مندرج در متن استاندارد ایزو 9001 نسخه 2015 آمده است به دقت فرایندهای دخیل در کیفیت نهایی را شناسایی کرده و برای بهبود آن ها راهکار پیشنهاد می دهد. گواهی ایزو 9001 یکی از مهمترین و پایه ای ترین استانداردهای است که هر سازمان باید آن را اجرایی کند.
  • گواهینامه IMS : این گواهینامه شامل سه استاندارد ایزو 45001 ، ایزو 9001 و  ایزو 14001  است. این گواهی علاوه بر آنکه سه گواهینامه ایزو را شامل می شود، خود نیز دارای اعتبار است.

اگر قصد اخذ گواهی iso در کرج را دارید می توانید با ارسال درخواست به تیم ایزو دیاکو برای اخذ فوری گواهینامه ایزو 9001 و همینطور اخذ فوری گواهینامه IMS اقدام نمایید. همچنین امکان ارائه درخواست اخذ فوری ایزو 14001 نیز وجود دارد.

گواهینامه ایزو تخصصی چیست؟

برخی از گواهینامه های دیگر هستند که به طور تخصصی در حیطه های ویژه ای کار می کنند. این گروه از استانداردها طیفی از محصولات دارویی و غذایی تا خدمات نفت و پتروشیمی و حتی آموزش را شامل می شوند.

از مهمترین گواهینامه های تخصصی ویژه محصولات غذایی می توان به ایزو 22000 اشاره کرد که سلامت و کیفیت محصول را مورد ارزیابی قرار می دهد.

برای اخذ گواهی iso در کرج چه عمومی و چه تخصصی می توانید به هلدینگ دیاکو مراجعه و از کیفیت خدمات ما اطمینان حاصل نمایید.

مدارک لازم برای صدور گواهی iso در کرج چیست؟

هر سازمان و کسب و کاری باید برای دریافت گواهینامه ISO در کرج مدارک خاص خود را ارائه دهد. مدارک لازم برای صدور گواهی iso در کرج به دو دسته مدارک تخصصی و مدارک حاکمیتی و مجوزهای لازم تقسیم می شوند.

مدارک تخصصی شامل تمام مستندات و مدارک لازم برای کسب استاندارد مورد نظر می شود که توسط کارشناسان و مشاور ایزو تهیه می شود. همچنین مدارک حاکمیتی و مجوزها در حقیقت مدارکی است که در صورت لزوم از طرف نهاد های حاکمیت باید صادر و اخذ شود و سازمان مجوزهای لازم برای فعالیت را دارا باشد.

شرایط دریافت گواهی iso در کرج چگونه است ؟

هر کسب و کار و شرکتی باید شرایط اولیه را برای اخذ فوری گواهینامه ایزو داشته باشد. این شرایط اعم است از این که شرکت باید راه اندازی شده باشد یا در شرف شروع به کار باشد. همینطور مطابق قانون کشور رفتار کرده و مجوزهای لازم را داشته باشد. دیگر این که شرکت یا سازمان از نظر حقوقی وجود خارجی داشته باشد و در اخر الزامات لازم برای گواهی iso در کرج را پیاده سازی کرده باشد.

احراز این شرایط در نهایت موجب فراهم شدن شرایط برای دریافت ممیزی ایزو می شود. البته برای دریافت گواهینامه ایزو بدون ممیزی نیز شرایط فوق باید احراز شود.

قیمت ایزو چگونه محاسبه می شود؟

برای محاسبه قیمت اخذ گواهی iso در کرج عوامل مختلفی دخیل است. یکی از این عوامل اثر گذار انجام ممیزی است.

ممیزی به معنی ارزیابی و پایش پیاده سازی استاندارد در سازمان است. ممیز و شرکت ممیزی بررسی می کند که آیا بندهای مندرج در استاندارد مورد نظر به درستی در سازمان پیاده سازی شده اند یا خیر.اگر ممیزی با شکست مواجه شود، نقاط عدم انطباق شناسایی و به اطلاع سازمان می رسد. حال سازمان باید دوباره با یک مشاور ایزو همکاری کرده و اشکالات را برطرف کند پس از آن مجدد برای ممیزی درخواست دهد.

پروسه ممیزی خود مشمول هزینه است. همچنین به خدمت گرفتن مشاور و هزینه های مربوط به وی نیز به هزینه کلی دیافت ایزو اضافه می شود.

برای سازمانهایی که بودجه کافی برای ممیزی ندارند پیشنهاد می شوند به ایزو ارزان و فوری روی بیاورند.

برای کسب گواهی iso در کرج به کجا مراجعه کنیم؟

اگر شما نیز ضرورت کسب گواهی iso در کرج را در کسب و کار خود احساس کرده اید، می توانید کار را به تیم ایزودیاکو بسپارید. ایزو دیاکو با به کار گیری مشاوران متخصص می تواند یاری رسان متقاضیان عزیز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی