گواهینامه ایزو ارزان در کرج

گواهینامه ایزو ارزان در کرج با ایزو دیاکو

صدور گواهینامه ایزو ارزان در کرج

اگر شما به عنوان یک کسب و کار نو پا در کرج شروع به فعالیت کردید یا صاحب تجارتی پرسابقه هستید اما مدتی است که سود دهی کسب و کار شما کاهش یافته است میتوانید به دریافت گواهینامه ISO در کرج به عنوان یک راه حل ساده و زود بازده نگاه کنید.

اگر به هر دلیلی بودجه ای که برای دریافت این گواهینامه در نظر دارید زیاد نیست ما گواهینامه ایزو ارزان در کرج را به شما پیشنهاد میکنیم.

گواهینامه ایزو ارزان به این معنی نیست که گواهینامه شما فاقد اعتبار است بلکه صرفا از برخی هزینه های صدور آن چشم پوشی شده است.

یکی از عواملی که در قیمت ایزو موثر است ممیزی آن است، ممیزی به این معنی که شرکت های ایزو دهنده در کرج سازمان متقاضی را از لحاظ پایبندی به بندهای مندرج در متن استاندارد مورد نظر ارزیابی میکند.

انجام روند ممیزی شامل هزینه های گوناگونی میشود از جمله تهیه برنامه ممیزی ،استخدام مشاور و هزینه های جانبی انجام مشاوره ، این هزینه ها به خودی خود درقیمت تمام شده صدور گواهینامه ایزو در کرج دخیل نیستند اما در نهایت این هزینه ها میبایستی توسط متقاضی پرداخت شود.

صدور گواهینامه ایزو ارزان در کرج چه مزایایی دارد؟

گواهینامه ارزان یا به عبارت دیگری اخذ فوری گواهینامه ایزو همانند دیگر گواهینامه های ایزو امتیازات خاصی را برای دارنده به همراه دارد ، همانطور که گفته شد صدور گواهینامه ارزان در کرج به معنی صادر شدن یک گواهینامه بی اعتبار نیست بنابراین بهره مندی از آن میتواند در جنبه های رقابتی و اقتصادی و همچنین وجه اجتماعی برند شما تاثیر گذار باشد.

یکی دیگر از کاربردهایی که گواهینامه ارزان و فوری دارد امکان شرکت در مناقصات و مزایده های شرکتهای داخلی است.

بسیاری از شرکت ها برای حضور مناقصات با محدودیت زمانی و مالی روبرو هستند برای این منظور نیازی به گواهینامه های با قیمت های معقول و صدور فوری هستند.

این سازمانها میتوانند درخواست خود را مبنی بر صدور گواهینامه ایزو ارزان در کرج به شرکتهای گواهی دهنده ایزو در ایران ارائه دهند.

یکی از این شرکت های معتبر هلدینگ بین المللی دیاکو است که با گردآوری تیمی مجرب و حرفه ای توانسته است رزومه و سابقه درخشانی در حوزه صدور اخذ ایزو کسب کند.

 

شرکت های گواهی کننده ایزو در ایران

شرکت های صادر کننده ایزو یا اصطلاحا CB شرکت هایی هستند که از مراجع اعتبار بخشی مانند IAF و ASCB اعتبار خود را دریافت میکنند. این شرکت ها مراجعی هستند که گواهی های بین المللی معتبر صادر میکنند.

سازمان ملی استاندارد ایران NACI مانند سازمان های استاندارد هر کشوری زیر نظر مراجع اعتبار بخشی فعالیت میکنند. در ایران هر شرکت گواهی دهنده که تائیدیه ها و مجوزهای لازم را از سازمان ملی استاندارد ایران دریافت کرده باشد قادر است گواهینامه های معتبر ایزو صادر کند. بنابراین لازم است متقاضیان پیش از هر اقدامی از اعتبار و وجود شرایط لازم در مرجع صادر کننده مطمئن شوند زیرا اکثر شرکتهایی که در ایران گواهینامه ایزو صادر میکنند به صورت خصوصی و بدون نظارت مراجع اعتبار بخشی فعالیت میکنند.

 

زمانی که کاربر در اینترنت عبارتهایی نظیر گواهینامه ارزان و یا گواهینامه فوری را سرچ میکند با لیست بلند بالایی از شرکتهایی مواجه میشود که همگی مدعی صدور گواهینامه معتبر ایزو در کرج هستند

گواهینامه های ایزو به دو صورت خوداظهاری و غیر خود اظهاری ثبت و صادر میشوند. بسته به نوع فعالیت سازمانی و یا تعداد و پرسنل و سخت گیری شرکتهای طرف قرارداد دارد که شما بخواهید کدام گواهینامه رو درخواست داشته باشید.

گواهینامه های همراه با ممیزی در ایران که تحت عنوان NACI صادر میشوند، بین سه تا 6 ماه زمان میبرد ، انجام امور مربوط به مشاوره ، پیاده سازی های لازمه و …. توسط کارشناسان مربوطه انجام میشود.

در صورتی که شما نیاز به انجام ممیزی نداشته باشید میتوانید از گواهینامه ایزو بدون ممیزی استفاده کنید و بعد از ارتباط با کارشناسان مربوطه مراحل اخذ ایزو  و صدور گواهینامه را در مدت زمان کوتاهی سپری کنید.

گواهینامه های ایزو خوداظهاری قابل ریجستری و استعلام از سایت های مربوطه میباشند و از اعتبار کافی برخوردار هستند. برای شرکت در مناقصات میتوانید با هزینه کمتری ایزو مد نظر خود را که بستگی به موضوع فعالیت کاریتان دارد را انتخاب و درخواست بدهید. ایزوهای خوداظهاری در مدت زمان کمتری صادر میشوند.

برای آشنایی با انواع ایزوها ، صدور گواهینامه ایزو ارزان در کرج و کاربرد آنها میتوانید با تیم ایزو دیاکو در ارتباط باشید و تمامی سوال های خود را در زمان زمان کمتری برطرف کنید.

برای ارتباط بیشتر می توانید با شماره های مجموعه تماس بگیرید:

09364422550

02632212530

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی