گواهی ایزو در کرج

گواهی ایزو در کرج در ایزو دیاکو

گواهی ایزو در کرج با ایزو دیاکو

برای اینکه ضرورت اخذ گواهی استاندارد در کرج را به درستی درک کنیم، لازم است ابتدا گواهینامه ایزو را بشناسیم و اهمیت اخذ ایزو را بررسی کنیم.

ایزو چیست؟

سازمان جهانی استاندارد سازی ISO با صدور گواهینامه هایی بین المللی با هدف استاندارد سازی مشاغل و صنایع در سطح جهانی، فعالیت می کند. این گواهینامه ها برای آن طراحی شده اند که صنایع و مشاغل در سراسر جهان استانداردهای یکسانی را پیاده سازی کنند. این سازمان طی سالیان متمادی استانداردهای گوناگونی را طراحی و منتشر کرده است که برخی از آن ها عمومی و برخی دیگر به صورت تخصصی روی مشاغل و صنایع مشخص تمرکز دارند. بنابراین گواهینامه به دو دسته عمومی و تخصصی تقسیم می شوند.

سازمان جهانی ISO از طریق کمیته ها و انجمن هایی نظیر IAF و ACSB به مراکز دیگر اعتبار برای صدور گواهینامه ایزو اعتبار می بخشد. این کمیته ها در اصل به مراکز اعتبار دهی معروفند و به دیگر شرکت های صادر کننده اعتبار و صلاحیت می بخشند. می توان چنین نتیجه گرفت که مراکزی که بدون اعتبار گرفتن از این مراجع اقدام به صدور گواهینامه ایزو می کنند بی اعتبار و کلاهبردار هستند.

 مرجع اعتبار بخشی IAF

سازمان IAF کمیته ای است که تحت نظر سازمان ایزو فعالیت می کند، هر کشوری که بخواهد در تدوین استانداردها مشارکت داشته باشد باید سازمان ملی استاندارد خود را به این کمیته معرفی و عضویت دریافت کنند.

در ایران سازمان تایید صلاحیت ایران به نام NACI عضو این انجمن است و همچنین از آن جا که کشور جمهوری اسلامی از اولین موسسات عضو سازمان بوده است و از همین رو دارای اعتبار بالایی نزد این کمیته است.

مرجع اعتبار بخشی ASCB

ASCB مخفف Accreditation Service For Certifying Body(Europe) به معنی سرویس اعتباردهی مراجع صدور (اروپا) می باشد. وظیفه ASCB این است که به شرکت های CB اعتبار لازم را برای صدور ایزو ببخشد. این مرکز در لندن واقع شده است و حدود 30 هزار شرکت را تحت اعتبار خود دارد.

مراکز صدور گواهی ایزو در کرج

مراکزی گواهینامه معتبر ایزو در کرج صادر می کنند باید از یک مرکز اعتبار بخشی تاییدیه صلاحیت کسب کنند. پس از اخذ اعتبار از مراجع اعتبار دهی می توانند به عنوان یک مرکز اخذ گواهی ایزو در کرج شناخته شوند.

البته شرکت های گواهی کننده ایزو در ایران به صورت خصوصی فعالیت می کنند و ممکن است بسیاری از آن ها اعتبار لازم را برای این امر نداشته باشند. برای این منظور متقاضیان گواهی ایزو در کرج باید در مورد انتخاب مرکز دریافت گواهینامه ISO در کرج دقت لازم را داشته باشند تا متحمل ضرر و زیان نشوند.

اخذ گواهینامه استاندارد ایزو چه مزایایی دارد؟

اگر به عنوان یک کارآفرین شما نیز قصد اخذ گواهی ایزو در کرج را دارید باید بدانید که این عمل برای شما خالی از منفعت نیست. برخورداری از گواهی iso در کرج به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت می تواند در آینده نه چندان دور به امتیازی رقابتی برای کسب درآمد بیشتر و جلب رضایت مشتریان بدل شود.

برای دریافت گواهی ایزو در کرج به کجا مراجعه کنیم؟

هلدینگ بین المللی دیاکو در دپارتمان صدور ایزو خود سالهاست که در کنار کسب و کارها و کارآفرینان است، تا با برخورداری از گواهینامه های صادره از این مرکز بتوانند موفقیت های بیشتری کسب کنند. همچنین در حوزه صدور گواهینامه های بین المللی تخصص ویژه ای در صدور و اخذ فوری گواهینامه ایزو 9001 و همینطور اخذ فوری گواهینامه IMS دارد. تیم صدور ایزو در ایزودیاکو با بهره گیری از دانش روز دنیا اقدام به یاری رسانی به کسب و کارها نموده و با پشتیبانی بلند مدت به آن ها اطمینان خاطر می بخشد.

برای بهره گیری از مشاوره رایگان ما می توانید با شماره ها ما در تماس باشید و یا با ارسال فرم درخواست خود را مبنی بر اخذ ایزو ارزان ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی