اخذ فوری گواهینامه ایزو

اخذ فوری گواهینامه ایزو در ایزو دیاکو

اخذ فوری گواهینامه ایزو در ایزو دیاکو

گروه ایزو دیاکو همه روزه با متقاضیانی مواجه است که خواستار دریافت گواهینامه ایزو به صورت فوری و در اسرع وقت هستند. اتفاقاً این دسته از مشتریان شمار زیادی را نیز تشکیل داده اند و همین نکته لزوم پرداختن به موضوع اخذ فوری گواهینامه ایزو  را روشن می کند.

از همین رو تیم کارشناسان ایزو دیاکو لازم دانسته اند تا هم وطنان را از چند و چون روند اخذ گواهینامه ایزو فوری آگاه کنند. به گفته کارشناسان اخذ ایزو در هلدینگ بین المللی دیاکو، گرفتن گواهینامه ایزو به صورت فوری اگر از مرکز صدور گواهینامه معتبر ایزو صورت گیرد، هیچ خللی در اعتبار و استعلام گواهینامه ایزو وارد نمی کند.

به استناد آمارها بیشترین مشتریانی که می خواهند در اسرع وقت گواهینامه ایزو دریافت کنند، این گواهینامه ها را یا برای حضور در مناقصات و یا به منظور ورود به بازارهای منطقه ای می خواهند. محدودیت زمانی در این دست از موارد مشتریان را به سمت اخد فوری گواهینامه ایزو سوق می دهد. اما مشتریان باید همواره به اعتبار مرجع صادر کننده دقت کافی را داشته باشند.

مراجع صدور که به صورت خصوصی یا نمایندگی در ایران فعالیت می کنند ممکن است نرخ ها و قیمت های متفاوتی را ارئه دهند، پس میزان قیمت نمی تواند معیار مناسبی برای اعتبار سنجی این مراکز باشد.در ادامه از مراجع صدور ایزو بیشتر خواهیم گفت.

نهادها و مراجع صادر کننده ایزو

مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو یا CB به نام بدنه صدور شناخته می شوند. مراکز CB اعتبار خود را از سازمان استاندارد کشور خود دریافت می کند و ایزوهای صادره از این مرکز در حقیقت مورد تایید سازمان استاندارد کشور است.

حال باید گفت سازمان استاندارد (ایران) هر کشور یا AB به معنی اعتبار دهنده است. هر مرکز CB که اعتبار خود را از AB کشور خود گرفته باشد می تواند گواهسنامه های معتبر صادر کند و در عیر این ورت باید به اعتبار گواهینامه شک برد.

دریافت فوری گواهینامه ایزو به معنی بی اعتبار بودن آن است؟

اخذ فوری گواهینامه ایزو به این معنی نخواهد بود که شما یک استاندارد بی اعتبار را برای کسب و کار خود خریداری کرده اید. بلکه به ایت معناست که شما به دلیل محدودیت زمانی ز بازرسی اولیه استاندارد چشم پوشی کرده و آن را به زمان دیگری موکول کرده اید. بنابراین نمی توان گفت اخذ ایزو ارزان و فوری بی فایده است، چرا که سازمان می تواند با در اختیار داشتن این گواهینامه ها در مناقصات بخش دولتی و خصوصی شرکت کند.

اخذ فوری به این معنی است که روند صدور گواهینامه ایزو تسهیل و تسریع شده و ار انجام ممیزی های اولیه فعلاً صرف نظظر شده است. متقاضیان می توانند با برخورداری از این استانداردها به فعالیت تجاری خود ادامه داده و از آن به عنوان یک مزیت رقابتی استفاده کنند.

اخذ فوری گواهینامه ایزو چگونه است؟

مشتریانی که به هر علتی نیاز دارند که گواهینامه ایزو به صورت فوری و در کمترین زمان ممکن برایشان صادر شود و به دستشان برسند، می توانند با ارسال اطلاعات به مراجع معتبر و دارنده اعتبار به صورت خود اظهاری درخواست ایزو نمایند و پس از طی مراحل اندکی به خواسته خود برسند.

چه مراکزی می توانند گواهینامه فوری صادر کنند؟

مراجع معتبر صادر کننده انواع گواهینامه های بین المللی از جمله ایزو در ایران به صورت خصوصی فعالیت می کنند و امکان صدور گواهینامه های ایزو به صورت فوری را دارند. برخی از این مراکز با کارشناس ممیز و برخی دیگر بدون انجام ممیزی اقدام به صدور می کنند. مراکز معتبری از جمله هلدینگ بین المللی دیاکو این امکان را دارند که هر دو نحوه صدور ایزو را در اختیار مشتری قرار دهند که بنا بر سقف زمانی که دارد یکی از این دو روش را انتخاب کند.

از چه شرکت هایی اخذ فوری گواهینامه ایزو طلب کنیم؟

توصیه تیم کارشناسان ایزودیاکو این است که متقاضیان ابتدا هدف اصلی خود ار از دریافت استاندارد ایزو شناسایی و ارزیابی کنند. مدیران ارشد لازم است با برآورد بودجه و مت زمان مورد نیاز تمامی مراکز معتبر صدور گواهینامه ایزو را بررسی و بنابر اولویت های خود یکی را انتخاب کنند. همچنین باید با بودجه بندی مناسب و دریافت مشاوره از شرکت های مشاور ایزو بهترین انتخاب ها را برای سازمان خود فهرست کنند.

از جمله استانداردهایی که توصیه می شود تمام سازمان ها و با هر نوع فعالیتی اخذ کنند، گواهینامه استاندارد ایزو 9001 استاندارد ایزو مدیریت کیفیت، گواهینامه استاندارد ایزو 14001 استاندارد ایزو زیست محیطی و استاندارد گواهینامه ایزو 45001 استاندارد ایزو ایمنی و سلامت هستند. لازم به توجه است که مشتریان می توانند این 3 ایزو را در قالب گواهینامه IMS سیستم مدیریت یکپارچه نیز دریافت کنند.

برای مشتریانی که نیاز به اخذ فوری گواهینامه ایزو دارند این امکان از طرف ایزو دیاکو فراهم شده است که این 3 گواهینامه در سریعترین زمان ممکن درخواست و دریافت کنند. برای این منظور می توانند جهت اخذ فوری گواهینامه ایزو 9001، همینطور برای اخذ فوری ایزو 14001 و همچنین برای اخذ فوری گواهینامه IMS با شماره های تماس مجموعه دیاکو به صورت تلفنی و یا در واتسپ در تماس باشند.

جمع بندی در خصوص اخذ فوری گواهینامه ایزو

هلدینگ بین المللی دیاکو و تیم ایزو دیاکو سالیان بسیاری است که در زمینه اخذ و صدور ایزو فعال یوده و به فراز و نشیب های این مسیر به خوبی واقف است. برای این منظور اگر نیاز فوری به برخورداری از یک یا چند گواهینامه ایزو دارید می توانید با تکیه بر تجربه و مهارت ایزو دیاکو به ایت مهم دست یابید. کافی است با یک کلیلک با مشاوران ما ارتباط بگیرید و باقی کار را به ان ها بسپارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی