اخذ ایزو در تبریز

اخذ ایزو در تبریز در ایزو دیاکو

اخذ ایزو در تبریز با ایزو دیاکو

تبریز یکی از کلانشهرهای ایران اسلامی و مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر از دیرباز که در مسیر جاده ابریشم قرار داشت، تا به امروز به کلانشهری پر جمعیت تبدیل شده است همیشه مورد توجه صنعت کاران و تجار قرار داشته است.

تبریز که در اطراف خود چندین شهرک صنعتی را جای داده است به مرکزی برای صنایع خرد و کلان تبدیل شده و یکی از قطب های اقتصادی کشور است. با گذر سالیان و تغییر سبک زندگی ساکنین تبریز همواره رقابت برای تصاحب بازارهای این شهر و مناطق اطراف آن نیز تنگاتنگ بوده است.

کسب و کارهای مستقر در این منطقه و مناطق دیگر که در صدد سهم خواهی از بازار رو به رشد این منطقه هستند باید در نظر داشته باشند که با تغییر سبک زندگی ساکنین، نمی توانند به راحتی و با هر کیفیتی محصولات خود را در این شهر به فروش برسانند. خواه محصولات روزمره خانوارها باشد خواه محصولات و خدمات صنعتی. مشاغل و تجار لازم است همیت بیشتری برای موفقیت در این بازار از خود نشان داده و امتیازهای رقابتی برای خود دست و پا کنند.

یکی از این امتیازات می تواند منجر به شناخته شدن یک کسب و کار به عنوان سازمانی با کیفیت و مسئولیت پذیر شود. این دستاورد تنها با دریافت و اخذ ایزو در تبریز حاصل می شود. اخذ ایزو می تواند به عنوان میانبری سهل الوصول به سوی موفقیت باشد و به همین دلیل اکیداً توصیه می شود سازمان ها در کسب این گواهینامه ها اهمال نکنند.

اخذ ایزو در تبریز چه ضرورتی دارد؟

همانطور که پیشتر گفته شد استان آذربایجان شرقی و به ویژه شهر تبریز به عنوان مرکز استان، در منطقه ای واقع شده است که بسیار مورد توجه صنایع کلان است. همچنین موقعیت این استان به دلیل نزدیکی به مرز نقطه ای بسیار مهم در ترانزیت کالا و امور گمرکی است. همچنین این منطقه به عنوان یک کلانشهر با جمعیت انبوه بستر مناسبی برای مشاغل است تا با شتابی بی سابقه پیش روند.

تبریز خود به عنوان یک کلانشهر مملو از نیازها و در عین حال سلایق مختلف است. در مقابل برای هر نیاز و سلیقه ای چه بسیار کارآفرینانی که در رقابت هستند.

این رقابت موجب می شود تا هر حرفه و سازمان بهترین خود را ارائه داده و در فراهم کردن امتیاز رقابتی نسبت به دیگر رقبا کوتاهی نکند.

از این منظر می توان نتیجه گرفت که نامدار شدن در بازار این منطقه کار آسانی نبوده و نیازمند برنامه ریزی دقیق و مستمر است. یکی از این برنامه های پیشران می تواند اخذ ایزو در تبریز باشد.

دریافت ایزو به منزله حرفه ای شدن و جای گرفتن در کلاس جهانی استاندارد از نظر کیفیت و کمیت است و این در نگاه مشتریان یک کسب و کار اصلاً قابل انکار نیست. اخذ ایزو در تبریز می تواند نام یک سازمان را به عنوان سازمانی که در قبال رضایت مشتریان و کیفیت خدمات و محصولات خود مسئول است را بر سر زبان ها آورده و آن را به توسعه و رشد برساند.

برای گرفتن ایزو در تبریز چه مدارکی لازم است؟

عمده مدارکی که برای اخذ استاندارد ایزو لازم است شامل مدارک هویتی و حقوقی و مدارک فنی می شود. مدارک حقوقی چنان که از نماش پیداست شامل مستندات و موزهای لازم برای فعالیت و وجود سازمان است. همچنین مدارک فنی شامل تمام مستنداتی می شود که تایید می کند که سازمان از نظر سخت افزاری و نرم افزاری صلاحیت علمی لازم را برای انجام فعالیت مورد نظر داراست. برخورداری از مجموع این مدارک از جمله پیش شرط های لازم برای شروع فرایند اخذ ایزو در تبریز است.

در تبریز چه شرایطی برای دریافت ایزو وجود دارد؟

به طور کلی سازمان برای ارائه درخواست صدور گواهینامه ایزو باید شرایط عمومی مناسبی داشته باشد. این شرایط بسته به موضوع فعالیت شرکت و استاندارد مورد نظر تفاوتی نمی کند. بلکه شرایطی است که باید تمام سازمان هایی که قصد دریافت و اخذ استاندارد ایزو در تبریز را دارند احراز کنند تا درخواست آن ها به بررسی گذاشته شود.

به این شرایط به طور خلاصه می توان در چند بند اشاره کرد :

سازمان باید مطابق قوانین ملی کشور فعالیت کند.

سازمان متقاضی اخذ ایزو در تبریز باید شروع به کار کرده باشد یا حداقل در حال راه اندازی باشد.

باید از نظر قانونی و حقوقی موجودیت داشته باشد.

اگر برای فعالیت نیاز به مجوزهای خاصی دارد آن ها دریافت کرده باشد.

این ها تنها شرایط عمومی برای اخذ ایزو در تبریز برای تمام سازمان های درخواست دهنده است. اما ممکن است بسته به موضع کار سازمان نیاز به یکی دو مورد مستندات تخصصی دیگر باشد. برای اطلاع از شرایط دریافت ایزو می توانید با کارشناسان ایزو دیاکو تماس بگیرید. ایزو دیاکو یکی از معتبر ترین موسسات اخذ ایزو در ایران است که با ارائه مشاوره رایگان راهنمای کارآفرینان است.

قیمت ایزو در تبریز

گواهینامه ایزو از جمله گواهینامه های بین المللی تهیه شده در سازمان جهانی استاندارد سازی ایزو است که در ایران نیز ارائه می شود. شرکت های گواهی کننده ایزو در ایران به صورت خصوصی کار می کنند و از همین رو ممکن است قیمت های گواهینامه صادره از ایشان قدری سلیقه ای باشد. استقلال کار مراکز صدور ایزو در ایران سبب شده است تا اغلب مراکز به صلاحدید خود قیمت گذاری کنند، با این وجود چند فاکتور وجود دارد که در قیمت گذاری ایزو موثر است.

اولین فاکتور انجام مشاوره است. شرکت هایی که در ایران برای پیاده سازی و ایتاندارد در سازمان مشاوره ارائه می دهند نیز قیمت های مختلفی را برای خدمات خود در نظر گرفته اند.انجام مشاوره توسط مشاور ایزو اهمیت زیادی در نحوه صحیح پیاده سازی استاندارد در سازمان دارد. انجام مشاوره علاوه بر دستمزد مشاور و هزینه مستند سازی و تشکیل جلسات آموزشی، شامل هزینه های دیگری مانند ایاب و ذهاب مشاور، پذیرایی، اقامت مشاور و … نیز می شود.

عامل موثر دیگر در قیمت گذاری ایزو در تبریز انجام ممیزی است. انجام ممیزی مانند مشاوره علاوه بر دستمزد هزینه های جانبی دیگری را نیز به عهده دارد. از همین رو گروه ایزو دیاکو گواهینامه ایزو بدون ممیزی را پیشنهاد می کنند. این گواهینامه علاوه بر اعتبارات جهانی ایزو قیمت پایین تری داشته و ایزو ارزان و فوری نیز مشهور است. در گواهینامه های بدون ممیزی از مراحل ممیزی و آزمونهای مرتبط با آن چشم پوشی شده است.

برای دریافت و اخذ ایزو در تبریز به کجا مراجعه کنیم؟

هلدینگ بین المللی دیاکو در دپارتمان صدور و اخذ ایزو موسوم به ایزو دیاکو مفتخر است که در سالهای فعالیت خود همواره پذیرای هموطنان از جای جای ایران عزیر بوده است. این مجموعه سالهاست با حضور فعال در زمینه صدور گواهینامه ایزو در تبریز در کنار صنایع مختلف و شاهد رشدشان بوده است. مشتریان و متقاضیان می توانند با برقراری تماس با مشاوران مجموعه از مشاوره رایگان بهره مند گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی