گواهینامه بین المللی ایزو در کرج

گواهینامه بین المللی ایزو در کرج با ایزو دیاکو

گواهینامه بین المللی ایزو در کرج با ایزو دیاکو

سالیان زیادی نیست که کسب و کارها در استان البرز و به ویژه شهر کرج به اهمیت اخذ ایزو پی برده اند، اما تقاضای اخذ گواهینامه بین المللی ایزو در کرج همواره رو به افزایش است. این رشد نشان دهنده آن است که صاحبان مشاغل از مزایای اخذ ایزو آگاه شده و اهمیت آن را درک کرده اند. تیم ایزو دیاکو در این آگاهی سهم زیادی دشته است و از این بابت مفتخر است. هلدینگ بین المللی دیاکو در طی دو دهه تلاش کرده است تا اخذ گواهی استاندارد در کرج را به عنوان یک ضرورت برای کارآفرینی جا انداخته و بتواند مزایا و منافع آن را برای عموم نمایان کند.

ایزو دیاکو بعد از سالیان متمادی تلاش در این حوزه اینک به یکی از معتبرترین شرکت های ایزو دهنده در کرج تبدیل شده است و پاسخگوی نیازهای متقاضیان ایزو از سراسر ایران و با آخرین متدهای صدور ایزو باشد. شما نیز برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گواهینامه بین المللی ایزو در کرج می توانید با شماره های تماس مجموعه و کارشناسان ارتباط برقرار کرده و از جزئیات امر آگاه شوید.

چرا اخذ ایزو در کرج مهم است؟

استان البرز از گذشته که بخشی از پایتخت تا اکنون که خود تبدیل به استانی پهناور شده است، همیشه مورد توجه کارآفرینان و صاحبان مشاغل بوده است. ابن موضوع عمواره مسبب ایجاد بازار های گوناگون و گسترده در این منطقه بوده است. با گذشت زمان و پیشرفت تدهای بازاریابی و جذب مشتری، بازار این منطقه هم همگام با پیشرفت اجتماع شد. این همگام سازی موجب شد کسب و کارها بیش از پیش زیر ذره بین مشتریان قرار گرفته و تمام جوانب آن مورد توجه مشتریان و سازمان های ذینفع است.

یکی از ارکان این همگام سازی مطرح شدن بحث لزوم گواهینامه بین المللی ایزو در کرج است که تمام کارشناسان متفق القول بر این عقیده هستند که دارا بودن این گواهینامه در کنار اصول صحیح برند سازی و تبلیغات می تواند تاثیر شایانی بر موفقیت یک کسب و کار داشته باشد.

ضمناً نکته دیگری که موجب شده است تا دریافت گواهینامه ISO در کرج به یکی از مهمترین عوامل رشد یک حرفه تبدیل شود این است که بازار کرج به شدت رقابتی و اشباع شده است، همین نکته باعث شده است که سر برآوردن در آن مستلزم داشتن مزیت های رقابتی جالب توجه باشد. مزیت رقابتی به این معنی است که یک محصول یا خدمت باید چه ویژگی منحصر به فردی داشته باشد که مشتری آن را از میان رقبا انتخاب کند. زمانی که یک محصول یا سرویس دارای گواهینامه بین المللی ایزو در کرج باشد، در حقیقت خود را به عنوان محصولی خوب و در بهترین کیفیت ممکن در استاندارد جهانی به مشتری معرفی می کند و مشتری نیز با مشاهده علامت ایزو این چنین برداشت می کند که این شرکت در مورد تولید محصول و ارائه خدمات خود احساس مسئولیت کرده و رضایت مشتریان را در اولوبت قرار داده است. همین نکته به ظاهر حاشیه ای در واقع سرنوشت یک کسب و کار را می تواند تغییر دهد.

اگر شما هم در کرج صاحب یک حرفه هستید پیشنهاد می کنیم ایجاد مزیت رقابتی از طریق گواهینامه ایزو را دست کرم نگیرید و هرچه زودتر در این مورد اقدام کنید. برای این منظور می توانید از طریق کارشناسان مجموعه ایزو دیاکو مشاوره رایگان دریافت نمایید.

دلیل عمده دیگری که کارشناسان ایزو دیاکو به اخذ گواهینامه ایزو در کرج تاکید دارند این است که در کلان شهری مانند کرج تعداد پروژه ها و طرح های دولتی و نیمه دولتی بسیار بالاست و شرکت های زیادی مایلند که از این فرصت استثنائی به نفع خود استفاده کنند. شرکت در این پروژه ها از طریق مناقصاتی که برگزار می شود امکان پذیر است اما برای شرکت در مناقصات باید شرایط ویژه ای داشت. یکی از قیود این شرایط دارا بودن گواهینامه بین المللی ایزو در کرج است. بدون داشتن ایزو عملاً نمی توان در مناقصات شرکت کرد چرا که مشارکت در این پروژه ها استانداردها خاصی دارد و هر سازمان داوطلبی پذیرفته نخواهد شد. شما عزیزان می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ایزو برای مناقصات با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دریافت گواهینامه بین المللی ایزو در کرج چه شرایطی دارد؟

درخواست صدور گواهینامه ISO در کرج شرایط ویژه ای دارد که سازمان درخواست دهنده باید آن را دارا باشد تا درخواست وی بررسی شود. این شرایط را به طور خلاصه می توان در چند شماره بیان کرد :

1.سازمان باید از نظر قانونی و حقوقی وجود خارجی داشته باشد.

2.سازمان متقاضی باید مجوزهای حاکمیتی برای فعالیت را داشته باشد.

3.شرکت درخواست دهنده باید مطابق قوانین ملی عمل کند.

4.باید راه اندازی شده یا در حال راه اندازی باشد.

این تنها بخشی از شرایط لازم برای درخواست گواهینامه بین المللی ایزو در کرج است، شما همواره می توانید از طریق مشاوران ما از جزئیات شرایط دریافت ایزو آگاه شوید.

از کجا گواهینامه بین المللی ایزو در کرج بگیریم؟

شرکت های گواهی کننده ایزو در ایران که به اصطلاح CB نام دارند مسئولیت صدور گواهینامه ایزو را در ایران برعهده دارند، اما این مستلزم آن است که شرایط خاصی داشته باشند. CBها در وهله اول باید از یک AB اعتبار بگیرند. این ABها یکی از دو گروه کمیته IAF و یا ASCB هستند که در واقع باید به مراکز صدور گواهینامه اعتبار لازم را برای این امر بدهند. AB ها در اصل زیر مجموعه سازمان جهانی استاندارد سازی ISO هستند که به سازمان های دیگر خود از جانب سازمان ISO مجوز فعالیت در صدور ایزو می هند.

در کشور ما نیز سازمان ملی استاندارد ایران با عضویت در کمیته IAF به صورت غیر مستقیم زیر نظر سازمان ایزو فعالیت می کند و نمایند این سازمان در ایران است. شرکت های صادر کننده گواهینامه معتبر ایزو در کرج باید از سازمان ملی استاندارد ایران مجوزهای لازم را دریافت کنند و بدون این تاییدیه ها فعالیت قانونی نخواهند داشت.

اگر میخواهید برای اخذ ایزو در تهران نیز اقدام کنید می توانید با کارشناسان ما جهت مشاوره و سفارش ایزو در تماس باشید.

اخذ گواهینامه بین المللی ایزو در کرج چه مزایایی دارد؟

اگر بخواهید به صورت مفید و مختصر از منافعی که اخذ گواهینامه ایزو در کرج به همراه دارد آگاه شوید می توانید به این چند مورد خوب دقت کنید :

  1. داشتن گواهینامه بین المللی ایزو در کرج باعث می شود شما به بازراهای بزرگتر راه پیدا کنید.
  2. رضایت مشتریان از خدمات و محصولات شما بیشتر می شود.
  3. بخاطر افزایش رضایت مشتریان درآمد شما رشد می کند.
  4. برند شما به عنوان یک نام معتبر و مسئولیت پذیر شناخته می شود.
  5. و …

برای دریافت گواهینامه بین المللی ایزو در کرج به جا مراجعه کنیم ؟

همانطور که گفته شد هلدینگ بین المللی دیاکو دو دهه است که به صدور انواع گواهینامه های بین المللی از جمله ایزو مشغول است. این مجموعه با به کارگیری تمی از کارشناسان زبده در حوزه ایزو تمامی نیزاهای متقاضیان را پوشش داده و با ارائه مشاوره رایگان به درخواست دهندگان به یکی از مهمترین شرکت های مشاوره ای ایزو در کرج تبدیل شده است. می توانید از طریق تلفن و یا شبکه های اجتماعی با مشاوران و کارشناسان ایزو دیاکو ارتباز برقرار کرده و اقدامات لازم برای اخذ ایزو را شروع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی