استاندارد iso در کرج

استاندارد iso در کرج با ایزو دیاکو

استاندارد iso در کرج با ایزو دیاکو

با رقابتی تر شدن بازار و تنوع طلبی مشتریان، امروزه اکثر کسب و کارها و کارآفرینان از منافع اخذ ایزو به خوبی آگاهی داشته و به دنبال دریافت آن هستند. استاندارد ایزو امتیازاتی را برای کسب و کارها به دنبال دارند که می توان آن را نقطه عطفی برای هر تجارتی دانست. مزایای اخذ گواهینامه ایزو به قدری گسترده است که نمی توان آن را خلاصه کرد و تنها دارندگان ان می توانند این موضوع را تصدیق کنند.اما اگر بخواهید تنها بخشی از این امتیازات را بدانید باید با ما همراه باشید.

مزایای اخذ ایزو چیست؟

همه روزه موسسات اخذ ایزو با این سوال از جانب مشتریان و مراجعه کنندگان خود مواجه می شوند که اخذ استاندارد iso در کرج یا در هر جای کشور چه تفاوتی برای کسب و کارشان ایجاد می کند. شرکت های مشاوره ایزو در کرج معمولاً طی جلساتی با متقاضی برخی از منافع و مزایای آن را مطرح کرده و با رسم نمودارهای کاربردی و ارائه رزومه از دیگر گواهینامه های صادره اغلب می توانند مشتریان را نسبت به دریافت گواهینامه ISO در کرج قانع کنند. اگر بخواهیم برخی از این امتیازات را تیتر وار بیان کنیم به این شرح است :

  • فراهم کردن امکان حضور در بازارهای کشوری و حتی جهانی
  • بهبود رفتار تجارت با محیط زیست و حفظ منابع طبیعی
  • امکان کسب رضایت مشتریان
  • تبدیل مشتریان مقطعی به مشتریان دائمی و وفا دار
  • افزایش درآمد به دلیل رضایت روز افزون مشتریان از محصولات و خدمات
  • بهینه شدن مناسبات درون سازمانی
  • جلوگیری از اتلاف وقت و منابع در سازمان از طریق هدفمند کردن روابط و مناسبات

این موارد تنها بخشی از مزایای اخذ استاندارد ایزو در کرج است و بی شک با برخورداری از آن و لمس این مزیت های رقابتی از این که تا کنون گواهینامه اخذ نکرده اید پشیمان خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه اخذ استاندارد iso در کرج می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دریافت استاندارد iso در کرج چه مراحلی دارد؟

اخذ استاندارد iso در کرج مستلزم پشت سر گذاشتن مراحل ویژه ای است که در پایان این مراحل گواهینامه استاندارد برای متقاضی صادر خواهد شد. اما برای دانستن مراحل صدور گواهینامه ایزو در کرج باید با ما همراه بمانید.

مرحله اول از کسب استاندارد iso در کرج پیدا کردن یک مرکز معتبر صدور گواهینامه ایزو در کرج است. از آن جهت این کار چالش بر انگیز است که اکثر شرکت های گواهی کننده ایزو در ایران به صورت مستقل و خصوصی مشغول به کار هستند و بسیاری از آن ها قابل اعتماد نیستند و ممکن است کلاهبردار باشند.

مراکز صدور گواهینامه معتبر ایزو در کرج را چطور شناسایی کنیم؟

همانطور که گفته شد بسیاری از موسسات اخذ ایزو در ایران مستقل از هر نهاد و ارگانی عمل می کنند پس نمی توان به بسیاری از آن ها اعتماد کرد. مراکز صدور یا CB در همه جای جهان باید زیر نظر یک مرجع اعتبار بخشی فعالیت کنند. مراجع اعتبار دهی IAF یا ASCB هستند که مراکز صدور را تحت پوشش خود قرار می دهند.

مراجع اعتبار دهی که خود زیر مجموعه سازمان جهانی استاندارد سازی ISO ب عضو گیری از دیگر کشورها نماینده های قانونی خود را مشخص می کنند. سازمان ملی استاندارد در هر کشوری نماینده قانونی مراجع اعتباردهی و زیر مجموعه غیر مستقیم سازمان جهانی استاندارد سازی هستند. سازمان ملی استاندارد نیز وظیفه اعتبار دهی در داخل ایران را از این مراجع به عهده گرفته و مراکز صدور استاندارد iso در کرج باید زیر نظر این نهاد شروع به فعالیت کنند.

در مرحله دوم از مراحل صدور گواهینامه استاندارد iso در کرج پس از پیدا کردن یک شرکت معتبر متقاضی باید درخواست خود را مبنی بر اخذ ایزو در کرج به انضمام مدارک و مستندات لازم ارسال کند. شرکت صدور بعد از بررسی مدارک در صورت عدم وجود مشکل کار صدور را شروع می کند.

مرحله بعدی از مراحل صدور و پس از بررسی مدارک و شرایط درخواست دهنده است. با ابلاغ عدم وجود مشکل در مستندات از طرف مرکز صدور، سازمان درخواست دهنده باید یک مشاور ایزو استخدام کند. استخدام مشاور از این رو لازم است که پیاده سازی سیستم ISO در کرج پیچیدگی ها و چالش های خاصی دارد که بدون مشاوره گواهینامه ایزو ISO در کرج نمی تواند موفقیت آمیز باشد. مشاور ایزو با طرح و برنامه ریزی برای عملی کردن دستورات استاندارد را به گونه ای انجام می دهد که کارکنان سازمان با آن ارتباط برقرار کرده و برای به کار گیری این اصول مشکل و مقاومتی نداشته باشند.

بعد از پیاده سازی استاندارد در مرحله چهارم سازمان آمادگی خود را برای انجام ممیزی اعلام می کند. مرکز صدور استاندارد iso در کرج برای مشاهده میزان و نحوه پیاده سازی استاندارد یک ممیز را به سازمان درخواست دهنده اعزام می کند تا از استقرار کامل و صد در صدی گواهینامه مطمئن شود. پس از انجام آزمون ها اگر اشکالاتی وجود داشته باشد به سازمان ابلاغ می شود تا با کمک مجدد مشاور آن ها را برطرف نماید. اما اگر همه بندها به درستی پیاده سازی شده باشد گواهینامه برای متقاضی صادر می شود.

برای اخذ گواهینامه ایزو در کرج به کجا مراجعه کنیم؟

هلدینگ بین المللی دیاکو یکی از مراکز کسب گواهینامه بین المللی در کرج است که با بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه توانسته است به یکی از قدرتمند ترین مراکز نبدیل شود. ابن مرکز با فراهم کردن امکان اخذ ایزو ارزان توانسته است بسیاری از مشتریان خود را در بالاترین سطح رضایت نگاه دارد. برای استفاده از امکان مشاوره رایگان مجموعه دیاکو می توانید با شماره های تماس مجموعه در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی