اخذ استاندارد ایزو در کرج

اخذ استاندارد ایزو در کرج در ایزو دیاکو

اخذ استاندارد ایزو در کرج در ایزو دیاکو

ایزو دیاکو با تجربه سالیان متمادی در حوزه صدور گواهینامه معتبر ایزو در کرج خدمت رسان هم شهریان و هم میهنان عزیز از سراسر کشور است. ایزو دیاکو با گرد هم آوردن تجربه و مهارت در زمینه صدور استاندارد ایزو در کرج، حالا مفتخر است که از تمام کشور متقاضیان گواهینامه ایزو به هلدینگ دیاکو مراجعه می کنند.

این نکته سبب نشده است تا ایزو دیاکو همشهریان خود را نادیده بگیرد، به همین دلیل خدمات گسترده ای را در سطح استان البرز و شهر کرج ترتیب داده است.

اخذ استاندارد ایزو در کرج چه ضرورتی دارد؟

بازار تجاری استان البرز و شهر کرج به دلیل انبوه جمعیت و میزان عرضه و تقاضا به شدت رقابتی است. به همین دلیل لازم است تا کسب و کارها با ایجاد مزیت رقابتی برای خود و پیشی گرفتن از رقبا بتوانند سهم بیشتری از بازار را تصاجب کنند. این امر مستلزم رعایت نکاتی است. یکی از ابزارهایی که موجب ایجاد مزیت رقابتی می شود، اخذ استاندارد ایزو در کرج است.

اخذ استاندارد ایزو در کرج از آن جنبه مورد توجه است که در میان انبوه کسب و کارهای نوپا یا سابقه دار، لازم است تا صاجبان مشاغل تجارت خود را در بین مشتریان مطرح کنند. از طرف دیگر مشتریان به دنبال آن هستند تا در قبال مبلغی که می پردازند، محصول یا خدمت با کیفیت مناسبی را دریافت کنند. همین نکته سبب شده است تا در اوضاع اقتصادی کنونی مشتریان به دنبال اجناسی باشند که از لحاظ صرفه اقتصادر و در مقابل کیفیت آن به صرفه باشد.

رعایت این نکته موجب می شود تا شما به عنوان صاحب یک کسب و کار، بالا بردن کیفیت را در دستور کار خود قرار دهید تا از این طریق بتوانید رضایت مشتریان را جلب کنید. اما این ارتقاء کیفیت به این راحتی نیست. یکی از راهکارهایی که برای بالا بردن کیفیت در نظر گرفته شده است، اخذ استاندارد ایزو در کرج  است.

دریافت گواهینامه ISO در کرج چه مراحلی دارد؟

تیم ایزو دیاکو این امکان را برای مشتریان اخذ ایزو قرار داده است تا با کارشناسان مجموعه دیاکو از طریق تماس تلفنی و واتسپ در تماس باشند تا بتوانند سوالات خود را در زمینه مراحل صدور گواهینامه ایزو در کرج و همینطور سوالاتی نظیر هزینه صدور گواهینامه ایزو در کرج مطرح کرده و در این زمینه مشاوره رایگان دریافت کنند.

مراحل اخذ استاندارد ایزو در کرج

1.احراز الزامات استاندارد برای اخذ گواهینامه

زمانی که شرکتی متقاضی دریافت استاندارد ایزوی خاصی می شود، باید الزاماتی را که آن استاندارد مقرر کرده است را رعایت کند. برای مثال شرکتی که قصد دریافت گواهینامه ایزو 14001 استاندارد ایزو زیست محیطی را دارد باید الزاماتی که در متن استاندارد ایزو 14001 نسخه 2015 آمده است را رعایت و پس از آن اقدام به اخذ فوری ایزو 14001 نماید.

در این میان ممکن است برخی بندهای استاندارد مورد نظر با توجه به موضوع فعالیت شرکت مستثنی شود اما این نکته در کلیت موضوع تفاوتی ایجاد نمی کند، زیرا که الزامات استانداردها به هر حال باید پیاده سازی شوند. یک شرکت مشاور ایزو مانند ایزو دیاکو در پیاده سازی کامل استانداردها و بندهای مستقنی شده می تواند به سازمان متقاضی کمک کند.

اما برخی از گواهینامه ها مانند CE الزامات دیگری دارند و با استاندارد های ایزو متفاوت هستند. نشان CE باید توسط شرکت ها یا مشاوران مربوطه برای محصول خاصی صادر شود، که این امر ممکن است در برخی موارد با انجام آزمایشاتی همراه باشد.

2.انتخاب مرکزی معتبر تخت اعتبار یک مرجع اعتبار دهی

شرکت ها و کسب و کارها برای اینکه لتوانند گواهینامه ایزو را دریافت کنند باید یک برنامه ریزی دقیق داشته باشند. شرکت های مشاوره ای ایزو در کرج می توانند این برنامه را برای آن ها تهیه و تدوین کنند.

چنان که سازمان جهانی استاندارد سازی ISO مقرر کرده است گواهینامه های استاندارد ایزو برای مدت 3 سال اعتبار دارند، اما لازم است که پس از سال دوم دارنده گواهینامه مجدداً مورد ممیزی قرار گیرد. این ممیزی اصطلاحاً مراقبتی نام می گیرد. در اصل ممیزی برای این است که بررسی شود که شرکت به الزامات استاندارد پایبند مانده است یا خیر.

اخذ استاندارد ایزو در کرج چه شرایطی دارد؟

حالا که از مراحل اخذ استاندارد ISO مطلع شده اید، شاید بپرسید دریافت گواهینامه ISO در کرج چه شرایطی دارد. برای پاسخ به این سوال لازم است موارد زیر را رعایت کنید :

  • مجوزهای حاکمیتی برای دریافت جواز و پروانه برای شرکت موجود باشد.
  • شرکت از نظر حقوقی و قانونی وجود داشته باشد و پروانه های لازم را دارا باشد.
  • شرکت در شرف راه اندازه یا راه اندازی شده باشد.
  • شرکت در قالب قوانین ملی فعالیت کند.
  • الزامات استاندارد مطابق دستورات مشاور ایزو پیاده سازی شود.

برای اخذ استاندارد ایزو در کرج به کجا مراجعه کنیم؟

فراموش نکنید که برای دریافت استاندارد ایزو در کرج باید به مراکز معتبر یا CB های تحت اعتبار مراجع اعتبار دهی مراجعه کنید تا گرفتار شرکت های جعلی نشوید. حوزه صدور ایزو به گونه ای است که شرکت های خصوصی به صورت قارچ در این حیطه وارد و رشد می کنند. بنابراین لازم است که متقاضیان گواهینامه استاندارد ایزو نسبت به انتخاب مرکز صدور به دقت عمل کنند.

هلدینگ بین المللی دیاکو و تیم ایزو دیاکو یکی از معتبرترین مراکز صدور ISO است که با تجربه صدور بیش از 5000 گواهینامه ایزو، یاری رسان و مشاور شرکت ها و کسب و کارهاست. برای بهره مندی از مشاوره رایگان ایزو دیاکو می توانید از طریق شماره های تماس و یا حساب واتسپ اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی