ثبت گواهینامه ISO در کرج

ثبت گواهینامه ISO در کرج در ایزو دیاکو

ثبت گواهینامه ISO در کرج در ایزو دیاکو

اگر صاحب یک کسب و کار باشید باید بدانید که مسیر رشد و پیشرفت مسیری سخت و دشوار است . در این راه شما باید ظرفیت ها، نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدهای پیرامون خود را بشناسید. استفاده درست و به موقع از فرصت ها می تواند کلید موفقیت شما باشد. یکی از این فرصتها گواهینامه ها و مجوزهایی است که حاکی از کیفیت بالا و استانداردسازی محصول یا خدمت باشد.

گواهینامه های ملی یا بین المللی اقسام گوناگونی دارند، رایج ترین آنها گواهینامه ایزو است. استاندارد ایزو که توسط سازمان استاندارد سازی جهانی ISO تهیه و تدوین شده است انواع مختلفی دارند و هریک برای رشته خاصی کاربرد دارد. برخی از این استانداردها اصطلاحاً عمومی و برخی دیگر تخصصی نام دارند.

استانداردهای عمومی شامل استانداردهایی می شود که برای تمامی مشاغل و تمامی زمینه ها دستورالعمل های مفیدی ارائه می دهد و بدون در نظر گرفتن زمینه فعالیت و اندازه شرکت کاربردی است. در مقابل استانداردهای تخصصی هستند که برای شاخه های خاصی همراه با دستورالعمل ها و الزامات مختص آن رشته طراحی شده اند. در ادامه به برخی از ان ها اشاره خواهیم کرد.

گواهینامه استاندارد ایزو عمومی

از شناخته شده ترین استاندارد های عمومی می توان موارد زیر را نام برد که تقریباً در تمام سازمان ها قابل پیاده سازی هستند:

ایزو 9001 استاندارد سیستم مدیریت کیفیت

استاندارد ایزو 9001 برای مدیریت کیفیت در فرایند تولید محصول یا ارائه خدمت طراحی شده است. این استاندارد تمامی مراحلی که در میزان کیفیت محصولات و خدمات سازمان دخیل هستند را کنترل و بهینه می کند. کسب و کارها و شرکت ها می توانند با اخذ فوری گواهینامه ایزو 9001 میزان کیفیت را به طرز چشم گیری در شرکت خود افزایش دهند. برای این منظور کافیست تا با شماره های تماس مجموعه دیاکو تماس برقرار کرده و اقدام به اخذ ایزو  و ثبت گواهینامه ISO در کرج نمایند.

ایزو 14001 استاندارد زیست محیطی

اخذ فوری ایزو 14001 به شرکت این امکان را می دهد تا آسیب های وارده از فعالیت خود به طبیعت و منابع زیست محیطی را به شدت کنترل کرده و کاهش دهد. زیرا که استاندارد ایزو 14001 حفاظت از منابع زیست محیطی را در هدف گذاری خود قرار داده و آن را با الزاماتی عملیاتی کرده است.

برای این منظور استاندارد دستورالعمل هایی را ارائه داده است تا با پیاده سازی آن ها اهداف ایزو عملی شوند. سازمان ها می توانند با تماس با تیم پشتیبانی ایزو دیاکو برای اخذ و ثبت گواهینامه ISO در کرج درخواست خود را ارئه دهند.

ایزو 45001 استاندارد بهداشت و ایمنی محیط

بدون شک یکی از ارزشمند ترین دارایی های یک کسب و کار منابع انسانی و نیروی کار آن است. برای حفظ این نیروی انسانی باید برنامه ریزی های دقیق و پیشگیرانه ای اتخاذ کرد، استاندارد ایزو 45001 نیز برای همین منظور طراحی شده است. ایزو 45001 که در سال 2018 جایگزیت استاندارد OHSAS 18001 شد، با مقرر کردن الزاماتی شرایطی را در محیط کار فراهم می کند تا کارکنان و کارمندان بتوانند در محیطی امن فعالیت کرده و آسیبی از فعالیت های سازمان به آن ها یا دیگر ذینفعان وارد نشود. برای ثبت گواهینامه ISO در کرج به خصوص ایزو 45001 می توانید با شماره های تماس مجموعه دیاکو در ارتباط باشید.

گواهینامه IMS سیستم مدیریت یکپارچه

گواهینامه IMS یا سیستم مدیریت یکپارچه یک گواهینامه است که شامل استانداردهای ایزو 9001 ، ایزو 45001 و ایزو 14001 به صورت یکچا می شود. این سیستم مدیریت ارشد را در موضعی قرار می دهد که بتواند به تمامی امور به صورت همزمان و یکپارچه مسلط شود و تمامی فرایندها را رصد کند. اخذ فوری گواهینامه IMS سازمان را یاری می کند تا هرچه بهتر و دقیق تر منابع خود برای تحقق اهداف سازمانی تجمیع کند.

توجه داشته باشید که این تنها فهرستی کوتاه از استانداردهای عمومی بود، برای اطلاع بیشتر از سایر استانداردهای ایز عمومی می توانید با مشاوران ایزو دیاکو در تماس باشید.

ایزو دیاکو و ثبت گواهینامه ISO در کرج

ایزو دیاکو به عنوان یکی از شرکت های مشاور ایزو و یکی از برترین موسسات صدور گواهینامه ایزو با فراهم کردن امکان صدور و ثبت گواهینامه ISO در کرج به صورت غیر حضوری ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها در قبال برترین خدمات است. کافیست متقاضیان با شماره گیری یکی از شماره های تماس مجموعه دیاکو با مشاوران ارتباط برقرار کرده و باقی کارها را به آن ها بسپارند.

تیم ایزو دیاکو با تجربه سالهای مشتمر امیدوار است تا بتواند به کسب و کارهای نوپا مسیر پیشرفت را نشان دهد و برای شرکت ها پر سابقه بلیط برنده در بازار را ارائه کند. مشاوران ایزو دیاکو با چینش بهترین استراتژی مناسب ترین اخذ استاندارد ایزو در کرج را برای شرکت شما مطرح می کنند و تا حصول نتیجه همراه شما خواهند بود. کافیست تماس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی