اخذ ایزو در کرمانشاه

اخذ ایزو در کرمانشاه با ایزو دیاکو

اخذ ایزو در کرمانشاه با ایزو دیاکو

هلدینگ بین المللی دیاکو با سابقه دو دهه فعالیت در زمینه صدور گواهینامه ایزو در کرج اینک نزدیک به یک دهه است که در سطح کشوری نیز خدمات اخذ ایزو ارائه می کند. این مجموعه با برخورداری از نمایندگی رسمی شرکت کیو اگزم آلمان در ایران، با ارائه گواهینامه های معتبر ایزو به یکی از پاسخ گو ترین موسسات اخذ ایزو بدل شده است. ایزو دیاکو با فراهم آوردن امکانی برای دریافت مشاوره رایگان بستری مناسب برای پرسش و پاسخ پویا با کارشناسان ایزو دیاکو، این امتیاز را به متقاضیان و کارفرمایان داده است تا با اتخاذ تصمیمی آگاهانه بتوانند گواهینامه مناسب خود را کسب کنند.

اما چرا اخذ ایزو در کرمانشاه اهمیت دارد؟ برای پاسخ به این پرسش باید چند مورد را بررسی کرد.

موقعیت شناسی

کرمانشاه به عنوان یکی از شهرهای نزدیک به مرز غربی کشور، همواره مورد توجه تجار و اهالی تجارت بوده است. پدیده قاچاق در این مناطق متاسفانه به یکی از معضلات کشور بدل شده است که نزدیکی به مرز بر شدت آن افزوده است.

از طرف دیگر به دلیل موقعیت تاریخی وگردشگری خود نیز مقصد گردشگران داخلی و خارجی نیز بوده و همواره با تردد افراد و گردشگران مواجه بوده است. همچنین در ایام خاص مذهبی نیز به دلیل همجواری با کشور عراق مسیر تردد و ترانزیت گردشگران ایرانی و غیر ایرانی به هر دو سوی مرز بوده است.

این نکات به صورت اجمالی نشان دهنده این موضوع است که کرمانشاه و شهرهای اطراف به عنوان یک شهرستان و مرکز استان تا چه میزان نقش اقتصادی خود را در عرصه کشوری به درستی باید اجرا کند. این فضا باعث شده است تا صنعتگران، تجار و گروه های فعال در حوزه صنایع دستی توجه ویژه ای به این منطقه داشته و پتانسیل های اقتصادی آن را جدی بگیرند. پس می توان نتیجه گرفت که رقابت در این منطقه آسان نخواهد بود.

چرا اخذ ایزو در کرمانشاه مهم است؟

همان طور که گفته شد ظرفیت های افتصادی بالا در کرمانشاه و شهرهای کوچک اطراف آن باعث شده است تا بسیاری از کسب و کارها به این منطقه توجه داشته و سعی بر جا انداختن نام برند خود در این محیط را داشته باشند. به همین دلیل ناگفته پیداست که این شهره شدن کار آسانی نخواهد بود. صنایع و تجارت خانه ها باید برای قد علم کردن در این بازار مملو از گردشگر و متقاضی حرفی برای گفتن داشته و نمی توان هر محصول و یا خدمتی را با هر میزان کیفیت در این بازار به فروش رساند.

یکی از نردبان هایی که می تواند به یک کسب و کار تا رسیدن به قله کمک کند، برخورداری از گواهینامه ایزو است. این گواهینامه ها تصویری در سطح کیفیت جهانی از یک محصول ارائه کرده و در برند سازی می تواند بسیار اثر گذار باشد. همین نکته به ظاهر ساده می تواند مانند سکوی پرتابی برای سازمان عمل کند که تنها دارندگان این گواهینامه ها می توانند بر درستی این گفته صحه بگذارند.

بنابراین اخذ ایزو در کرمانشاه از این جهت حائز اهمیت است که می تواند کسب و کار شما را از دیگر رقبایی که این گواهینامه ها را ندارند پیش بیاندازد.

اخذ ایزو در کرمانشاه چه مراحلی دارد؟

کسب گواهینامه ایزو در همه جای ایران مراحل یکسانی دارد، همان مراحلی که در اخذ ایزو در اصفهان زی می شود عیناً در اخذ ایزو در هرمزگان نیز طی می شود، بنابراین فرقی نمی کند از کدام نقطه کشور با ایزو دیاکو همکاری می کنید به هر مراحل اخذ ایزو یکسان است.

اما به طور کلی برای شما خواننده گرامی می توان گفت که مراحل دریافت ایزو در چند بند خلاصه شده و خارج از این روال نخواهد بود :

  • سازمان درخواست خود را به یکی از شرکت های گواهی کننده ایزو در ایران ارائه می دهد.
  • مرکز صادر کننده با معرفی یک مشاور ایزو به سازمان، برای پیاده سازی استاندارد مورد نظر یاری می رساند.
  • مشاور ایزو با برگزاری نشست های آموزشی با مدیران،روسا و کارکنان سازمان هدف از پیاده سازی استاندارد و نحوه عملیاتی کردن دستورالعمل های گواهینامه را شرح می دهد.
  • پس از اتمام آموزش و پیاده سازی، با صلاح دید مشاور سازمان به مرکز صدور اعلام می کند که برای مراحل بعدی آماده است.
  • مرکز صادر کننده ایزو با همکاری یک ممیز میزان پیاده سازی استاندارد را در سازمان مورد ارزیابی قرار می دهد.
  • ممیز با انجام آزمون های مشخص و دقیق بررسی می کند که آیا استاندارد به درستی مستقر شده است یا خیر.
  • اگر در مراحل ممیزی اشکالاتی در پیاده سازی دیده شود ممیز آن را در گزارش خود قید کرده و به سازمان و مرکز صدور اعلام می کند.
  • سازمان برای رفع نواقص با مشاور ایزو همکاری مجدد می کند تا برای ممیزی دوباره آماده شود.
  • چنانچه در ممیزی اولیه مشکلی به وجود نیاید گواهینامه با موفقیت صادر می شود.

این روند کلی صدور یک گواهینامه است. البته همیشه همه چیز به این سادگی نخواهد بود و ممکن است در هر مرحله نواقصی ایجاد شود. برای این منظور کارشناسان ومشاوران ایزو دیاکو می توانند پاسخگوی ابهامات متقاضیان اخذ ایزو در کرمانشاه باشند و در تمامی مراحل همراه شوند.

برای کسب ایزو در کرمانشاه به کجا مراجعه کنیم؟

هلدینگ دیاکو می تواند یکی از بهترین گزینه های باشد که به ذهنتان میرسید. این مجموعه با در اختیار داشتن مشاوران و کارشناسان زبده و پر سابقه در این حوزه یکی از بهترین بانک های اطلاعاتی را در مورد اخذ ایزو در کرمانشاه تهیه کرده است که می توانید طی تماس مستقیم با مشاوران ایزو دیاکو آن را دریافت کنید. همچنین با ارائه مشاوره رایگان در تلاش است که راهنمایی موثر برای متقاضیان امر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی