اخذ ایزو در کیش

اخذ ایزو در کیش با ایزو دیاکو

اخذ ایزو در کیش با ایزو دیاکو

هلدینگ بین المللی دیاکو یکی از مراکزی است که سابقه ای طولانی در صدور گواهینامه ایزو در مناطق آزاد اقتصادی دارد. این مرکز با اتکا به تجربه کارشناسان خود در صدور و اخذ ایزو قادر است در کمترین زمان و با مناسب ترین نرخ گواهینامه های لازم را برای صنایع و کسب و کارها واقع در مناطق آزاد اقتصادی اخذ نمایند.بنابراین اگر قصد اخذ ایزو در کیش را دارید تا انتها با ما همراه باشید.

کیش یکی از مناطق آزاد اقتصادی است که در دهه های اخیر توانسته است خود را به عنوان یکی از قطب های اقتصاد کشور معرفی کند. این منطقه با ظرفیت های بالای اقتصادی مورد توجه بسیار ی از شرکت ها و سازمان هاست. در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم که برای اخذ ایزو در کیش چه ضرورت ها، مراحل، مدارک و باید ها و نبایدهایی وجود دارد.

موقعیت شناسی

جزیره کیش در 19 کیلومتری خاک ایران و در آبهای خلیج فارس قرار دارد. این جزیره با با مساحت تقریبی 91 کیلومتر یکی از جال توجه ترین جزایر اسران است. سواحل جزیره کیش مرجانی بوده و در اطراف آن جزایر کوچک زیادی واقع شده است. کیش دارای یک فرودگاه بین المللی بوده و پذیرای پروازهای داخلی و خارجی زیادی است. همچنین کیش با برخورداری از منابع زیر زمینی آب شیرین یکی از خوش نشین ترین جزایر خلیج فارس است.

کیش با ظرفیت های بسیار بالای گردشگری در دهه های اخیر مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی و غیر ایرانی بوده است. همچنین اهالی خونگرم این جزیره با پذیرایی شایسته از مسافران، این جزیره را به یک مقصد همیشگی برای آن ها تبدیل می کنند. همینطور از مناظر طبیعی و چشم نواز این جزیره نیز نباید غافل شد. کیش با دارا بودن پوشش گیاهی خاص و سواحل پاکیزه و متفاوت از هم از مرجانی گرفته تا ماسه ای و صخره ای، یکی از زیباترین جزایر منطقه خلیج همیشگی فارس است.

جزیره کیش را می توان با صنایع دستی نفیس و بومی آن نیز به خاطر سپرد. یکی از این محصولات سفال هایی است که از خاک رنگی این جزیره تهیه می شود. از دیگر محصولات متنوع صنایع دستی جزیره کیش باید از حصیر بافی، زیور آلات صدفی، گلیم سوزنی، گلابتون دوزی و … نام برد.

یکی از دیگر نقاط مورد توجه جزیره کیش امکانات و ظرفیت های ورزشی این جزیره است. جزیره کیش با میزبانی رقابت های بین المللی مختلف ورزشی نام خود را به عنوان یکی از مراکز ورزشی جنوب کشور پیش انداخته و با امکانات بی بدیل خود در زمینه ورزش های آبی در سطح جهانی قد علم کرده است. از طرف دیگر کیش میزبان مسابقات بین المللی بازی های سنتی نیز می باشد تا در این زمینه هم سرآمد باشد. این جزیره با برخورداری از یک ورزشگاه المپیکی با ظرفیت 1200 تماشاچی محل برگزاری مسابقات و اردوهای والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتسال، ژیمناستیک، کشتی، تکواندو، کاراته، جودو، شطرنج و … است. و نیز کیش با دارا بودن یک پیست کارتینگ مجهز و به روز، یکی از بزرگترین پیست های جنوب غرب آسیا را داراست.

از ورزش های آبی که جزیره کیش میزبان آن است می توان به غواصی، جت اسکی، اسکی روی آب، پاراسل، فلای بورد،کایت بورد، موج سواری و ماهیگیری اشاره کرد. همچنین از قایق رانی کروز، پدالی و بنانا نیز نباید غافل شد. کیش با احداث پارک آبی اوشن یکی از جاذبه های گردشگری ورزشی آبی در کشور است.

تا به این جا می توان حدس زد که اخذ ایزو در کیش تا چه اندازه می تواند مهم تلقی شود، اما هنوز پای اقتصاد به میان کشیده نشده است.

کیش از نظر علمی نیز یکی از مراکز جالب توجه جنوب ایران است. جزیره کیش مملو از دانشگاه ها و مراکز علمی وابسته به دانشگاه های تهران، صنعتی شریف و دیگر مراکز لمی مهم کشور است. همچنین این دانشگاه ها در همکاری اب دانشگاه های مالزی و استرالیا نیز دوره های تحصیلی ویژه ای را برگذار می کنند.

اقتصاد کیش

اقتصاد کیش در حال توسعه و گسترش است، به خصوص در زمینه گردشگری و تجارت. به طور متوسط سالانه بیش از یک میلیون وهشتصد هزار نفر گردشگر به جزیر کیش در رفت و آمد هستند. این تعداد گردشگر در کنار مراکز خرید لوکس و شیک و مراکز ورزشی و تفریحی به روز به خودی خود منبعی حجیم از درآمد را برای جزیره ایجاد می کنند. همچنین بورس کیش در کنار بورس نفت ایران برای سهولت در سرمایه گذاری خارجی افتتاح شده است.

صنعت حمل و نقل در کیش می تواند یکی از صنایع مورد توجه باشد. با توجه به حجم عظیم گردشگران در این منطقه و نیاز بالا به ترابری اجناس می توان دید که ترابری و ترانسفر نیز از نقاط قوت جزیره است.

چرا اخذ ایزو در کیش مهم است؟

ظرفیت های اقتصادی جزیره کیش را برشمردیم، البته ناگفته پیدا بود که این جزیره از لحاظ اقتصادی ظرفبت های بالایی را داراست. کسب و کارها و صنایع در کیش باید برای به دست آوردن جایگاه مناسب و درآمد زایی در این بازار به شدت رقابتی برای خود در مقابل رقبا، مزیت رقابتی ایجاد کنند.

یکی از این انتیاط های رقابتی می تواند اخذ ایزو در کیش باشد. اخذ گواهینامه ایزو در جزیره کیش به معنی پرش از موانع برای رسیدن به یک برندینگ بی نقص در این بازار پر حرارت است. اگر شما هم صاحب یک کسب و کار در جزیره کیش هستید، باید بدنید که رقبای شما برای تصاحب سهم بیشتری از بازار از هیچ کاری دریغ نمی کنند. پس وقت آن رسیده است تا با دریافت و اخذ ایزو در کیش فکری برای رشد و توسعه برند خود نمایید.

برای مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در تماس بوده و با شماره های مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

برای اخذ ایزو در کیش به کجا مراجعه کنیم؟

ایزو دیاکو با تکیه بر سابقه کاری خود در مناطق آزاد انزلی و جلفا، به شما این اطمینان را می دهد که می تواند در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز متقاضیان اخذ ایزو در کیش باشد. بنابراین فرصت طلایی مشاوره رایگان ایزو دیاکو را از دست ندهید و با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی