گواهینامه ایزو در کرج

ایزو دیاکو ارائه گواهینامه ایزو در کرج

گواهینامه ایزو در کرج با ایزو دیاکو

اگر شما هم از مزایای اخذ ایزو آگاه بوده باشید احتمالاً در جست و جوی موسسات اخذ ایزو به این مقاله برخورد کرده اید. می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که اینجا پاسخ تمام سوالات خود را خواهید یافت.

اغلب کسانی که خواهان گواهینامه ایزو در کرج هستند خوب می دانند که دریافت گواهینامه ISO در کرج می تواند تا حد چشمگیری در فروش و درآمد زایی کسب و کارشان اثر گذار باشد. به همین دلیل است که تقاضا برای برخورداری از گواهینامه ایزو در کرج به شدت رو به افزایش است.

همین موضوع سبب شده است تا حجم اطلاعات در این رابطه به شدت بالا رفته و مخاطب را سر در گم کند. اما تیم مشاوره و پشتیبانی ایزو دیاکو برای این منظور بیش از ده ها مقاله و محتوا آماده کرده است تا پاسخی همه جانبه برای سوالات مخاطبان باشد. بنابراین توصیه می کنیم اگر می خواهید گواهینامه ایزو در کرج اخذ کنید این مقاله را تا پایان مطالعه نمایید.

چرا اخذ گواهی استاندارد در کرج ضرورت دارد؟

استان البرز و به ویژه شهر کرج در مجاورت پایتخت، موقعیت تجاری و بازار قابل توجهی دارد. این کلان شهر با جمعیت انبوه و رو به افزایش خود مامن بسیاری از مشاغل و کسب و کارهاست. اما جالب است که همیشه برای ایده های نو و شروع یک فعالیت ظرفیت دارد. زمانی که شما یک حرفه جدید را با هر اندازه ای در شهر کرج راه اندازی می کنید، می توان مطمئن باشید که همیشه به اندازه کافی مشتری دارید. این نکته سبب شده است تا تجار و صاحبین مشاغل برای جذب هر جه بیشتر مشتری در این بازار رقابت را اولویت خود قرار دهند.

رقبا با ایجاد مزیت های رقابتی گوناگون در تلاشند تا از هم پیشی گرفته و سهم بیشتری از بازار هدف را تصاحب کنند. یکی از این مزیت هی رقابتی و البته مهم ترین آن گواهینامه ایزو در کرج است. مشاغل از طریق شرکت های ارائه گواهینامه ایزو در کرج  می توانند خود را به عنوان یک واحد منتخب و مسئولیت پذیر به مشتریان معرفی کنند.

مزایای اخذ ایزو چیست؟

اخذ استاندارد ایزو در کرج مزایایی دارد که تنها دارندگان ان می توانند به درستی حق مطلب را در این رابطه ادا کنند. اگر از کسانی که گواهینامه ایزو در کرج را دارند سوال کنید می توانند ساعت ها در این مورد صحبت کنند.

به طور خلاصه اگر بتوان مزایای ایزو را در چند بند بیان کرد، مهم ترین موارد عبارتند از :

  • فراهم کردن امکان حضور در بازارهای بزرگتر،کشوری، منطقه ای و حتی جهانی
  • جذب مشتریان بیشتر به واسطه بالا بردن سطح کیفی محصولات و خدمات
  • وفادار نگاه داشتن مشتریان قدیمی
  • افزایش درآمد به جهت افزایش رضایت در مشتریان
  • و …

توجه کنید که این تنها بخش کوچکی از منافعی است که اخذ ایزو برای مشاغل به همراه دارد. اگر این مزایا نظر شما را نیز جلب کرده است می توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار کرده و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

گواهینامه ایزو در کرج را از کجا تهیه کنیم؟

شرکت های گواهی کننده ایزو در ایران بسیار هستند و تنها با گشت و گزاری در اینترنت می توان ده ها و شاید صدها شرکت صدور ایزو پیدا کرد. این موضوع به این دلیل است که موسسات صدور گواهینامه ایزو به صورت خصوصی فعالیت کرده و برای بازگشایی و صدور گواهینامه ها به جایی وابسته نیستند. البته این بدین معنی است که متقاضیان باید دقت خود را چندین برابر کنند. فعالیت خصوصی و مستقل موسسات صدور گواهینامه ایزو موجب شده است تا بسیاری از سودجویان فرصت را برای سود جویی و سو استفاده از دیگران مناسب ببینند. بنابراین لازم است تا متقاضیان گواهینامه ایزو در کرج در مورد انتخاب شرکت مشاوره ای ایزو در کرج بسیار هوشیار باشند و جوانب مختلفی را بسنجند.

اما شرکت های ایزو دهنده در ایران چگونه کار می کنند؟

شرکت های صادر کننده گواهینامه ایزو در اصطلاح CB نام دارند. این CBها به خودی خود صلاحیت صدور گواهی ایزو را ندارند و باید از طرف مرجع ذی صلاحی تایید شوند و شرایط آن ها برای این کار ارزیابی شود. این مراجع بالا دستی که وظیفه اعتبار بخشی به مراکز صدور را دارند به نام AB یا بدنه اعتبار شناخته می شوند.

AB ها در دو دسته IAF و ASCB جای می گیرند. این دو انجمن به طور مستقیم تحت نظارت سازمان جهانی استاندارد سازی ISO فعالیت کرده و از سازمان های ملی استاندارد کشورها عضو گیری می کنند. سازمان های عضو شده در این گروه ها به طور غیر مستقیم سازمان جهانی استاندارد سازی را در کشور خود نمایندگی کرده و دارای اعتبار جهانی هستند. سازمان استاندارد در کشور خورد می تواند شرکت هایی که می خواهند گواهینامه ایزو منتشر کنند را ارزیابی و تایید صلاحیت کنند.

در ایران نیز سازمان ملی استاندارد ایران با عضویت در کمیته IAF نماینده قانونی این انجمن و همچنین سازمان ISO است و شرکت های صادر کننده ایزو باید زیر نظر این سازمان فعالیت کنند. در حقیقت می توان گفت صدور گواهینامه ایزو بدون داشتن تاییدیه از سازمان ملی استاندارد ایران کاری غیر قانونی و مشول پیگرد است.

برای مشاوره و صدور گواهینامه ایزو در کرج به کجا مراجعه کنیم؟

حال که به پایان مطلب نزیک می شویم شاید بخواهید برای تجارت خود یک یا چند گواهینامه ایزو تهیه کنید اما ندانید باید به کجا مراجعه کرد. شرکت های ایزو دهنده در کرج زیاد نیستند اما یکی از معتبرترین و با سابقه ترین این شرکت ها هلدینگ بین المللی دیاکو است که با بیش از یک دهه تجربه با به کار گیری برترین افراد مشاور ایزو سالهاست در زمینه صدور، ممیزی و پشتیانی گواهینامه های ایزو در کرج و اکنون  در سراسر ایران فعالیت می کند. این شرکت با فراهم کردن امکان مشاوره رایگان سعی در جلب رضایت و اعتماد مشتریان محترم داشته است. برای بهره مندی از مشاوره رایگان کافیست با مشاوران ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی