اخذ ایزو در اصفهان

اخذ ایزو در اصفهان با ایزو دیاکو

اخذ ایزو در اصفهان با ایزو دیاکو

ایزو دیاکو یکی از برترین موسسات اخذ ایزو است که مفتخر است از جای جای ایران اسلامی پذیرای متقاضیان و مشتریان است. این مجموعه با پایه گذاری موسسه ای مبتنی بر دانش روز دنیا در زمینه اخذ ایزو، یکی از موفق ترین پشتیبانی ها را در این زمینه دارد. گروه کارشناسان ایزو دیاکو با دانشی غنی و تجربه ای بی بدیل در زمینه اخذ و صدور گواهینامه های ایزو و دیگر گواهینامه های بین المللی، قادرند بهترین گزینه ها را برای هر کسب و کاری ارزیابی و تا مراحل صدور و ارسال گواهینامه در کنار کارفرما باشند.

صدور و اخذ ایزو در اصفهان یکی از خدماتی است که موسسان این مجموعه سالها در آن فعال بوده و برای آن اهمیت زیادی قائل هستند. هموطنان اصفهانی می توانند با توجه به ظرفیت شهر و استان خود برای رشد و شکوفایی کسب و کار و صنایع خود، جهت اخذ ایزو در اصفهان با کارشناسان ایزو دیاکو تماس برقرار کرده و مشاوره رایگان دریافت کنند.

موقعیت شناسی اصفهان

اصفهان کلان شهر قدیمی و تاریخی در منطقه مرکزی ایران و مرکز استان اصفهان است. شهر اصفهان پس از تهران و مشهد سومین پر جمعیت ترین شهر ایران است.

شهر اصفهان چنان که می دانید یکی از بی بدیل ترین آثار تاریخی ایران و جهان را داراست و ویترینی در خور از معماری ایرانی و اسلامی را در خود جای داده است.

استان اصفهان از دیرباز یکی از پر رونق ترین و حیاتی ترین شاهراه های اقتصادی کشور و قلب تپنده صنایع ایران بوده است. امروزه این منطقه چند شهرک صنعتی از جمله شهرک صنعتی جی را در خود جای داده است، همچنین منطقه ویژه اقتصادی در شرق اصفهان نیز در توسعه اقتصاد این منطقه نقش به سزایی دارد.

شهرک صنعتی دیگر با نام محمودآباد مرکز تولید سنگ در ایران بوده و همنطور دز شهرک صنعتی مورچه خورت بسیاری از صنایع را در خود جای داده است. نمی توان نقض اصفهان را در بازار حمل و نقل و صنایع نفت و گاز نادیده گرفت.

علاوه بر صنایع سنگین می توان به بخش گردشگری، فناوری، دارو و درمان، کشاورزی، تسلیحات و انرژی هسته ای، ساخت و ساز و دامپروری نیز اشاره کرد.

همانطور که از این خلاصه بر می آید اخذ ایزو در اصفهان می تواند در تمامی این حوزه ها اثربخش و چه بسا حیاتی باشد.

اخذ ایزو در اصفهان چه شرایطی دارد؟

از شرایط و لازمات اخذ ایزو باید به مسائلی اشاره کرد که لازم لست سازمان ها و متقاضیان پیش از ارائه درخواست ایزو آن ها را رعایت کنند تا در روند صدور اخلال و وقت کشی حادث نشود. این شرایط را می توان به طور خلاصه چنین بیان کرد :

سازمان درخواست دهنده باید

  • پیش از ارائه درخواست راه اندازی شده باشد و یا در شرف شروع به کار باشد.
  • از منظر حقوقی وجود خارجی داشته و منعی برای فعالیت قانونی نداشته باشد.
  •  مطابق قوانین و جوازهای لازم عمل کند.
  • مجوزهای لازم را دریافت کرده باشد.

این پیش شرط های لازم برای ارائه درخواست اخذ ایزو در اصفهان است که تنها با احراز این شرایط، باقی اقدامات آغاز می شود.

قیمت ایزو در اصفهان چگونه محاسبه می شود؟

در اصفهان نیز مانند سایر مناطق قیمت گواهینامه های ایزو متغیر است. قیمت گواهینامه های ایزو با عوامل متعددی گره خورده است، این عوامل هریک به طور مستقل و در ارتباط با یکدیگر بر بهای تمام شده ایزو اثر گذار هستند. از دلایل قیمت اخذ ایزو در اصفهان می توان به موسسات اخذ ایزو اشاره کرد. مراکزی که در ایران صادر کننده گواهینامه ایزو هستند بایستی زیر نظر سازمان ملی استاندارد ایران فعالیت کنند اما در عمل این مراکز به طور مستقل عمل می کنند و عملاً به نهادی پاسخگو نیستند. بنابراین توصیه می شود که متقاضیان ابتدا از درستی مرکز اطمینان حاصل کرده و سپس برای اخذ ایزو در اصفهان اقدام کنند.
موسسات ممکن است بنابر سلیقه و نیاز خود و هزینه های جاری در سازمان خود گواهینامه های صادره را قیمت گذاری کنند. بنابراین می توان یکی از عوامل اثر گذار بر ایزو را خود مراکز در نظر گرفت. از طرف دیگر عواملی مانند مشاوره و ممیزی نیز بر قیمت ها تاثیر می گذارند. مشاور ایزو و ممیز هزینه های نظیر دستمزد، تهیه مستندات، ایاب و ذهاب، پذیرایی و اقامت را با خود به همراه دارند.

موسساتی مانند ایزو دیاکو برای رفاه حال متقاضیان و علاقه مندان به اخذ ایزو در اصفهان اخذ گواهینامه ایزو بدون ممیزی و برخورداری از گواهینامه با هر میزان بودجه امکانی به نام را برای هموطنان ایجاد کرده است.این گواهینامه با برخورداری از اعتبار لازم از مرجله ممیزی معاف شده و بدون ممیزی به صورت خود اظهاری صادر گردیده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ایزو دیاکو ارتباط برقرار کنید.

مشاوره ایزو چیست؟

برای پیاده سازی دستورالعمل های استاندارد مورد نظر و آموزش کارکنان جهت عملیاتی کردن این دستورات لازم است به کمک یک مشاور نحوه این فرایند و مستندات لازم تهیه شود. شخص مشاور با برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی لزوم اجرای این دستورات را شرح داده و نحوه کار با فرایندهای جدید را آموزش می دهد. همچنین مشاور مانند یک تکنسین باید اجزای مختلف یک سازمان را برای کار در سیستم جدید حاصل از پیاده سازی استاندارد کنار هم قرار داده و نحوه همکاری بخش ها را با هم کنترل و بهینه کند. می توان گفت مشاوره در پیاده سازی مهمترین قدم برای اخذ گواهینامه ایزو در اصفهان است. چرا که بدون برنامه ریزی و مسیر یابی نمی توان به درستی استاندارد را مستقر کرد و ممکن است منابع مالی و زمان در این مسیر به هدر رود.

برای اخذ گواهینامه ایزو در اصفهان به کجا مراجعه کنیم؟

هلدینگ بین المللی دیاکو در دپارتمان صدور و اخذ ایزو موسوم به ایزو دیاکو اغتخار این را دارد که پذیرای هم میهنان از تمام نقاط کشور عزیزمان ایران باشد. این موسسه با پشتکار و حسن نیت در تلاش است در شکوفایی و پیشرفت مشاغل نقشی هر چند کوچک ایفا کند. برای این منظور این امکان را برای علاقه مندان قرار داده است تا از شریق تماس تلفنی و ارسال مدارک به صورت غیر حضوری درخواست خود مبنی بر اخذ گواهینامه ایزو را اعلام نمایند. مشاوران ایزو دیاکو با شرح کامل مدارک لازم و مراحل پیش رو برای متقاضی مسیر را برای ایشان مشخص و فرایند صدور را آغاز می کنند. همچنین متقاضی می تواند هر زمان با برقراری تماس با مشاور خود از پیشرفت مراحل صدور آگاه شود.

همواره می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ایزو دیاکو در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی