گواهینامه های ایزو شرکت تبلیغاتی

اخذ ایزو شرکت تبلیغاتی در ایزو دیاکو

گواهینامه های استاندارد ایزو شرکت تبلیغاتی در ایزودیاکو

تیم ایزو دیاکو در راستای آگاهی رسانی به متقاضیان و مشتریان گواهینامه های ایزو طی مقالاتی استانداردهای ضروری را برای اصناف و مشاغل مختلف طبقه بندی کرده و سعی بر این داشته است تا با این مطالب متقاضیان را به سمت انتخاب هایی آگاهانه تر و هوشمندانه تر پیش ببرد.

برای این هدف می توانید مقالاتی نظیر گواهینامه های استاندارد ایزو مخصوص صنایع غذایی و گواهینامه ایزو هتلداری را مطالعه فرمایید.

تمامی سازمان ها و کسب و کارها می توانند غیر از استانداردهای عمومی و جامع نظیر گواهینامه ایزو 9001 سیستم مدیریت کیفیت، یا گواهینامه IMS سیستم مدیریت یکپارچه و همچنین استاندارد ایزو 10004 و … دیگر گواهینامه هایی که مختص حوزه تخصصی خودشان است را نیز مستقر کنند.

در مقاله پیش رو قصد داریم گواهینامه های ایزو شرکت تبلیغاتی را بررسی کنیم و هریک را به اختصار شرح دهیم.

استانداردهای ایزو ویژه شرکت های تبلیغاتی

1.گواهینامه استاندارد ایزو 9001 استاندارد ایزو مدیریت کیفیت

هم چنان که می دانید استاندراد ایزو 9001 یکی مهم ترین گواهینامه های عمومی ایزو و یکی از پرکاربردترین هاست. این استاندارد می تواند در هر سازمان و شرکتی بدون توجه به اندازه و ابعاد آن پیاده سازی شود و مزایای خود را در جهت بهبود کیفیت در خدمات و محصئلات تولیدی در اختیار سازمان قرار دهد.

توصیه ایزودیاکو به شرکت های خدماتی از جمله شرکت های تبلیغاتی این است که حتما استاندارد های عمومی را در سازمان خود جاری کنند. از گواهینامه های ایزو شرکت تبلیغاتی می توان به ایزو 9001 اشاره کرد که توصیه می شود د رکنار دیگر استاندارد های عمومی پیاده شود تا بهترین پوشش را بر فرایند های سازمان داشته باشد.

ایزو 9001 در شرکت تبلیغاتی با بهبود مستمر در سازمان و مدیریت کیفیت سبب ارتقاء روز افزون در شرکت می شود. در نسخه 2015 این استاندارد مدیریت ریسک بسیار مورد توجه قرار گرفته است و تحلیل نقاط و ضعف و قوت و بررسی آن ها می توان به رشد روزانه دست پیدا کرد.

اگر کنجکاو هستید که متن استاندارد ایزو 9001 نسخه 2015 را بخوانید ایزودیاکو این امکان را برای شما فراهم کرده است. همچنین اگر براب دریافت این ایزو محدودیت زمانی دارید، هلدینگ بین المللی دیاکو برای اخذ فوری گواهینامه ایزو 9001 آماده است.

2.گواهینامه ایزو 10004 استاندارد رضایت مندی مشتری

دومین گواهینامه از دسته ایزو شرکت تبلیغاتی استاندارد ایزو 10004 است که بر بر مبنای ایزو 9001 پایه گذاری شده است. استاندارد 10004 با ارزیابی و اندازه گیری میزان رضایت مشتریان، می تواند راهکارهایی برای بهبود آن ارائه دهد  و د رنهایت موجب ارتقاء آن شود. صاحبان صنایع نباید فراموش کنند که در بازار رقابتی دنیای امروز رضایت مشتری از محصولات و خدمات عاملی تعیین کننده در میزان درآمد شرکت است.

توصیه کارشناسان این است که استاندارد ایزو 10004 بهتر است همزمان با ایزو 9001 اجرایی وشد. چرا که این استاندارد دستورالعمل هایی را بر مبنای ایزو 9001 در خود دارد که بهبود سیستم رضایتمندی مشتریان را هدف قرار داده است.

3.گواهینامه ایزو 10002 استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان

یکی دیگر از دسته گواهینامه های ایزو شرکت تبلیغاتی ایزو 10002 است که به سازمان های خدماتی کمک می کند که سیستمی برای پیگیری و رسیدگی به شکایات رسیده از مشتریان را طراحی کنند تا بتوانند نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنند.

همچنین توصیه می شود که استاندارد ایزو 10002 همراه و در کنار ایزو 9001 و ایزو 10004 مستقر و پیاده سازی شوند.

4.استاندارد ایزو 10668 استاندارد ایزو ارزش گذاری برند

یکی از مهمترین استانداردهایی که در دسته ایزو شرکت تبلیغاتی قرا می گیرند ایزو 10668 است که اهمیت ویژه ای دارد. این استاندارد از این رو مهم است که بسیاری از خدمات یا محصولات هستند که توسط سازمان ها یا شرکت های مختلفی ارائه می شوند اما تنها تهداد کمی از آن ها هستند که شناخته شده هستند. این جاست که اهمیت برند و برند سازی مشخص می شود.

یکی از دارایی های ناملموس شرکت ها و کسب و کارها، نام و برند تجاری آن هاست. بنابراین نام کسب و کار باید به نحو خردمندانه ای انجام شود. استقرار ایزو 10668 می تواند با تنظیم استراتژی مناسب ارزش یابی مالی و تجاری برند را به سمت درستی ببرد.

5.گواهینامه استاندارد ایزو 22301 سیستم مدیریت تداوم کسب و کار

پنجمین استاندارد از دسته ایزو شرکت تبلیغاتی استاندارد 22301 است. همه کسب و کارها ممکن است به دلایلی نظیر حوادث و بلایای مختلف طبیعی و یا غیر طبیعی متحمل خسازت های مالی شوند. اگر این چالش ها به درستی مدیریت نشود می تواند خسارات بیشتری در پی داشته باشد و تبدیل به بحرانی بزرگ تر شود. برای پیشگیری از بروز خسارات بزرگتر در این گونه موارد باید متکی به استاندارد ایزو 22301 بود. پیاده سازی این استاندارد موجب می شود تا شرکت در برابر تهدیدهای گوناگون آمادگی های لازم را پیدا کند و کوتاه تر شدن زمان بازگشت به روال عادی را نیز در پی خواهد داشت.

6.ایزو 27001 استاندارد مدیریت امنیت اطلاعات

و اما آخرین عضو لیست گواهینامه های ایزو شرکت تبلیغاتی بر امنیت اطلاعات تمرکز دارد. استاندارد ایزو 27001 بر خلاف نام آن تنها برای شرکت های فعال در زمینه IT یا فناوری اطلاعات نیست بلکه همه کسب و کارها در هر زمینه ای که فعال باشند و بخواهند اطلاعات معنوی خود را صیانت کنند می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.

بهره گیری از استاندارد ایزو 27001 به سازمان و شرکت تبلیغاتی کمک می کند تا اطلاعات مالی، مالکیت معنوی، اطلاعات کارکنان و کارمندان و اطلاعات مشتریان و کاربران را به نحو دقیقی مراقبت و مدیریت کند.

تیم کارشناسان ایزو دیاکو همواره به شرکت هایی که در زمینه های مختلف فعال هستند توصیه کرده است تا این استاندارد را در ساختار خود مستقر کنند.

جمع بندی اخذ ایزو شرکت تبلیغاتی

اگر شما در مسئولیتی تاثیر گذار در یک شرکت تبلیغاتی هستید به شما اکیداً توصیه می کنیم که سازمان خود را از گواهینامه های ایزو شرکت تبلیغاتی بی بهره نگذارید و هرچه زودتر نسبت به اخذ آن ها اقدام کنید.

مشاوران ایزو دیاکو قادرند در کمترین زمان ممکن به سوالات و ابهامات شما در زمینه های مختلق صدور و اخذ ایزو  پاسخ داده و اقدامات لازم را برای صدور و اخذ کواهینامه ایزو فوری  انجام دهند. برای این هدف کافی است تا یا شماره های تماس مجموعه دیاکو ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی