اخذ ایزو در مشهد

اخذ ایزو در مشهد با ایزو دیاکو

اخذ ایزو در مشهد با ایزو دیاکو

متقاضیان دریافت و اخذ ایزو از همه نقاط ایران اسلامی می توانند برای دریافت گواهینامه بین المللی ایزو با جموعه ایزو دیاکو در تماس باشند. این مجموعه سالهاست که خدمت گذار هم میهنان از سراسر ایران و بالاخص شهر مقدس مشهد است. بسیاری از صاحبین مشاغل در مشهد از خدمات اخذ ایزو در مشهد در گروه تخصصی صدور ایزو هلدینگ بین المللی دیاکو بهره مند گردیده اند. اگر شما هم در مشهد مقدس نیازمند دریافت گواهینامه استاندارد بین المللی ایزو هستید تنها کافیست با کارشناسان ایزو دیاکو تماس حاصل نمایید.

موقعیت شناسی شهر مشهد

مشهد به این دلیل که مقصدی گردشگری و زیارتی برای گردشگران داخلی و خارجی است، همواره موقعیت اقتصادی و تجاری منحصر به فردی داشته است. این موقعیت تبدیل به فرصتی برای انواع کسب و کارها در موضوعات مختلف شده است تا با حضور در این بازار بتوانند از مزایای این بازار به نفع خود بهره ببرند.

مشهد از دیر باز به دلیل موقعیت مذهبی خود همیشه از نظر اقتصادی قدرتمند و کارا بوده است. با حضور گردشگران داخلی و خارجی در این شهر بازار و بستر اقتصادی در مشهد همیشه مورد توجه کارآفرینان و تجار بوده است. کارآفرینان همیشه با دیدی وسیع و خوشبینانه به این بازار هدف نگریسته و البته بازار نیز همیشه با آغوش باز پذیرای آنان بوده است.

اما منطقه اقتصادی مشهد با جوی متلاطم و رقابتی تنها برندها و محصولات قوی و با کیفیت را نگه داشته و دیگرانی که از کیفیت بالا برخوردار نیستند را همچون الک غربال می کند. به همین دلیل رشد و ماندگاری در این بستر تنها در اختیار خدمات و مجموعه هایی است که برای این هدف برنامه ریزی و نقشه راه دارند.

دریافت ایزو در مشهد چه ضرورتی دارد؟

مشهد مقدس یکی از کلانشهر های شمال شرقی کشور و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر به دلیل موقعیت مذهبی خود از گذشته تا به امروز در مرکز توجه ها واقع شده است. مشهد در زمانه کنونی که به کلانشهری بزرگ و پر چمعیت تبدیل شده است، بستر مناسبی برای کارآفرینی، اشتغال زایی و تجارت است. اما به همان اندازه که پتانسیل قوی برای تجارت دارد به همان اندزه نیز بازار پر جنب و جوش رقابتی دارد. برای اینکه کسب و کار ها در این بازرا متلاطم که از محصولات و خدمات گوناگون اشباع شده است، قد علم کنند می بایست از رقبای خود پیشی بگیرند. این سبقت در نظر مشتریان می تواند عاملی باشد که محصول یک سازمان را از دیگری متمایز می کند.

همانطور که گفته شد برای ماندگاری در بازار پر حرارت مشهد مقدس باید چیزی بیشتر از کیفیت های حداقلی را در اختیار داشت و برای رشد روز افزون

یکی از ابزار هایی که مشاورین کسب و کار برای ایجاد مزیت رقابتی به کارفرمایان پیشنهاد می دهند دریافت ایزو است. اخذ ایزو در مشهد می تواند از ان جا اهمیت داشته باشد که کلانشهری همچون مشهد مقدس مقصد بسیاری از کالاها و خدمات است که هر یک مدعی بهترین بودن در نوع خود هستند.بنابراین هر کسب و کار باید صد در صد توان خود را صرف بهبود تکنولوژی، مدیریت و کیفیت در خدمات و محصولات خود نماید. اخذ ایزو در مشهد یکی از ابزارهایی است که می تواند در این مسیر تعیین کننده باشد.

اخذ ایزو در مشهد چه مراحلی دارد؟

اخذ گواهینامه ایزو در مشهد همچون اخذ ایزو در اصفهان، اخذ ایزو در کرج و سایر شهرهای کشور روندی یکسان اما دقیق دارد. این مراحل باید به صورت دقیق و کنترل شده طی شود تا خللی در روند صدور حادث نشود. این حساسیت ضرورت حضور یک مشاور ایزو را بیش از پیش نمایان می کند.

مشاور ایزو چه وظایفی دارد؟

یک مشاور ایزو از طرف شرکت های مشاوره ای و یا موسسات اخذ ایزو موظف است تا مراحل لازم برای صدور گواهینامه ایزو را در سازمان متقاضی پشتیبانی کند. مشاور ایزو با تشکیل جلسات به همراه مدیران و مسئولان یک سازمان و نیز کارکنان آن، نحوه عملیاتی کردن و پیاده سازی اصول و قواعد استاندارد مورد نظر را تشریح کرده و یک نقشه راه ترسیم می کند. مشاور عملاً مسئول برنامه ریزی و استقرار اصول و قواعد استاندارد در سازمان است که باید در این راه هم قدم با سازمان پیش برود. شخص مشاور با تشکیل جلسات توجیهی و آموزشی و طرح ریزی سازمان را برای اخذ ایزو در مشهد آماده می کند.

پس از این که برنامه استفرار استاندارد در سازمان مشخص شد و نقشه راه ترسیم شد، کارکنان و مدیران باید این راهنما را به صورت عملی به کار گیرند. این می تواند پیاده سازی اولیه استاندارد در سازمان نام گیرد. بعد از این مرحله است که مرکز صدور ایزو پس از بررسی مدارک و شرایط سازمان درخواست دهنده را مورد ارزیابی و ممیزی برای صدور و اخذ ایزو در مشهد قرار می دهد.

ممیزی به این معنی است که سازمان از نظر پیاده سازی و پایش دستورالعمل های استاندارد مورد ارزیابی قرار گیرد و بررسی شود که قواعد استاندارد تا چه حدی در آن مستقر شده است. شخص ممیز با برنامه هایی مدون و از پیش تعیین شده موارد مشخصی را در مورد استقرار استاندارد در سازمان بررسی کرده و نتیجه را به مرکز صدور اعلام می کند. چنانچه سازمان بتواند از ممیزی سربلند خارج شود مرکز گواهینامه را صادر کرده و اگر در ممیزی شکست بخورد باید مجددا با یک مشاور ایزو برای رفع نقاط عدم انطباق وارد جلسات عملی شود.
پس از روند رفع نقاط عدم انطباق مجددا باید آمادگی خود را برای ممیزی و ارزیابی به مرکز صدور اعلام کند و مورد ارزیابی قرار گیرد.

برای اخذ ایزو در مشهد به کجا مراجعه کنیم؟

موسسه ایزو دیاکو با برخورداری از نمایندگی رسمی و قانونی کیواگزم آلمان برای صدور انواع گواهینامه های بین المللی در سراسر ایران اسلامی در خدمت هم میهنان عزیز است. این مجموعه با رزومه ای از صدور بالغ از هزار و پانصد گواهینامه ایزو تحت لیسانس کیو اگزم آلمان می تواند راهگشای صنایع و کسب و کارهای جویای اخذ ایزو در مشهد باشد. می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ایزو دیاکو در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی