اخذ ایزو در لرستان

اخذ ایزو در لرستان با ایزو دیاکو

اخذ ایزو در لرستان با ایزو دیاکو

لرستان یکی از استان های جنوب غربی کشور است که همه روزه برای درخواست صدور و  اخذ ایزو در لرستان موضوع بحث است. لرستان با توجه به ظرفیت های گردشگری و اقتصادی خود یکی از استان های پر بازده و پر تقاضا برای گواهینامه ایزو است.

در این مقاله بنا داریم تا از جزئیات اخذ گواهینامه ایزو در این استان آگاه شده و اصول و مراحل آن را با هم مرور کنیم. بنابراین اگر در استان لرستان دارای یک کسب و کار هستید پیشنهاد میکنیم این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

موقعیت شناسی

استان لرستان سیزدهمین استان کشور از نظر جمعیت و خرم‌آباد مرکز آن است. طبق آمار سال ۱۳۸۵، خرم‌آباد بیستمین شهر بزرگ کشور است. استان لرستان ۱۱ شهرستان، ۲۹ بخش و ۸۵ دهستان دارد. استان لرستان یکی از استانهای کوهستانی در غرب ایران است که بیشتر مناطق آن را رشته کوه های زاگرس پوشانده‌ است. آب و هوای لرستان متنوع بوده و تنوع آن از شمال شرق به جنوب غرب کاملاً مشهود است. لرستان از شمال با استان‌های همدان و مرکزی، از شرق با استان اصفهان، از جنوب با خوزستان و از غرب با استان‌های کرمانشاه و ایلام همسایه است. همچنین این استان از طریق باریکه‌ای در سمت جنوب شرقی دارای مرز بسیار کوتاهی با استان چهارمحال و بختیاری است.

لرستان با بهره مندی از مناظر طبیعی بکر و چشم نواز و همچنین تنوع آب و هوایی خود به مقصد بسیاری از مسافران داخلی و خارجی تبدیل شده است. همین موضوع باعث شده است تا سهم بزرگی از نیروی محرکه اقتصاد استان با گردشگری گره خورده باشد. استان لرستان همچنین دستی بر آتش صنایع نیز دارد و همین نکته بخش دیگری از اقتصاد استان را تامین می کند. علاوه بر منابع معدنی مانند سرب، سنگ مرمریت، سنگ آهک و … می توان به انواع و اقسام کالاهای صنایع دستی از جمله گلیم بافی، ورشو سازی، گیوه دوزی و … نیز اشاره کرد.

همه این پتانسیل ها سبب شده است تا صاحبین مشاغل برای اخذ ایزو در لرستان بیش از گذشته به موسسات اخذ ایزو رجوع کنند.

چرا اخذ ایزو در لرستان اهمیت دارد؟

اخذ گواهینامه ایزو در استان لرستان از این جهت دارای اهمیت است که این استان با قابلیت های گردشگری، فرهنگی، تاریخی، اقتصادی و همچنین جمعیت بالایی که در خود جای داده است بستر مناسبی برای کسب و کارهای گوچک و بزرگ است. استان لرستان با ویژگی های منحصر به فرد خود همه چیز را برای برندینگ قوی و ساختن یک کسب و کار موفق داراست.

علاوه بر این نکات استتان لرستان بازاری به شدت داغ و رقابتی داشته و مانند یک صافی کسب و کارهای موفق را از دیگر رقبایشان جدا می کند. به همین دلیل است که در این بازار رقابتی کشب و کارها باید مجوه تمایز خود را از دیگر رقبا برجسته تر کرده تا مشتریان آن ها را از دیگر محصولات و خدمات مشابه تمییز دهند. همان طور که حدس می زنید یکی از این وجوه تمایز داشتن گواهینامه ایزو است. اخذ ایزو در لرستان به منزله شناسنامه ای برای ارائه خدمات و محصولات با کیفیت است که به مشتری این اطمینان را می دهد که تولید کننده به حقوق مصرف کننده احترام گذارده است.

اخذ ایزو در استان لرستان به چه مدارکی نیاز دارد؟

مدارکی که برای صدور ایزو در استان لرستان لازم است همانند مدارک مورد نیاز برای اخذ ایزو در کرج و همچنین مدارک مورد نیاز برای اخذ ایزو در گلستان است. این مدارک به طور کلی در دو دسته فنی و عمومی جای می گیرند. مدارک عمومی همان مدارک هویتی و قانونی سازمان هستند و مدارک فنی مستنداتی است که گواهی می کند سازمان مجوزها و دانش لازم را برای فعالیت مورد نظر داراست.

برای اخذ ایزو در لرستان به کجا مراجعه کنیم؟

ایزو دیاکو با ارائه گواهینامه ایزو یکی از شرکت های گواهی کننده ایزو در ایران است که با صدور گواهینامه ایزو در استان لرستان نیز شناخته می شود. مجموعه ایزو دیاکو با امکان ارائه مشاوره رایگان برای متقاضیان کوشیده است تا از اتلاف وقت و هزینه مشتریان خود جلوگیری کرده و بهترین مسیرها را پیش پایشان قرار دهد. برای استفاده از مشاوره رایگان می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی