گواهینامه بین المللی در کرج

گواهی بین المللی در کرج

گواهینامه بین المللی در کرج با ایزو دیاکو

برای اخذ ایزو در استان البرز و به ویژه شهر کرج، هلدینگ بین المللی دیاکو بهترین انتخاب برای شماست. این مجموعه با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه صدور گواهینامه ایزو در کرج، با بهره گیری از تجربه خود در این سالها و گردآوری گروه مشاوران کارکشته به یکی از قدرتمند ترین موسسات اخذ ایزو بدل شده است. گروه صدور ایزو در دیاکو با مشاوره رایگان و جامع در کنار کسب و کارها و مشاغل است، کافی است برای اخذ گواهینامه بین المللی در کرج با ما تماس بگیرید.

اخذ گواهینامه بین المللی در کرج چگونه است؟

برای آگاهی از چند و چون اخذ و دریافت گواهینامه ISO در کرج تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

اولین قدم در دریافت گواهی ایزو در کرج این است که یک شرکت صادر کننده گواهینامه معتبر ایزو در کرج را بیابید. زمانی که متقاضیان ایزو برای پیدا کردن یک شرکت صادر کننده در اینترنت جست و جو می کنند، با فهرستی از نام ها روبرو می شوند که همگی در زمینه صدور ایزو فعالیت دارند. تمامی این شرکتها مدعی صدور گواهینامه معتبر ایزو هستند. اما این وظیفه بر دوش متقاضی است که صحت ادعای آن ها را راستی آزمایی کند.

اغلب شرکت های گواهی کننده ایزو در ایران به صورت خصوصی فعالیت کرده و بر همین اساس نظارت قابل توجهی بر کار آن ها نیست. بنابراین متقاضیان باید ابتدا از اعتبار و صلاحیت مرکز مطمئن شده و سپس از آن ایزو اخذ کنند. اما این اعتبارات چیست؟

مراکز صدور و  مراجع اعتبار دهنده

مراکز صدور ایزو یا به عبارتی مراکز CB مراکزی هستند که می بایست برای فعالیت قانون مند و صدور گواهینامه ایزوی معتبر نیازمند کسب اعتبار و مجوزهای لازم از مراجع اعتباردهی هستند. از آن جا که شرکت های ایزو دهنده به صوورت خصوصی مشعول به کار هستند پس می توان نتیجه گرفت که هیج نظارت مستمری بر فعالیت آن ها نیست. ینابراین مراجع اعتبار دهی گواهی می کنند که فعالیت شرکت های زیر مجموعه آن ها به صورت قانونی فعالیت کرده و گواهی صادره از این مراکز دارای اعتبار و وجاهت قانونی است.

مراجع اعتبار دهی به دو دسته کمیته IAF و انجمن ASCB  تقسیم می شوند. هر دوی این مجموعه ها با نظارت و اعطای اعتبار به مراکز زیر مجموعه و تحت نظارت خود، صلاحیت این مراکز را تایید می کنند.

مراکز صدور گواهینامه بین المللی در کرج نیز از این قاعده مستثنی نیستند، بلکه باید به صورت غیر مستقیم یا غیر مستقیم از یک مرجع اعتبار دهی اعتبار لازم را دریافت کنند. اما منظور از غیر مستقیم چیست؟

سازمان ملی استاندارد هر کشوری به صورت مستقیم در عضویت کمیته IAF است، بنابراین مراکز صدور ایزو که تحت نظارت سازمان ملی استاندارد ایران فعالیت می کنند نیز به طور غیر مستقیم زیر مجموعه این کمیته قرار می گیرند.

مراحل اخذ گواهینامه بین المللی در کرج

اخذ گواهی ایزو در کرج و سراسر ایران مراحل مشخصی دارد که در همکاری با شرکت های مشاوره ای ایزو در کرج مشخص می شود. اگر بخواهیم این مراحل را به صورت مختصر و تیتروار بیان کنیم به این شرح است :

  • درخواست صدرو گواهینامه به یکی از مراکز معتبر
  • استخدام مشاور ایزو برای پیاده سازی بندهای استاندارد
  • ارائه مدارک و مستندات پیاده سازی به مرکز صدور
  • اعزام ممیز از طرف صادر کننده به سازمان برای پایش پیاده سازی
  • اعلام نقاط عدم انطباق به سازمان و رفع آن به کمک مشاور
  • صدور گواهینامه ایزو

زمانی که متقاضی به صادر کننده ایزو درخواست خود را ارائه می دهد، باید با یک مشاور ایزو در خصوص نحوه پیاده سازی استاندارد در سازمان خود همکاری کند. مشاور ایزو در عملیاتی کردن بندهای استاندارد به سازمان کمک کرده و نکات آن را متذکر می شود. پس از پایان پیاده سازی سازمان آمادگی خود را برای انجام ممیزی یه مرکز صدور اعلام می کند. ممیز از طرف سازمان برای پایش و ارزیابی نحوه پیاده سازی استاندارد به سازمان متقاضی اعزام می شود. در ممیزی استقرار استاندارد در تمام جهات در سازمان متقاضی مورد آزمون قرار می گیرد و در صورت موفقیت آمیز بودن آن ممیز مراتب را به مرکز صدور برای صدور گواهینامه ایزو اعلام میکند. اگر سازمان از ممیزی با موفقیت عبور نکرد، ممیز نقاط عدم انطباق را با سازمان در میان گذاشته و سازمان باید مجددا با مشاور برای رفع آن ها همکاری کند.

مدارک لازم برای اخذ گواهینامه بین المللی در کرج

سازمان ها و مشاغل برای دریافت ایزو در کرج و اخذ گواهینامه بین المللی در کرج باید مدارک ویژه ای را به مرکز صادر کننده ارائه دهند. این مدارک شامل مدارک فنی و مجوزها می شود. مدارک فنی در حقیقت مدارکی است که مربوط به موضوع فعالیت شرکت می شود و مجوزها نیز جوازهای فعالیت و مجوزهای حکوتی را در بر می گیرد.

همچنین سازمان متقاضی باید شرایط ویژه ای را برای دریافت ایزو داشته باشد.

دریافت اخذ گواهی نامه ایزو در کرج چه شرایطی دارد؟

هر کسب و کاری برای اخذ گواهینامه بین المللی در کرج باید شرایط خاصی را دارا باشد. این شرایط اعم است از :

  • سازمان باید از نظر حقوقی وجود داشته باشد.
  • سازمان باید مطابق قوانین ملی فعالیت کند.
  • سازمان متقاضی باید در شرف راه اندازی باشد یا پیش از این مشغول به کار شده باشد.

این شرایط تنها نگاهی از گذرا بر شرایط دریافت ایزو است. برای آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما در تماس باشید. مشاوران ما در ایزو دیاکو به تفصیل شرایط را برای شما شرح داده و شما را از جزئیات آن اگاه می کنند.

قیمت ایزو در کرج چگونه است ؟

قیمت ایزو متاثر از عوامل گوناگونی است. از آن جا که شرکت های صادر کننده ایزو در ایران به صورت مستقل فعالیت می کنند ممکن است قیمت هر مرکز با دیگری متفاوت باشد. پس اولین عامل تعدد مراکز و عدم نظارت بر قیمت گذاری هاست. مورد دیگر پیاده سازی استاندارد است. به این دلیل که پیاده سازی استاندارد نیاز به کمک مشاور دارد، هزینه اقامت، ایاب و ذهاب،پذیرایی و دستمزد مشاور را سازمان متقاضی باید پرداخت کند. همچنین ممیزی نیز هزینه دیگری را بر عهده مشتری می گذارد. ممیزی نیز علاوه بر هزینه تدوین برنامه ممیزی، دستمزد و هزینه های جانبی ممیز است.

تمامی ای عوامل در قیمت تمام شده ایزو موثر است. شرکت های ایزو دهنده در کرج به مشتریان خود گواهینامه ایزو بدون ممیزی را پیشنهاد می کنند. این گواهینامه علاوه بر اعتبار و وجاهت قانونی تنها از قسمت ممیزی چشم پوشی کرده و در نتیجه قیمت ایزو نیز کاهش چشم گیری می یابد.

برای گواهینامه بین المللی در کرج به کجا مراجعه کنیم؟

هلدینگ بین المللی دیاکو یکی از مراکز صدور گواهینامه ایزو در کرج اسن که با رزومه ای درخشان سالهاست در این زمینه مشغول به کار است. این موسسه با هدف افزایش درآمد و رشد کسب و کارها اقدام به صدور ایزو ارزان و فوری و همچنین صدور  ایزو برای مناقصات می نماید. مشاوران ما برای کسب و کارهایی که برای شرکت در مناقصات مجدودیت زمانی دارند و یا بودجه مشخصی برای دریافت ایزو دارند، پیشنهاد اخذ فوری گواهینامه ایزو 9001 و همینطور اخذ فوری گواهینامه IMS را ارائه میدهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کسب گواهینامه بین المللی در کرج می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در تماس باشید.

2 دیدگاه در گواهینامه بین المللی در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی