اخذ نمایندگی ایزو در کرج

اخذ نمایندگی ایزو در کرج با ایزو دیاکو

اخذ نمایندگی ایزو در کرج با ایزو دیاکو

آیا اخذ نمایندگی ایزو در کرج امکان پذیر است؟

در سال های اخیر به دلیل تحریم ایران توسط کشورهای مختلف با این مشکل مواجه هستیم که به سختی میتوانیم گواهینامه ایزوتحت اعتبار کشورهای مختلف را درخواست و یا صادر کنیم.

با اینحال تیم ایزو دیاکو سعی بر این داشته که صدور گواهینامه ایزو در کرج و اخذ نمایندگی ایزو در کرج را تحت اعتبار شرکت کیواگزم آلمان با شرایط مناسبی در اختیار موسسات ثبتی و بقیه صنف هایی که شرایط اخذ نمایندگی ایزو در کرج و یا سایر استان های دیگر را دارند را فراهم کنید

بعد از اعلام موافقت در رابطه با اخذ گواهینامه ایزو در کرج کارشناسان ما توسط هلدینگ بین المللی دیاکو با شما تماس گرفته و مشاوره لازمه را جهت انتخاب نوع ایزو درخواستی و پیاده سازی های ایزو مربوطه در سازمانتان را توضیح داده و به هدفمندی مجموعه شما در راستای اخذ گواهینامه ایزو کمک میکنند

آیا درخواست اخذ نمایندگی ایزو در کرج محدودیت خاصی را دارد؟

در صورتی که شما بخواهید زیر مجموعه یکی از شرکت های صادر کننده ایزو باشید باید صلاحیت خود را اعلام کنید و خود را به جامعه مشتریان متعهد بدانید زیرا مدت زمانی که برای صدور گواهینامه اعلام میشود مورد اهمیت است ،اعتبار و اصالت گواهینامه فوق العاده امر مهمی است.

بعد از تایید مدارک شما توسط کارشناسان تیم دیاکو در رابطه با اخذ نمایندگی ایزو در کرج فرم مربوطه را پر میکنید و بعد از ارسال و تایید نامه نمایندگی صادر میشود.

شما میتوانید ایزوهای مختلفی را به صورت خوداظهاری درخواست دهید که بیشتر در بحث های شرکت در مناقصات  و مزایده های داخلی کاربرد دارند و بدون ممیزی صادر میشوند مانند:

گواهینامه ایزو 9001 سیستم مدیریت کیفیت

گواهینامه ایزو 10004 سیستم رضایتمندی مشتری

گواهینامه ایزو 14001 سیستم مدیریت زیست محیطی

گواهینامه ایزو 45001 سیستم سلامت و ایمنی حرفه ای

گواهینامه IMS سیستم مدیریت یکپارچه

گواهینامه ایزو 10002 سیستم مدیریت شکایات مشتریان

گواهینامه ایزو 10006 سیستم مدیریت کیفیت پروژه ها

گواهینامه ایزو 21500 سیستم مدیریت پروژه ها

و دیگر ایزوهایی که در پیمانکاری کاربرد دارند.

اگر شما به عنوان یک شرکت دارویی ، پالایشی و یا پزشکی فعالیت دارید و در بحث آزمایشگاه فعال هستید میتوانید از گواهینامه های معتبر استاندارد ایران استفاده کنید که تحت عنوان NACI صادر میشود استفاده کنید و اعتبار داخلی خود را افزایش دهید . اکثر شرکت هایی که وابسته به ارگانهای دولتی هستند گواهینامه استاندارد ایران را مورد تایید خود دارندو الزاما برای همکاری و زیر پوشش قرار گرفتن این شرکت ها باید اقدام به اخذ گواهینامه استاندارد ایران بگیرید.

یکی از عوامل موثر در اعتبار گواهینامه مبحث ممیزی سازمانی است ، با ممیزی شدن سازمان خود متعهد میشوید که به تمام اصول مندرج در متن استاندارد مورد نظر پایبند بوده و طبق استانداردهای بین المللی فعالیت خواهید کرد. رعایت این اصول باعث متمایز شدن شما از دیگر رقبای کاری خود و هدفمندی مجموعه تان و صرفه جویی در زمان و هزینه های سازمانیتان خواهد داشت.

انجام روند ممیزی شامل هزینه های سازمانی گوناگونی است مانند استخدام مشاور و تهیه و برنامه ممیزی و هزینه های متفاوت جانبی است با پرداخت این هزینه ها و پیاده سازی های اصولی در سازمانتان شما هدفمند تر فعالیت خواهید کرد و تمامی این هزینه ها توسط متقاضی پرداخت خواهد شد.

شما میتوانید با اخذ نمایندگی ایزو یکی از نماینده های تیم ایزو دیاکو محسوب شوید و از مزایای صدور گواهینامه های ایزو بهره مند میشوید.

صدور گواهینامه ایزو ارزان چه مزیت و کاربردهایی دارد؟

گواهینامه ایزو ارزان در کرج و یا فوری همانند دیگر ایزوها مزیت های خاص خود را دارد و میتوان از جنبه های رقابتی و اقتصادی آن نام برد همچنین کاربرد مهم آن شرکت در مناقصات و مزایده ها میباشد.

انواع گواهینامه ایزو در ایزو دیاکو

مراجعان می توانند برای درخواست صدور و اخذ فوری گواهینامه ایزو 9001 با مشاوران ما در تماس باشید. همچنین اگر بناست صدور و اخذ فوری ایزو 14001 تهیه کنید تیم ایزو دیاکو در خدمت شماست. همینطور تیم ایزو دیاکو در پروسه دریافت و اخذ فوری گواهینامه IMS در کنار شما عزیزان است.

برای شرکتهایی که قصد حضور در مزایده و مناقصات شرکت های داخلی را دارند اخذ ایزو برای مناقصات به صرفه است و دیگر موسسات ثبتی و یا اداری میتوانند با اخذ نمایندگی ایزو در کرج یکی از زیرمجموعه تیم ایزو دیاکو و هلدینگ بین المللی دیاکو باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی میتوانید با مشاوران ما در ارتباط بوده و ساده ترین راه را  برای اخذ گواهینامه ایزو و یا اخذ نمایندگی ایزو در کرج را پیش روی خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی