اخذ ایزو در کرج

اخذ ایزو در کرج در ایزو دیاکو

اخذ ایزو در کرج در هلدینگ بین المللی دیاکو

هلدینگ بین المللی دیاکو با تجریه بیش از یک دهه فعالیت در زمینه صدور ایزو مفتخر است در خدمت کسب و کارها و سازمان ها باشد. این موسسه با بهره گیری از دانش روز دنیا و مشاوران حرفه ای همواره یکی از موسسات اخذ ایزو شناخته شده است. مشاوران صدور ایزو در هلدینگ دیاکو به صورت بیست چهار ساعته و هفت روز هفته پاسخگوی سوالات مشتریان عزیز هستند. برای اخذ ایزو در کرج بهره گیری از مشاوره رایگان مجموعه ما می توانید با شماره تماس 09364422550 ارتباط برقرار نمایید.

اخذ ایزو در کرج در هلدینگ دیاکو تنها با یک تماس!

اخذ ایزو در کرج چه ضرورتی دارد؟

استان البرز و بالاخص شهر کرج با جمعیتی رو به رشد بستر بسیاری از کسب و کارهاست. این مشاغل باید بتوانند خود را در این بازار پر رقابت و پر تلاطم سرپا نگه دارند. مشاغل با اخذ ایزو در کرج می توانند یک مزیت رقابتی برای خود ایجاد کرده و بتوانند با این مزیت سهم بیشتری از بازار را تصاحب کنند.

مشاغل می توانند با دریافت گواهینامه ISO در کرج به مشتریان این اطمینان را بدهند که محصولات و خدمات خود را در بالاترین سطح کیفیت ارائه می دهند و برای وقت و هزینه مشتریان خود احترام قائل هستند.

صدور گواهینامه بین المللی ایزو در کرج چه مراحلی دارد؟

دریافت ایزو مراحل مختلفی دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

در مرحله اول سازمان متقاضی باید مدارک و مستندات خود را تهیه کرده و آن ها تکمیل کند. پس از آن که مدارک لازم را تهیه دید در مرحله بعد باید به یک مرکز CB معتبر مراجعه کرده و درخواست خود را مبنی بر اخذ ایزو در کرج ارائه دهد. پس از وصول درخواست ایزو، مرکز CB باید مدارک سازمان متقاضی را بررسی کرده و صدور ایزو را در دستور کار قرار دهد.

البته پیش از صدور ایزو سازمان متقاضی باید از نظر پیاده سازی و پایایی بندهای مندرج در متن استاندارد مورد پایش قرار گیرد. به این روند ممیزی می گویند. ممیزی می تواند به صورت ممیزی اولیه (در زمان صدور ایزو) و ممیزی مراقبتی (در زمان تمدید ایزو) باشد. ممیزی توسط شخص ممیز و به منظور استمرار الزامات استانداردها در شرکت ها اعمال می شود.

پیش از ممیزی و پایش استاندارد بهتر است شرکت ها از یک مشاور ایزو برای پیاده سازی هرچه دقیق تر استاندارد کمک گرفته تا در زمان ممیزی با چالش کمتری مواجه شوند. مشاور ایزو در حقیقت نحوه پیاده سازی استاندارد را با یک برنامه ریزی دقیق برای سازمان مشخص می کند. پس از ارائه برنامه ریزی به سازمان، مشاور چگونگی عملیاتی کردن الزامات را برای سازمان مشخص می کند.

اخذ ایزو در کرج چه شرایطی دارد؟

برای دریافت ایزو باید شرایط مشخصی در سازمان برقرار باشد تا بتواند با موفقیت درخواست اخذ ایزو خود را ثبت کند. این شرایط شامل بندهای مختلفی میشود از جمله :

  • شرکت باید مشغول به کار باشد یا به زودی دایر شود.
  • شرکت باید مجوزهای لازم حاکمیتی را داشته باشد.
  • شرکت باید مطابق قانون رفتار کند.
  • و …

قیمت ایزو در کرج چگونه است ؟

عوامل مختلفی در قیمت گذاری گواهینامه ایزو موثر است. در ایران اغلب شرکت های صادر کننده ایزو به صورت خصوصی فعالیت می کنند، بنابراین هر مرکز ممکن است قیمت مختلفی را برای گواهی های صادره خود در نظر بگیرد. همچنین عوامل دیگری که در قیمت تما شده ایزو اثر گذار است، انجام ممیزی است. از آن جا که ممیزی روند طولانی و پیچیده ای دارد مبلغ بیشتری را به متقاضی تحمیل میکند.

همچنین هزینه دیگری که به سازمان متقاضی تحمیل می شود هزینه اقامت و ایاب و ذهاب مشاور است. مشاور علاوه بر دستمزد و اقامت، هزینه های پیاده سازی استاندارد را نیز به قیمت تمام شده ایزو اضافه می کند.

مزایای اخذ ایزو در کرج چیست؟

همانطور که از ساز و کار بازار پر تلاطم کرج گفتیم، می توان نتیجه گرفت که اخذ گواهی استاندارد در کرج نقض پر رنگی در به موفقیت رسیدن یک کسب و کار دارد. مزایای اخذ ایزو را به اختصار برخواهیم شمرد :

  • ارتقاء کیفیت در سازمان
  • جلب رضایت مشتریان
  • جلب اعتماد مشتریان
  • بهبود رفتار سازمان با محیط زیست
  • راه یافتن به بازار های بزرگتر و حتی جهانی
  • افزایش درامد
  • و …

برای اخذ ایزو در کرج به کجا مراجعه کنیم ؟

هلدینگ بین المللی دیاکو یکی از مراکز پر سابقه در صدور گواهینامه معتبر ایزو در کرج است که با بیش از هزار و پانصد گواهینامه صادره در این زمینه رکورد دار است. برای استفاده از مشاوره رایگان می توانید با مشاوران ما از طریق تلفن های تماس در ارتباط بوده و سوالات خود را مطرح کنید.

همچنین برای اخذ فوری گواهینامه ایزو 9001 و همینطور اخذ فوری گواهینامه IMS نیز به دیاکو مراجعه نمایید. همچنین مشاوران ما در دیاکو در مورد اخذ ایزو ارزان و فوری و یا اخذ ایزو برای مناقصات راهنمایی های لازم را خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی